Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

    Korting op 420shop
    Ik heb 6 zaadjes van skunk#1 laten ontkiemen vlakbij een warmte bron tussen 2 bordjes met wat watjes ertussen.. binnen een dag waren er bij alle 6 de zaadjes een klein wit pikkie te zien.. tijd om ze in mn startblokjes te stoppen.. en onder licht te gaan zetten.. (ik doe dit voor warmte)

    in mijn tentje van 80x80x160 heb ik een tl verlichting van het volgende merk..https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

    #2
    Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

    hoi veel succes met je kweekje , die lamp lijkt me wel geschikt om te groeien welke lamp ga je voor de bloei gebruiken ?


    greetz

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

      @mister blueberry
      Thanks voor de support... ik ga voor bloei een 250w hps lamp gebruiken of 400w hps.. ik ben nog aan t twijfelen ik wil weten welke lamp de beste kwantiteit oplevert...

      Verder voor het verslag...

      Dochter 1 is geboren.. en t ziet er naar uit dat ze klaar is om deze man van veel liefde en vrede te voorzien...

      Naast deze dame is er ook al leven te zien bij 3 andere zaadsels...
      in proces hun babyvetblaadjes uit het zaadschilletje te trekken.. Dope..
      Ben benieuwd naar morgen.. misschien dat die andere 2 ook nog gaan functioneren..


      dat die voorste ^^ een beetje scheef staat komt door t feit dat ik t blokje der schuin in had gezet(foto 1).. nu weer ff recht gedaan.. dus dat trekt wel weer recht.. temp is tussen 23-26 gr.. LV 75-85% (is dit te hoog)??

      Wordt vervolgt...

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..








        haha relaxed ik ging net ff de dames sproeien.. ze zien er goed uit toch?
        ik geef ze nu elke dag 2x een beetje water.. denk 25 ml per keer.. tot steenwolletje nat is maar niet doorweekt... onder die lamp droog t water in de steenwol vrij snel op.. klopt dit of staat mn lamp dan te dicht bij de potjes?? of geef ik te weinig water????
        pzzz

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

          chillen gast, de natuur doet 't werk, volgens mij hoef je alleen maar geduld te hebben. Bedenk dat ons geliefde plantje veel langer bestaat dan de (kwekende) mens.

          je kan ze namelijk ook doodknuffelen...

          succes gewenst, het ziet er veelbelovend uit.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

            De steenwol plugjes moeten opdrogen zodat de worteltjes op zoek gaan naar water, als ze dan droog zijn geef je ze een licht voeding badje. tegen dat ze twee a drie keer droog gekomen zijn moeten de worteltjes zichtbaar worden .

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

              thanks voor de supports en tips..
              @bobo.. mijn blokjes zweven iets van boven de bodem van het potje.. zou ik eventueel genoeg voeding geven dat zodat 2-3mm van het blokje onder water staat?? blokje is denk ik 35mm hoog.. is dit extra stimulerend voor het wortelen??
              pz

              Comment


                #8
                Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                Niet doen gewoon je plugjes laten volzuigen in een kom of emmer en terug op hun originele plaats, als ze voortdurend nat staan gaan ze rotten de weinige worteltjes die er nu al zijn.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                  oke thanks.. doe ik dat niet
                  pzzzzz

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                    Oi!Keukentrap

                    Allereerst gefeliciteert met je kleinkind,voor de lamp zou ik gaan voor de 400W gaan,voor de rest kom't dit kweekje wel in orde,Goe bezig!!

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                      thank sjille... ja toch ik heb nog beschikking over 400w.. maar ben bang dat mn temp dan te hoog wordt.. 250w geeft 31000lumen.. dat is toch eigenlijk genoeg??
                      ik twijfel nog..
                      Pzzzz

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                        foto's van de derde dag onder licht





                        Blaadjes zijn aardig groot geworden in die ene dag
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                          Vandaag heb ze maar eens overgezet in groter steenwol blokken..daarna een voedingbad gegeven zo dat ze snel door wortelen..ik had er 1 "mannetje" tussen zitten.. zijn pikkie stak door de bodem hahaha grappie.. wortels zagen er goed uit..bij de 3 kleinste waren de wortels nog niet zichtbaar..
                          ik heb ze nu ook in een grotere kweekbak gezet.. staat de lamp nu te hoog???.. goed ?? of mag t zelfs een stukkie lager???
                          laat me weten alstublieft..
                          Pzzzzzz
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                            yoo keukentrap,
                            no panic, ziet er goed uit,lamp is ok,,,laag genoeg;;;
                            zal je topic volgen,,,,,,, doeiiiiiiiiii

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                              oke dan....bedankt exclusiveseedsik zal elke dag wat foto's maken dan kan iedereen precies volgen hoe t met mn eerste kweek gaat.. heb nog nooit gekweekt en begin nu op steenwol ik hoop dat dat niet te veel hooi op mn vork is. thanks voor t blijven volgen en als ik vragen heb zie je ze vanzelf verschijnen ...
                              pzzzzzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X