Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..
Re: eerste kweek met verslagje .. Skunk #1 van Sensi..
Looking sweet dude,
Iig niet bespaard op de equipement (mooi groei armatuurtje, ik heb dezelfde, geeft ruim voldoende licht om je volledige vegetatieve fase te doorlopen, ook ideaal voor een moederplant onder te zetten!)
Mooie zaden die Skunk #1 van Sensi, ik heb momenteel die van Dutch Passion Skunk #11 staan, ook echt kanjes van toppen!, hier ook niet op bespaard, heel verstandig, zaden van Sensi: Die shit is tenminste Stabiel
Ik zou ook voor de 400 watter gaan, hangt uiteraard ook weer van je kweekruimte/reflector af enz. 400 watter voor 1x1 en als je gek wil doen 600 watter voor 120x120 is ideaal. Licht = en blijft gewicht
Oke dan bedankt gozert.. preciate it a lot..
Next update hiero..
ik heb ze over geplant.. wortels werden echt te lang..
ze staan er nou zo bij
staan ze zo wel goed ten opzichte van de lamp.. of moet ik de lamp hoger gaan hangen??..
(de lamp hang precies in t midden van de planten.. dus ze vangen aan de beide kanten 50% van licht dat 90grades naar beneden schijn..)
ja tog batssman.. ik krijg zeker goed advies hiero.. en ben ook blij dat iedereen die advies heeft ook zijn advies geeft.. zo heeft iedereen kans op een goeie kwaliteit oogst.
Pzz
weer een update.. mn plantjes waren gestressed gister als een gek.. stengeltjes en nerven helemaal paars rood..
ik heb ze ook geen water gedurende 1 lichtperiode.. nu zijn ze weer een beetje hersteld.. volges mij heb ik er zelf een 4vingerig blaadje goed teken toch??
hier beneden mn 4-vingerig blaadje???
een blaadje van mn nieuwe zaadsel(peacemaker) is geel kutzooitje..
hoop dat die verder gezond wordt
Ola
weer terug in mn hok gekomen vandaag ben ik weer blij dat mn planten niet meer gestresssssst zijn en alweer aan t groeien zijn.. 1tje (de sterkste voor het potten) doet het nu wat traag.. hij staan er minder "lekker" bij als de andere..
dan heeft hij toch wat veel stress opgelopen bij het overpotten , denk wel wortel stress doordat er wat veel wortels gebroken zijn , naja dat komt goed
gr
batssman
thanks batssman.. komt goed..
@ready set grow..
de voorste 2 staan in hydro bakken die gaan volgend weekend op eb en vloed systeem.. de andere 2 die in de ronde potten staan dat worden moederplanten.. deze geef ik gewoon van bovenaf water.. is dit niet goed???
grtzzz
thanks batssman.. komt goed..
@ready set grow..
de voorste 2 staan in hydro bakken die gaan volgend weekend op eb en vloed systeem.. de andere 2 die in de ronde potten staan dat worden moederplanten.. deze geef ik gewoon van bovenaf water.. is dit niet goed???
grtzzz
Als je vanboven water heeft dan worden je wortels en je plant lui. want dan moeten ze geen moeite doen om het water op te nemen... Dacht ik. dus ik zou ze langs onder water geven maar als ze in een eb en vloed systeem gaan zou ik gewoon beetje langs de zijkanten van de korrels water geven, zodat ze toch een beetje mmoeite moeten doen.
oke thanks voor de tip man.. ik geef altijd 2x per dag water.. niet te veel.. niet te weinig..(misschien express soms iets minder) ik zal vanaf nu ook langs de zijkanten water geven zodat ze moeilijk gaan doen
pzzzzzz
RSG die planten die ik laat staan als moeder plant. hoe zou ik die het beste van water kunnen voorzien??.. ik wil namelijk wel een stabiele plant.. ,, weet iemand of een plant instabiel wordt als je haar van bovenaf water blijft geven??
hoe dit op te lossen??
grtzzzzzz
Comment