Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

Hey peeps..
    @ sir ik kom zow bij je..

@mies..alles flex jonge??

Back @ $ir..

Gozert thanks voor de tegenvragen die je me toewerpt.. flex..
    Dan stel ik me nog enkele vraagjes:
    - ik zag dat je in het begin je pH niet hebt gemeten. Zelf kan ik er weinig over zeggen want kweek uitsluitend op aarde, maar zou dit niet een beetje de weerslag daarvan kunnen zijn? Zoals men altijd zegt, goed begonnen is half gewonnen, denk ik dan...

Ik had in het begin idd geen ph meter.. we deden ph testen via test drubbels en kleuren vergelijken . daarmee kwamen we in het begin wel op +/- 5.5 - 6 ph uit.. nu doen we t al 2 weken met een werkende ph meter.. contstant 5.8

- heb je de hydrokorrels gespoeld alvorens je plantjes erin te zetten? Ik weet niet zeker of het moet, maar doe het zelf altijd. Je zou eens moeten weten wat er nog allemaal uitkomt... En dan nog plakt er aan mijn potten na oogst onderaan wat oranje brij.

Ik heb dit niet gedaan man.. stom achteraf.. maar ken er nu niets meer aan doen.. ik geef ook water vanaf de bovenkant.. ik bewater via t steenwollen blokje.. ik neem aan dat t water dan altijd bij de juiste wortels terecht komt..?? weet t ook niet zeker..

- staan je plantjes enkel op steenwol en korrels?

Jeps.. is dat erg??

- hoe verloopt je watergift eigenlijk? en welk water geef je aan je plantjes (regen, grond, bron, ...)?

Ik geef grond water.. 0.6 ec.. maar mn voedings schema is daar op gecorrigeerd...

Ik ben dankzij jou vragen erachter gekomen dat ik mn probleem niet meer bij de voeding moet zoeken.. i
    persoonlijk denk ik dat t komt door mn luchtvochtigheid en mn temp..
    Mn lucht vochtigheid is ongeveer 40 % met, na t sproeien, uitlopers naar 60%.. te laag naar mijn idee.. heb nu eerst maar eens geprobeerd met natte sokken .. (zie foto )
    en mn temp zacht bij nacht naar 10gr... althans dat zei mn hygrometer.. ik heb m gereset en ga morgen weer kijken dan heb ik zekerheid..
    anders denk ik dat t temp verschil de plantjes niet goed doet.. wat denk jij??

voor de rest heb ik hiero nog een foto- update..

miss peacemaker
    imag0130..jpg

miss skunk#1 1
    imag0132r..jpg

miss skunk#1 2
    imag0134..jpg

Miss white widow
    imag0140c..jpg

wat een schatjes..
    imag0139y..jpg

lkkr zweten met mn sokjes daaro..

imag0138r..jpg
    dat was t weer..
    ajus en groeten..
    Last edited by keukentrap; 2 March 2010, 01:05.

Comment

Bezig...
    X