Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X Big Bang & 3 X Special Kush # 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 X Big Bang & 3 X Special Kush # 1

Hey het is de bedoeling dfat de LV nu zo laag mogelijk gehouden wordt anti budrot, dus laat die LV gerust maar zakken
    Voor de rest mss een klein dosisje groeivoeding bijgeven de volgende waterbeurt voor de extra N en Mg

Greetz,
    SF
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

aha dank je van harte fifi zal er beetje groeivoeding bijdoen dan

Comment

een nieuwe wekelijkse update de dames laten zich volledig gaan heb elke soort ook eens apart gefotografeerd

1e Chronic
        2e Special kush
        en tot slot de 3e onze grote dame de Big Bang

naar mijn mening doen ze het tot op heden niet slecht maar zouden de topjes er al wat niet groter mogen uitzien?
        zaterdag begin ik ook PK 13/14 beginnen geven kan het zijn dat de topjes pas dan volop beginnen te groeien?
        Attached Files
        Last edited by killercore; 1 April 2010, 21:15.

Comment

Hoy killer,

Middenste blaadjes ruikt idd naar Mg tekortje. In welke week zit je killer? Week 3 volle bloei?
          In de groei omvat ze dunne zwakke stammetjes. Een licht tekort heeft weinig effect op de bloei, hoewel de bloemvorming de gebreksymptomen wel verergert. De lijn van groei mag worden doorgetrokken en geeft dus in de bloei kleinere bloemen.

Grtz $iR
          Last edited by SirSmokeAllot; 2 April 2010, 15:54.
          sigpic

Comment

ik geef nu beetje groeivoeding bij om enkele tekorten zo weer aan te maken

Comment

vermits ik voorlopig geen pics kan uploaden geef ik eventjes links waar je men planten kan zien met licht uit dan vallen de topjes ook het beste op
              naar mijn mening staan ze er goed op voor het begin van de 4e week effectieve bloei ze hebben nog tijd tot eind april begin mei dus ze gaan beslist nog heel wat groeien

top special kush http://img189.imageshack.us/i/img1315i.jpg/

Big Bang http://img695.imageshack.us/i/img1320j.jpg/

meningen mogen altijd gegeven worden
              Last edited by killercore; 2 April 2010, 21:55.

Comment

gaan lekker killer,mooie volle bb!
                heel anders als de mijne destijds,dus toppen is wel n optie voor de bb.
                grtz

Comment

enkele nieuwe foto's kast in zijn geheel en plantjes apart
                  1 Chronic
                  2 Special kush
                  3 Geheel
                  4 Big Bang
                  Attached Files

Comment

Mooie grote planten, ziet er al om te smullen uit daarbinnen.

Comment

hier even een leuke link met een super filmpje over men plantjes je kan goed de toppen zien en de verscheidene planten
                      begin zie je de kush dan de big bang en op het einde krijg je een glimp van de Chronic

veel kijkplezier

LINK: http://img109.yfrog.com/i/mvi1339.mp4/

Comment

van de 3 special kush die ik had hebben 2 het overleefd en afgebloeid hier zie je de resultaten na het drogen

big bang staat bij een vriend van me zodat die zeker hps bleef hebben en chronic heeft enkele dagen lekker van het zonnetje genoten en staat nu terug onder een 600 watt lamp binnen enkele dagen keert de BB ook weer terug en bloei ik deze nog af ook
                        Attached Files
                        Last edited by killercore; 23 April 2010, 12:10.

Comment

Yo Killer,
                          zitten enkele mooie toppen bij precies
                          Misschien dat je nog iets kan bijknippen (hangt van jezelf af) die blaadjes die uitsteken op je top knippen veel mensen -vooral voor eigen gebruik- er nog af, zo is het nog meer 'top' wat je hebt . Van je knipafval kan je hasj maken trouwens, staat wel wat op het forum over.
                          Laat ons ook een rookverslagje en drooggewicht horen als je die hebt . LOOKING FORWARD!

Greetzzz

Jona

Comment

weet wat je bedoeld jona maar ben men klein schaartje kwijtgeraakt en moet nog om een nieuwe gaan xD want met de gewone schaar geraak ik er niet zo goed bij
                            de toppen zijn nu goed aan het drogen dus zodra ik rookeffectje enzo weet laat ik zeker nog een post na ^^

Comment

Relaxed killercore, mooie topjes daar.
                              En de rest moet nog komen. Alvast veel rook genot gewenst van deze gedroogde bloemen.
                              We blijven checken....

Comment

nog ff afsluiten hierzo heb ondertussen alles geknipt en gedroogd en van alles wat gerookt in totaal had ik een drooggewicht van 240 gr wat zeker niet mis is

en rookeffect is ook niet slecht vind ik varieert van een goeie high naar een lekker stoned gevoel afhankelijk welke ik rook

foto's ervan heb ik jammer genoeg niet vermits men Digitale camera naar de zeik is xD

over en out en tot het volgende kweekje :p hoewel ik zowiezo hier nog ga komen in tussentijd

Comment

Bezig...
                                X