Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

    bedankt monty voor t plaatsen van een link. ik denk dat die paars rode steeltjes van mij niet ergv zijn. aangezien de steeltjes na de eerste internode geheel groen is zonder afwijkende kleur in de stam..+ dat de bladeren zowel aan de boven-en onderkant geen verkleuringen te zien zijn..
    deze week moet ik echt ph en ec op gaan meten... ken iemand geld lenen? hahaha pzzzz

    Comment


      #32
      Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

      dag 7 ..

      was een beetje ongerust over de paarse kleur in de steel toen ik gister op dag 6 ging kijken vond ik nerven ook een beetje paars worden.. ik merkte op dat de steenwolle blokjes aardig licht waren dus dacht ik meteen aan water tekort.. zie foto..


      nu heb ik gister flink wat water gegeven en de resultaten zijn iets beter..
      zie foto..


      morguh maar weer kijke of er verbetering is..
      gegroet...
      Pzzzz
      Last edited by keukentrap; 2 February 2010, 01:07.

      Comment


        #33
        Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

        niets om je zorgen over te maken , en als je eens vanaf het begin betr op je plantjes had gelet was je opgevallen dat ze het toen ook al hadden (; op je oude foto s te zien , trekt normaal wel al bij , naarmate je temperatuur wel een btje in orde (dus niet te laag) is naja succes met je kweekj , komt zwz goed als je een btje de raad van de mensen hier omzet gr batssman

        Comment


          #34
          Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

          @batssman... paarse steeltjes wel jah .. maar geen paarse nervjes..
          vanavond heb ik mn ph en ec meter dus kan ik dat ook gelijk ff checken..
          mn temperatuur is 25-27gr,,
          hoop snel verbetering te zien.. bedankt..
          Pz

          Comment


            #35
            Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

            daar heb je wel gelijk in jah , en temperatuur is in orde zo te zien , naja dan maar effe de waardes checken! al denk ik persoonlijk als ze verder goed verzorgd worden het al bijtrekt gr batssman ps enz als monty al zei geen echter geen reden voor in paniek te rakenn..

            Comment


              #36
              Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

              zit het worteltje nog niet door de steenwol keukentrap? Dat kan bijna niet anders...
              Anders zou ik ze zeker planten in wat growmix ofzo met daarin een kuiltje zaai- & stekgrond (omdat growmix ofzo direct te zwaar zal zijn voor je kiempjes). In lightmix mag je ze gewoon zo direct planten. Volgens mij heeft ze wat tekort in deze zeer belangrijke periode, omdat ze op een uiterst arm medium staat.

              Grtz $iR
              Last edited by SirSmokeAllot; 2 February 2010, 17:12.
              sigpic

              Comment


                #37
                Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                Yow peepzzz
                Hier weer een update ..
                Voor dit alles..
                @bats.. ik hou me rustuhggg
                @sir smoke
                ik heb idd vandaag even gekeken.. en bij 3 van de 4 steken wortels uit de blokjes morgen ga ik ze op hydro zetten..

                Ik heb sinds vandaag en heb ff mn ph gemeten van mn voeding die ik gaf..4.9 wajo... die shit nu weggepleurd.. nu is ph 5.8 dus ik ben dik tevreden .. ec was 1.4 nu 1.25


                Lady 1 hierboven en hieronder de worteltjes..


                op de volgende foto moet men even kijken..
                Ik zie op t middelste plantje een enorme boggel in die eerste vinger links zitten.. Is dat erg??


                vanaf de bovenkant zie je die boggel niet zitten maar hier overduidelijk.. weet iemand een oorzaak??

                Morge ga ik de 2 grootste op hydro zetten..dan meer foto's
                PZzz
                Attached Files

                Comment


                  #38
                  Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                  Keukentrapje zet ook even hier je nachtelijke temperaturen neer, misschien dat het iets met je bladeren heeft te maken..die 6 uur donker is er geen verwarming in de kelder.

                  zie j snel..laterrs

                  Comment


                    #39
                    Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                    mn nachtelijke temperatuur moet ik idd gaan meten michel..
                    ik moet van de week ff een temperatuurmeter aanschaffen die ook de min. temp aangeeft..

                    Mijn blaadjes zien er weer gezond uit buiten die ene boggel dan tenminste.. nerven zijn mooi van kleur..
                    ik ben weer helemaal blij


                    Morguh als het goed is hydrobakken binnen.. dan ken ik ze overpotten..
                    Vandaag nog even niet.. maar kan niet veel kwaad volges mij..

                    Iemand nog een verklaring van zo'n rare boggel in het blad?.. bij een ander plantje is nu precies t zelfde..
                    Pzz
                    Attached Files
                    Last edited by keukentrap; 3 February 2010, 20:58.

                    Comment


                      #40
                      Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                      ziet er netjes uit ! ga zo door ! en over die boggel , waar maak jij je druk over , is gwn een genetische fout komt helemaal goed gr batssman

                      Comment


                        #41
                        Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                        naja bij nader inzien lijkt een btje op bladverkrachting lol
                        wat te hard over het blad gewreven ofso
                        maja
                        succes

                        Comment


                          #42
                          Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                          Ik heb de blaadjes niet beetgepakt ofzow..
                          kan het ook komen door indrogen van druppels water??.. Ik besproei elke dag het blad namelijk.. soms vormen zich dan redelijke druppels aangezien t blad vrij breed en sterk is.. omdat die druppels opdrogen kunnen die bladeren daardoor kreuken?? net als bij kleding natte kleding wat je in de droger pleurt kreukt ook als een gek..???
                          wat denk jij??
                          pz

                          Comment


                            #43
                            Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                            geen zorgen maken 3 op de 10 zaailingen die ik al gekweekt heb hadden dit . de volgende set bladeren zullen mooi recht zijn

                            greetz,

                            Comment


                              #44
                              Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                              Thanks Mr blueberry.. die 3 vingerige blaadjes zien er al een stuk mooier uit..
                              morguh ochtend even kijken en water geven. dan hebben ze daarna slaapperiode.. en als ik s' avonds kijk moet er al een hoop verbetering zijn..
                              pz

                              Comment


                                #45
                                Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..

                                goeie avond mense..
                                hier weer een update.
                                de plantjes groeien als sla.. ze peren hem de lucht in..
                                ik ben blij met de dames hoeverre ze nu in conditie zijn ..
                                mn piecemakerzaadje zie ik ook ze zaadje boven de grondoppervlakte duwen.. dus die moet morge in beeld komen denk ik..
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X