Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 NL / 3 purple, 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 NL / 3 purple, 1e keer

Korting op 420shop
    hallo allemaal
    vorige week is mijn tentje binne gekome, toen riep ik heel vrolijk: "jeujjj mijn tent is binne" op de chatbox. ik kreeg meteen te horen dat er toch wel een kweekverslagje bij hooorde!!
    dus bij deze zullen we proberen af en toe wat bij te houden...

dit is de opstelling:
    1 x secret jardin tent DR120 120 x 120 x 200
    1x 400 ETI + G.E. + hammer/spiegel kap
    1x aansluitsnoer 2 meter
    1x 5 meter aansluitdraad 3 x 1,5
    1x pk buisventilator 125mm 400m3 1x Phat filter 350m3 flens 125
    1x doos 6 meter combideck 127mm
    1x set easy rollers
    3x slangeklem 60-220mm
    1x themo/hygro meter wit
    1x ventilator met clip brons
    1x klimaatregelaar met thermostaat(deze heb ik per ongeluk al gesloopt)
    automatische poederblusser
    starterspakket Hesi
    verder is er vandaag binnnengekomen een luchtbevochtiger want de luchtvochtigheid was veel te laag de 1e week...
    ze staan nu een week onder 18/6 , en doen t naar mijn idee wel oke..
    maar zoals er al staat is dit mn eerste kweekje dus tips en suggesties zijn altijd welkom..

groeten,
    Attached Files

Re: 5 NL / 3 purple, 1e keer

jowwww , check al zn reacties...
    maar misschien dat jullie me nu kenne helpen.....de 2e week groei zit erop en ze doen t naar mijn mening nog steeds oke, maar ik zit een beetje te twijfelen of ik ze na vandaag al in de bloei zal zetten of nog 1 weekje groeien en dan in de bloei..
    verder zijn de NL alle 5 gedieft en gefimt( ik denkt per ongeluk eentje getopt) maar zien we wel...
    hier de pics.....

groeten....
    Attached Files

Comment

Wacht nog maar een week tot ze hun groeispurt gemaakt hebben.

Comment

bedankt man, ik heb je advies opgevolgd, nog een weekje groeien...

Comment

OI!Ganja Guru
          ik hou mijn lichtcyclus op 18/6 tot dat mijn eerste witte haartjes verschijnen daarna pas op 12/12,is mij verteld op het forum
          Nog veel succes met je kweek

Comment

Als je de ruimte hebt kan dat alleen maar in je voordeel werken natuurlijk. Tzou zonde zijn om ze zo vroeg al op 12/12 te zetten als je 2 meter hoogte hebt.
            Kheb ze zelf iets vroeger in bloei gezet nu en merk dat de bloei langzamer op gang komt. Kan je ze beter nog een paar uur licht extra meegeven en idd wachten op de voorbloei. (eerste witte haartjes die zich volop laten zien) Gebeurt over het algemeen in week 4.

Comment

misschien na deze week nog een weekje erachteraan plakken dan.. we moeten natuurlijk wel flinke dames hebbe

Comment

he gasten,

ff weer wat pics, de dames staan sinds gister op 12/12 dus t aftellen is begonne
                Attached Files

Comment

ze lijken zo droevig,geef je voldoende water?en je lv hoe is die?
                  vind ze wat te slap imo.
                  grtz

Comment

ja ze hadden net water gehad toen ik de fotos nam, ze krijgen 0,3 liter water per plant, die kleine purple gwn een scheutje, elke dag LV is zo rond de 50% temperatuur onder de lamp 26 , ik heb ook nog een termometer zo in t midden van de tent hangen en die staat meestal rond de 22 graden

Comment

Eyyy Ganja Guru,

Zo te zien krijgen ze een teveel aan water!, de bladranden staan naar boven gericht, dit betekend dat je dames proberen zo veel mogelijk licht op te nemen voor fotosynthese om water te kunnen verdampen. Steek gewoon je vinger in die grond, voelt het vochtig aan: ff wachten tot ze weer mooi droog aanvoeltlol: Je snapt wel wat ik bedoel

Greetz

Comment

jow psycho, je hebt gelijk man. toen ik vandaag thuiskwam stonden ze idd helemaal naar boven gericht.. ga ff rustig doen met water geven, bedankt voor de tip!!

Comment

Hulp gevraagd aub

ik heb een probleem met 1 purple plantje die blaadjes groeien helemaal misvormd , weet iemand waar dat aan ligt en wat ik ertegen kan doen, die andere 2 purple doen t normaal , en de 5 nortern lights ook .. ik snap er echt geen bal van want ik zie ook geen beestjes ofzo, hoop dat iemand mij ken helpen hiermee, alvast bedankt
                          Attached Files

Comment

proberen te toppen en is mislukt naar mijn idee.....zo heb je de helft van de scheut weggenomen denk ik.....waardoor je een deeltje van de jonge blaadjes weg gehaald hebt......zo zie ik het op de foto's en heb zelf ook al eens gehad....dus is uit eigen ervaring...........

ksnap alleen waarom je het ervan gehaald hebt????????? NOOIT doen................
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Als ik de foto zo zie zou ik de diagnose stellen op: Een misvormd blad (gezond) herstellend na periode van overwatering (bladranden lijken zich weer te herstellen). Zoals kweker al zegt nooit fan leaves verwijderen, ook niet als ze wat misvormd zijn, enkel als meer dan 50% van het bladoppervak dood is.

Greetz

Comment

Bezig...
                              X