Snow White Feminized
Indica/Sativa
Hoogte : medium
THC : 15-20%
Bloei : 8-10 weken
Oogst : 350-400g per vierkante meter in Sea of Green (SOG)
Stoney Indica body buzz
1)Ontkiemen :
Vorig kweekje droogt in de tent http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...00w-t8902.html
Normale potgrond in halve liter potjes ,kleine voorgroeibox met 15 watt ledpaneel 24/24u gedurende twee weken.
2)Groei&Bloei :
- Homebox S Silverline 80x80x160
- Hps 400w + spiegelkap
- Afzuiging 400 kuub
- Phat Filter 350 kuub
- Fan Control + thermostaat
- Clipventilator
- Thermo/Hygrometer
-
Water geef ik handmatig 1 keer per 2 dagen +/- 250 ml per plantje , en enkel water uit mijn aquarium met een PH van 6.5. Eens onder hps gaan ze in vierkante 18l potten op Bio-Growmix NPK 12-14-24 , Ph 6-6.5
+/- 50%
Zodra ik mijn NL's de kop afdoe , gaan deze de grond in...
Met dank aan Alien , waar ik zaadjes , potten , growmix en een paar jupilerkes ben gaan halen + 2 Heerlijke teugen van de Vaporizer , trouwens leuk om er Alien , Patje , Bearprolec , Misty en Bobo te leren kennen . Ik kom zeker nog terug!!!
Indica/Sativa
Hoogte : medium
THC : 15-20%
Bloei : 8-10 weken
Oogst : 350-400g per vierkante meter in Sea of Green (SOG)
Stoney Indica body buzz
1)Ontkiemen :
Vorig kweekje droogt in de tent http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...00w-t8902.html
Normale potgrond in halve liter potjes ,kleine voorgroeibox met 15 watt ledpaneel 24/24u gedurende twee weken.
2)Groei&Bloei :
- Homebox S Silverline 80x80x160
- Hps 400w + spiegelkap
- Afzuiging 400 kuub
- Phat Filter 350 kuub
- Fan Control + thermostaat
- Clipventilator
- Thermo/Hygrometer
-
Water geef ik handmatig 1 keer per 2 dagen +/- 250 ml per plantje , en enkel water uit mijn aquarium met een PH van 6.5. Eens onder hps gaan ze in vierkante 18l potten op Bio-Growmix NPK 12-14-24 , Ph 6-6.5
+/- 50%
Zodra ik mijn NL's de kop afdoe , gaan deze de grond in...
Met dank aan Alien , waar ik zaadjes , potten , growmix en een paar jupilerkes ben gaan halen + 2 Heerlijke teugen van de Vaporizer , trouwens leuk om er Alien , Patje , Bearprolec , Misty en Bobo te leren kennen . Ik kom zeker nog terug!!!
Comment