Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 x ak47 en 3 x shining silver haze 5x blueberry indica markster seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 7 x ak47 en 3 x shining silver haze 5x blueberry indica markster seeds

En nu goed aan je potten blijven voelen zo voel je best of ze dorst hebben of niet suc6
    God was never on your side..

Comment

hello medegrower,
      zonet je verslagje eens gelezen, nette opstelling
      ook markster seeds aan testen zie ik, leuk jullie met een paar dit doen.
      Zie dat SSH ook beter gaan terug, das goed man, komt wel in orde
      Blijf je alvast volgen ook.
      Ga je je plantjes toppen of fimmen ofzo of gewoon zijn groei laten gaan?
      Mijne zijn net gefimd van vandaag allemaal, benieuwd wat het gaat geven.

Grtzzz Newgrower

Comment

hoi

de ssh zijn 1keer getopt. de ak47 laat ik gewoon hun gang gaan
        markster z'n zaden zijn allemaal ontkiemt , maar er is iets raars mee de zaadjes zijn open maar bij 3 kwam geen worteltje uit gewoon een klein groen uitsteeksel (1mm) en de lobblaadjes werpen al hun schelpje af 1tje is boven gekomen maar er zit niet veel leven in en het 5de zaadje is open gegaan en heeft nooit verder gedaan snap er echt niets van hoplijk word markster niet kwaad op me heb ze laten ontkiemen net als al de ssh en de ak47 (laten kiemen tussen nat keuken papier en dan in vochtige aarde met plastiekfolie over de pot heen) vraag me af wat hier mis is gegaan ze zijn al 5 dagen ontkiemt maar ze doen niet verder. de zaden zitten nog altijd in hun vochtige aarde op de hoop ze het mss nog redden

post morgen foto's van de vreemd ontkiemde zaden

sorry markster , vind dit erg k*t was enorm tevreden dat ik deze test mocht doen hier op het forum , spijtig dat het zo loopt

greetz

Comment

no hard feelings mr blueberry.daarom t is n test he!ben benieuwd wat er mis is gegaan.wacht even af op je fotos.
          grtz

Comment

Hey check es de temperatuur, probeer die rond de 23C te houden + je aarde mag wel goed vochtig zijn maar je zaadje heeft ook zuurstof nodig dus geen zwembad. Hoe diep pot je ze na het ontkiemen?

effe tipje: ik zelf ontkiem niet langer, plant gewoon men zaadje rechtstreeks in jiffy potje met stek-/light- of coco`s grond, maak men medium kletsnat en zet het dan in een bakje waar bodemverwarming (warmtekabel 25W) onder ligt, na 3 dagen zie je dan al de eerste kopjes verschijnen en als er na 10 dagen eentje nog niet boven staat dan wordt die verwijderd.
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

hoi

er is 1 blueberry die het gehaald heeft hopelijk word dat een dame
              de temp gaat nooit hoger dan 25gr met de lamp aan
              en de aarde was goed vochtig maar geen zwembad ook na het ontkiemen steek ik ze zo'n 5mm die de grond in en plastiekfolie over de pot heen.

heb nu geen tijd om nog foto's te gaan nemen , moet gaan werken nu
              morgen uitgebreide foto update , alles gaat weer beter in de homebox door de tip van bella

greetz

Comment

hoi allemaal,

tijd voor een update,

de klok is op 12/12 gegaan , de blueberry zaailing heb ik daarnet naar een maat gebracht om nog paar dagen op 18/6 te kunnen groeien , foto's van de slecht ontkiemde zaden zal moelijk gaan , camera kan ik niet scherp genoeg zetten maar ik heb toch 1 die het gehaald heeft hopelijk ook een dame

zou het tentje mooi vol komen denk je ? of heb ik de klok te vroeg omgezet?
                ik betwijfel trouwens of de ak's wel ak47 is ?? die zijn normaal toch sativa ?? de bladeren zijn redelijk indica toch?

greetz
                Attached Files
                Last edited by mr.blueberry; 7 February 2010, 19:25.

Comment

hoi medegrowers

nog even wat foto's

DAG 1 12/12

al heb ik het gevoel dat de klok wat te vroeg omgegaan is maar het is te laat nu , hopelijk groeien ze nog wat door de oppervlakte begint al mooi dicht te groeien maar ze mogen nog wat de hoogte in .

de jonge blueberry voor het eerst op foto eindelijk.
                  de ak's zijn al stevige planten met erg dikke stammen voor nog maar 20cm te zijn, ze hebben wel redelijk indica trekken die zijn normaal toch sativa?

grtz
                  Attached Files

Comment

hoi allemaal

even een update

DAG 4 12/12

de ssh blijven nog mooi doorgroeien kan niet wachten tot de eerste donsjes eraan komen
                    de 6 ak's hebben nog geen bloeiverschijnsel dus het blijft hopen op veel dames

de blueberry van markster doet het ook goed ze staat nu ook op 12/12 , ze zal wat klein blijven maar ik hoop toch dat ze 50 cm word, staat in een 10l pot nu.
                    Attached Files
                    Last edited by mr.blueberry; 11 February 2010, 22:38.

Comment

zo !!

kwam hier effe update plaatsen maar zie dat dit de 4de zou zijn ,wellicht ook wel zonder reacties heeft het nog nut dat ik moeite doe om hier foto's te plaatsen?

grts

Comment

chill dude,zo snel je toppen beginnen te komen zullen de reacties wel komen.

dus laat die update maar komen zou ik zeggen,ik volg althans

planten zien er deftig uit btw
                        Last edited by CannaVis; 21 February 2010, 18:24. Reden: zomaar

Comment

ja kom op mr blueberry ik wil ook pics!
                          grtz

Comment

ok dan

kben blij dat jullie m'n topic toch nog volgen , zat er eventjes mee in

nu foto's

de blueberry van markster gaat lekker van de 6 ak's zijn 4 dames overgebleven

foto 1 ak 47
                            foto 2 ssh
                            foto 3 blueberry
                            foto 4 oude foto sorry !!

grtz
                            Attached Files
                            Last edited by mr.blueberry; 21 February 2010, 20:47.

Comment

ziet er netjes uit kerel

Comment

medeforumers,

ik heb een probleem ondekt de ak47 planten die ik heb zijn afkomstig van zaden die ik hier op het forum geruild heb met ene "nostra" ik had hem gezegd dat ik 20 lowryder zou opsturen en hij 20 ak47 zaden nu blijkt al een tijdje dat de ak's helemaal geen ak47 planten zijn dikke grote indica bladeren . ik keek even via de zoekfunktie naar ak47 en kwam ik dit topic tegen http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ter-t9362.html de laatste post is van mij en je zal het probleem dus al doorhebben he

daar zouden mijn zaden ook bijzitten , maar hij heeft die nooit ontvangendus ik heb efe lekker vreemde zaden ontvangen! nu ben ik effe benieuwd welke reacties hier zullen op komen , hier kan ik duidelijk niet om lachen

heb ooit eens op mijn composthoop een plantje gehad uit vogelzaad ...... wel die zogezegde ak planten lijken daar sprekend op , grote dikke bladeren waar ik mijn hoofd kan achter wegsteken geen sativa dus

ik hoop dat er meer duidelijkheid komt want ik vind dit zwaar kl..e

dampende groet,
                                Last edited by mr.blueberry; 22 February 2010, 18:06.

Comment

Bezig...
                                X