Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hierbij de beloofde fotoos
die met de 2 lange toppen(lijkt wel ander soort mark)005..jpg006..jpgis het lichtste groen waarvan ook de fotoos van008..jpg009..jpg het blad zijn,vanavond nog eens stalen van grond nemen kijken of mijn ph al omhoog is. N tekort of Mg tekort
Voor de rest gaat het redelijk tot goed en het begint lekker te ruiken bovenin tread, zijn de nlx stekkies, de dwarfjes beginnen nu hun geslacht te laten zien (na 4 weken onder 12/12!!!)
Het plantje van deze foto heeft nergens last van en gaat als een tiet!!!! 010..jpg
Deze fotoos zijn die van de plant met de donkergroene en hangende uiteinden maar ze maakt toppen aan en hebben alle3 dezelfde ph in de grond002..jpg003..jpg
Hopelijk is dit beetje duidelijk want wat nieuws geprobeerd!
ik heb steeds vergeling gehad bij deze soort,ik denk zelf dat t te maken heeft met de in mindere mate aan wezig zijn van stikstof,in bloeivoeding.
omdat de walhalla bij mij steeds grote planten,die lang doorgroeiden tijdens de bloei!minimaal 1m45.voor te groeien moeten ze stikstof hebben oa,terwijl tijdens de bloei fosfor en kalium normaal in meerdere mate gegeven word in tegenstelling tot stikstof!
Yupp had dat met die walhalla ook , Super dame , maar wat een teringmoeilijk wijf vond ik persoonlijk. Enja vooral opletten dat ze die 15weken bloei haalt , valt wel tegen vond ik.
Maar zoals markster al zei , deze worden zowiezo kanjersssssss
de Walhalla of de lichtgele krijgt altijd nog groeivoeding mee samen met de bloeivoeding en fosforplus
Heb ook nog bladvoeding van werk 20-20-20 ''Bladaspor" genaamd , heb buiten nog een man om het op te testen zal ik morgen eens doen! Wanneer binnen geven net als lichten uit zijn zeker!!(niet nu in de bloei natuurlijk)!!!!!
Ze knallen als een gek ff een pauze gedaan maar nu weer knallen hoor,wat willen de dames trouwens zeggen als ze de randen van hun vingers omhoog zetten naar de middennerf!
Ben bang om ze te overvoeden dus nu al de anderen2x gewoon water ph 6,1 gegeven! Morgen weer ec 1,5 a 1,6
Mooie planten Markster!!, wat vindt jij er eigenlijk van???
Comment