Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 NL / 3 purple, 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 NL / 3 purple, 1e keer

Hoi Ganja Guru,

Ga helemaal akkoord met Psycho,Kweker,gewoon afblijven lijkt mij de beste oplossing en goed in't oog houden
    Nog veel succ6
    Groeten

Comment

jow bedankt voor de reacties!!!
      binnenkort gooi ik er wel weer wat nieuwe fotos op, er valt niet veel nieuws te zien op t moment..

Comment

Lijkt inderdaad op te veel water en een misvormd blad door toppen/fimmen ook gehad!!!

Zitten er toch genoeg gaten onderin die emmers en kan het overtollig water eruit (verhoogje ofzo)

Succes nog groetjes,
        Geniet van iedere dag!!

Comment

he gasten,

ff weer een updateje: morgen staan ze 3 weken in de bloei en gister zag ik voor t eerst de eerste kleine bloemetjes
          de purple planten (die in die kleine emmers) zag je gwn per dag een paar centimeter de lucht in schieten, ook daar zag ik net de eerste kleine bloemen, nu maar hopen dat deze wel paars worden... de vorige 2 had ik onder tl staan en die bleven gwn groen
          heb ff rustig aan gedaan met water geven, en volgens mij zijn de planten wel weer helemaal hersteld... maja is ook 1e kweekje he, dus t is ook wat experimenteren
          hier nog wat fotos, groeten
          Attached Files

Comment

trouwens nog ff een vraagje, was k vergeten.. zou t nu nog uitmaken als ik nu overstap op een 600 watter??

Comment

heb even niet terug gelezen ,maar neem aan dat ze nu onder n 400 w staan.dan zullen de vrouwtjes alleen ma blij zijn als ze meer zonnetje krijgen
              grtz

Comment

@markster, jep onder 400 watt... maar misschien ben ik wel te ongeduldig ik denk toch eerst deze maar ff afmaken op 400watt en dan kan ik de volgende kweek nog kijken he.. iig bedankt voor je reactie, die kweek van jou ziet er ook weer netjes uit..
                mzzl

Comment

hey Ganja Guru kweek ziet er goed uit man mooi groen en ik zou gaan voor de 600w hoe meer licht hoe vetter je topjes

Comment

even weer een kleine update..
                    sinds gister zijn we in de 5e week dat ze op 12/12 staan.. na veel gesearch te hebbe ben ik erachter gekomen dat iedereen eigenlijk op een andere manier telt van hoe lang ze al in de bloei staan, dus ik maar opgeschreven wanneer ik de eerste topjes zag, en dat is nu 2 weken geleden, en ik denk dat ik die laatste ook maar aanhoud met mn telling, want ik vindt ze nog steeds maar magertjes
                    de purple's zijn geknakt omdat deze veel te hoog werden in vergelijking tot de northern lights, en daar ging t me eigenlijk om, ze groeien wel alweer mooi naar het licht,,
                    verders heb ik een paar weekjes geleden wat stekjes afgenomen omdat k geen rooie rotcent meer heb om nieuwe zaadjes te kopen, maar gelukkig zijn deze allemaal aangeslagen en heb er zelf in 1 pot 2 staan , en in 1 pot 3 , misschien kan iemand mij vertellen of dit verstandig is of juist niet?
                    natuurlijk nog even wat fotos.....
                    groeten

SNC00234..jpgSNC00237..jpgSNC00238..jpgSNC00231..jpgSNC00209..jpgSNC00224..jpgSNC00230..jpgSNC00227..jpgSNC00240..jpg

Comment

nog ff wat fotos in t donker
                      SNC00255..jpgSNC00252..jpg

Comment

ze zien er goed uit..
                        nu nog enkele weekjes te gaan he

Comment

Hoy Ganja goeroe,

Je kweekje ziet er goed en verzorgt uit man. Hier en daar zie ik wel een kromme vinger, zou het kunnen dat je plantjes af te rekenen hebben met TMV? I zou me er niet echt zorgen in maken want zie dat je set-up met 600Wer en fancontroller wel voldoende is om de temperatuur boven de 21 te houden.
                          Vreemd dat je zo lang hebt moeten wachten op degelijke bloemvorming. Ik vind NL een zeer makkelijke plant die vlug in bloei schiet, mijn mannen tonen op groei zelfs al vaak voorbloeiverschijnselen.

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Netjes bezig, ziet er heel goed uit.
                            Hoeveel dagen hebben ze op 18/6 gestaan? Mijn special kushjes bv laten ook al 'voorbloei' zien en staan nog altijd op 18/6.
                            Voor u is het aftellen al goed begonnen, geniet van uw oogst binnenkort!

Comment

Hier en daar zie ik wel een kromme vinger, zou het kunnen dat je plantjes af te rekenen hebben met TMV?
                              dat weet ik niet.. hhaha, ik snap niet wat je bedoelt t is wel zo dat ze als de lamp uit is eigenlijk iets te koud staan , maar daar kan ik op dit moment niks aan veranderen..
                              ze hebben 4 weken op 18/6 gestaan in de tent,

SNC00139..jpg zo waren ze toen ze net in de tent stonden

en zo waren ze toen ze in de bloei werden gezetSNC00186..jpg

de purples heb ik wel geknakt, want die groeiden echt niet normaal door.. nu nog steeds wel eigenlijk

Comment

Bezig...
                              X