Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 x ak47 en 3 x shining silver haze 5x blueberry indica markster seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

7 x ak47 en 3 x shining silver haze 5x blueberry indica markster seeds

Korting op 420shop
    hoi allemaal

hier ben ik dan weer met een indoor verslagje

5 x blueberry indica (regular) markster seeds test!!
    6 x ak47 (regular)
    3 x shining silver haze (femi)

de voeding word bac producten en plagron groeivoeding . de klok staat nu nog op 18/6 , voor de groei gebruik ik een 250 watt , in de bloei gaat er een 600 watt boven

de 3 grootste planten zijn de ssh en de kleintjes de ak's ,de plantjes zijn ook getopt

nu de foto's
    Attached Files
    Last edited by mr.blueberry; 25 January 2010, 23:22.

Re: 7 x ak47 en 3 x shining silver haze

ziet er mooi uit veel suc6

Comment

Ga je volgen
      Veel succes met je kweek

Comment

hoi allemaal

heb vandaag de zaden van markster ontvangen
        het zijn blueberry indica zaden waarvoor dank markster heb de zaden direct in nat keukenpapier gedaan,

zou een mod willen mijn topic titel veranderen door "5x blueberry indica markster seeds " er achter te zetten ?

vrijdag volgt een foto update

grtz, mr. blue

Comment

Hoe groot is die homebox? Als je die blueberrys er nog bij zet , wordt het dan niet een beetje overvol?

Comment

de 6 ak47 zaailingen en de 5 blueberry's zijn regular seeds dus normaal hou ik rond de 9 dames over met de 3 feminised shh erbij

de homebox is 1m op 1m woensdag gaan de planten in 10 liter potten. de regular zaailingen zullen per 3 in een pot staan

greetz

Comment

Re: 7 x ak47 en 3 x shining silver haze 5x blueberry indica markster seeds

hoi medegrowers

heb wat foto's van de plantjes genomen , ze zijn inmiddels verpot in 10l potten van de zaden van markster zijn er al 2 ontkiemnt die zitten al in de aarde , de andere liggen nog wat te wachten

foto's
              Attached Files

Comment

aight ,ik volg je mr !
                vandaar ook de blueberrys
                grtz

Comment

hoi medegrowers

@markster, thanks voor de zaden jou blueberry zal de eerste zijn die ik zal roken , heb nog nooit een blauw of purple soortje gerookt alle 5 zaden zijn ontkiemt trouwens

de plantjes staan er goed bij de shining silver haze's hebben wat te lang in hun kleine potten gestaan en de onderste bladeren begonnen geel te worden , maar ze trekken terug bij in hun 10l potten
                  de ak47 zaailingen groeien stevig door , vergelijk maar met de foto's van 2 dagen geleden ben van plan de klok binnen 2 weken op 12/12 te zetten , zo krijgen de blueberry's ook nog wat voorgroei. word een jungle van smaakjes

op de foto hangen de blaadjes wat, dat komt door een waterbeurt die ze net gekregen hadden , heb dat altijd als ik ze water geef iemand verklaring??

greetz
                  Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr.blueberry View Post
                    ...
                    op de foto hangen de blaadjes wat, dat komt door een waterbeurt die ze net gekregen hadden , heb dat altijd als ik ze water geef iemand verklaring??
                    Hello

Ik heb dit ook voor met men plantjes , ik begin het bijna persoonlijk op te nemen .

Wat is de temperatuur van het water dat je je plantjes geeft?

Grtz
                    "Hoe ingewikkelder het probleem, hoe belangrijker de oplossing"

Comment

de temp van mijn water heb ik nog niet gemeten , geef gewoon koud afgezuurd water van de kraan , zal in het vervolg wat lauw water bijdoen

greetz

Comment

Beter laat je je water op temp komen in 24 uur dan water uit je warme kraan. warmwaterleidingen geven veel onnodige ballaststoffen mee!

Met koud water gieten shocked je plant enorm niet echt slim dus.

Grtz

Comment

ik snap het dus niet meer ik kom thuis en de shining silver haze's hangen slap 1tje die wat minder hangt , het is al van in het begin dat ze moeilijk doen , de potten zijn zwaar dus water tekort is het niet .de ph is altijd rond de 6 , en aan de aarde kan het niet liggen want ik kweek er altijd mee en heb er nog geen problemen mee gehad . het zijn niet enkel de blaadjes die hangen maar ook de topjes van de scheuten hangen mijn dag was schitterend tot ik de homebox open ritste verdorie kben kwaad wat doe ik toch verkeerd????

aan de foto's te zien zou je denken dat ze te droog staan , maar de potten wegen echt zwaar dus zou het eerder te veel water zijn , maar dan gaan de bladeren toch zo niet hangen ? of wel

greets
                          Attached Files
                          Last edited by mr.blueberry; 1 February 2010, 18:57.

Comment

Vreemd want de aarde dat net tegen de pot aan komt lijkt heel droog
                            Ik denk dat ze dorst hebben als ik naar jou aarde kijk
                            geef 1 even flinke slok water en kijk over 2 uur nog een keer
                            God was never on your side..

Comment

je kan wel eens gelijk hebben bella heb eens gevoeld met mn vinger en het was redelijk droog ben gewoon om in kleine potjes te kweken natuurlijk weegt zo'n 10 liter pot veel , alles komt dus goed ze hebben nu een flinke waterbeurt gekregen

wat foto's van de ak47

greetz
                              Attached Files
                              Last edited by mr.blueberry; 1 February 2010, 20:10.

Comment

Bezig...
                              X