Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Markster“s 5x PP x NYCD(regular seeds)+

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
    binnenkort ook starten hier....even geduld nog..........welke voeding gebruik jij???

Ik gebruik alles van Hesi alleen ph- van Canna maar nu nog geen voeding gebruikt!!

Morgen update en overpotten zit met een zware griep namelijk en vandaag weinig zin om iets te doen!

Groetjes,
    Last edited by jehsd; 5 February 2010, 23:59.
    Geniet van iedere dag!!

Comment

Last edited by Psycho; 5 February 2010, 11:44.

Comment

Geniet van iedere dag!!

Comment

Comment

Geniet van iedere dag!!

Comment

Comment

Groeidag 10 . 06/02/2010

De plantjes 3 toch zijn al goed ontwikkeld,de wortels ook goed te zien in de kleine potjes.

Heb ze een uur voor het overpotten nog een beetje water gegeven van 6,17.

Nu staan ze in 5 liter potten met gewoon stekgrond,heb deze lekker laten opwarmen tot 22graden en ze dan tot net onder de lobbladeren opgepot.

Heb daarna nog een beetje water gegeven 6,17, met 1/10 van aanbevolen hoeveelheid wortelstimulator erbij!!
                Hiermee zeker niet overdreven!!!

Heb degene zonder true leaves op aanraden van psycho mee overgepot en heb hierover een plastic kapje gemaakt(met gaatjes) zodat lv lekker kan oplopen en hoop over dag of 3 resultaat te zien!

De stekken mogen langsaam aan ook beginnen komen

Groetjes,
                Attached Files
                Last edited by jehsd; 6 February 2010, 10:33.
                Geniet van iedere dag!!

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
                    vijverfolie
                    ik geef langs boven water,ben nogal lui aangelegd!
                    grtz
                    Ga een bak maken die mooi in mijn bak met kabels en zand past,en deze bekleden met vijverfolie en dan hierin water geven over paar weekjes!

Zou ik tussen onderkant `vijverfolie bak en bovenkant zand lucht laten of dit tegen elkaar laten komen wat is het beste volgns jullie , ik heb mijn gedachte maar wil die van jullie ook horen!!

Groetjes,

En trouwens na 24u staan ze nog even mooi als gisteren dus overpotten was een succes??
                    Geniet van iedere dag!!

Comment

[QUOTE=mr.blueberry;114932]
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

Comment

sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Geniet van iedere dag!!

Comment

Hier een update:Groeidag 13

Alles mooi aangeslagen,alleen die ene zonder true leaves doet nog geen reet.Had ze liever in 3 liter potten gezet maar die waren niet hoog genoeg om ze in te potten tot aan de lobbladeren sooo 5 liter. En kan ik al voeding geven (TNT van Hesi )

Normaal komen deze avond de stekken,had liever nog dag of 3 later gehad maarja.
                              Deze ga ik wel in 3 liter zetten en weet nog niet of ik ze ga koppen,zal zien hoe hard ze gaan.
                              Moet oppassen dat ze niet te groot worden,maar wil zaadjes toch ook eerst wat laten groeien.(zodat 5 liter pot gevuld is).
                              Want ze moeten allemaal nog in 12 liter (kan dit als ze al onder 12/12 staan, nog overpotten of moet dit best voordat ze onder 12/12 gaan.

Temperatuur is 22 a 23 graden en lv 70 a 80%. 10cm onder tl.

Hopelijk is dit beetje duidelijk anders aanpassingen

Groetjes, en hoe krijg ik die fotos mooi tussen mijn tekst

ps.volgende keer tl bak hoger makkeijker voor fotos en lv makkelijker onder controle te houden.

En als stekken er zijn nog een update!!
                              Attached Files
                              Last edited by jehsd; 21 February 2010, 22:07.
                              Geniet van iedere dag!!

Comment

Comment

Bezig...
                                X