Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekje (DR80, 400watt)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste kweekje (DR80, 400watt)

update

Ik ben ze volgens het schema van hesi nu serieus aan het overvoeden, maar ze laten geen overvoeding verschijnselen zien. Dit komt volgens mij omdat zo'n schema's worden opgesteld voor planten die 2 weken voorgroei hebben gekregen. De mijne hebben er 7 gehad. Ze zijn dus veel ouder dan normaal bij binnenkweek het geval is. Daarmee dat ze ook veel meer voeding in hun water verdragen, denk ik.

29/04 100% dosis bloeicomplex en 100% dosis fosfor+
    04/05 115% van beide
    08/05 133,3% van beide
    11/05 160% van beide

Bloeidag 43
    Attached Files
    Last edited by Deerriz; 11 May 2010, 21:10.

Comment

Je redenering klop een grote plant verbruikt natuurlijk meer voeding dan een kleine. verder is het schema maar een indicatie en een gemiddelde elke plant is uniek (uit zaad dan) en heeft weer andere behoeftes.

Comment

Bloeidag 48

Hoelang zou ik nog moeten doorgaan met voeden? Ben van plan om nog tot bloei dag 51 door te voeden. Dan beginnen met ongeveer een week gewoon water geven. Oogst komt in zicht! Final countdown

Grtz
        Attached Files

Comment

hallo,

Ziet er goed uit ik edenk dat ze nog wel weekje of 2 moeten hoor zou ze nog weekje voeding geven en dan een week gewoon water dan nog 3 dagen zonder water in het donker.

Laat e nog maar weekje knallen (maar niet overdrijven)!!!

Groetjes,
          Geniet van iedere dag!!

Comment

Hallo

Nog maar eens een update!
            De drie plantjes blijven er redelijk gezond uitzien. Maar ik ben toch een beetje teleurgesteld qua "zwelling". Ze staan nu al 56 dagen op 12/12 en als je naar de foto's van vandaag kijkt zijn het duidelijk geen dikke cola's geworden.

Er beginnen al redelijk wat pistels te bruinen dus ga ik vandaag voor de laatste maal voeding geven. Vanaf morgen krijgen ze dus gewoon water zonder toevoegingen.

Bloeidag 56

Als er mensen van mening zijn om nog veel langer door te voeden, please let me know!

Grtz

EDIT: owkeej, na rustig nadenken, heb ik besloten nog zeker vijf dagen door te gaan met voeden. De oogstkoorts had het even van me overgenomen. Maar nu is het gezond verstand terug!
            Attached Files
            Last edited by Deerriz; 25 May 2010, 20:48.

Comment

haaha oogstkoorts , gevaarlijk fenomeen.
              Ik moet zeggen je toppen zien er heel smakelijk uit.
              laat zeker weten hoeveel je van de planten hebt gehaald en hoe deze ganja smaakt.
              Ik ben er zeker van dat je er veel fun aan zal beleven.

greetz en nog veel rookplezier

Comment

ziet er goed uit daar, lekker behaarde toppen heb je.
                en zeker ook niet de kleinste toppen die je hebt..
                ik weet niet zoveel van voeding.. kan ik je niet mee helpen sry
                hoe zien je trichromes eruit?

Nairez

Comment

de dikte van je toppen ligt ook fel aan het feit of je al dan niet getopt/gefimd hebt...
                  ik heb deze ronde dezelfde planten staan als vorige ronde.alleen heb ik ze deze ronde wel getopt en vorige ronde niet,en mn toppen zijn een stuk dunner,maar heb er wel meer
                  of het toppen veel meer meerwaarde gegegven heeft moet ik nog zien.zit nu op bloeidag 46

Comment

Op de foto te zien moeten ze nog wel even hoor .

Nou je zal het zelf ook wel zien denk dat ze nog wel even dikker worden ook , ik vind ze er mooi uitzien en ik denk dat je zeker nog en week of 2 moet.

Greetzz GG

Comment

ik had ook gehoopt op dikkere toppen maar ik mag blij zijn met het resultaat. Ik denk zelf dat 1 400w alleen niet genoeg is om 0.5L Blikken ervanaf te halen. Ook heeft de grootte van je pot een groote invloed.
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ik denk dat jij niet mag zeuren staan er mooi bij en de oogst gaat je niet tegen vallen voor een 400w.

Laat ze mooi en goed af rijpen ze moeten creme zijn en de toppen moeten goed compact zijn geef ze tijd , gewicht maken de toppen in de laatste weken dat zie je niet maar dat is er zeker te vroeg oogsten is een veel gemaakte fout.

Greetzz GG

Ps. gokje doen mmmm 310 gram droog als je ze goed laat afrijpen .

Comment

hoofdtakkenDag 62 op 12/12

Grtz

p.s.: oeps ik had de foto's zelf nog niet gechecked, man man wazige shit excuses daarvoor
                          Attached Files
                          Last edited by Deerriz; 31 May 2010, 23:39. Reden: wazige foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deerriz View Post
                            Ik ben ze volgens het schema van hesi nu serieus aan het overvoeden, maar ze laten geen overvoeding verschijnselen zien. Dit komt volgens mij omdat zo'n schema's worden opgesteld voor planten die 2 weken voorgroei hebben gekregen. De mijne hebben er 7 gehad. Ze zijn dus veel ouder dan normaal bij binnenkweek het geval is. Daarmee dat ze ook veel meer voeding in hun water verdragen, denk ik.
                            Volledig correct Deerriz man, maar je mag uiteraard ook niet vergeten dat je met een superideaal watermengsel zit. Zien er zelf onderaan nog betrekkelijk groen uit als ik me niet vergis, weinig blad verloren.
                            Had je verwittigd dat de plantjes door het ontbreken van opgestapelde balastzouten veel volumineuzere bloemen kunnnen dragen, maar ook dat ze meer voeding vragen. Tevreden over je watermengsel?
                            Ik vind ook dat je zeker niet kunt klagen over de omvang van je toppen hoor! Misschien had ik je beter eerst eens op je bek laten gaan met sterker water
                            Eenmaal je de voeding onder de knie hebt zul je niet veel beter meer kunnen vrees ik, of je moet investeren in meters en dan verlies je uiteraard een groot deel van het hobbygebeuren. Keep up the good work deerizdude en laat ons weten hoe ze smaakten!

Grtz $iR
                            Last edited by SirSmokeAllot; 1 June 2010, 14:47.
                            sigpic

Comment

hey
                              @sir, proef/rookverslagje zal waarschijnlijk voor eind volgende week zijn als dit deel van de oogst droog is want

Ik ben vandaag gaan roven en stelen van mijn dames! Had besloten om gefaseerd te gaan oogsten, omdat niet alle toppen even snel rijp zijn.
                              Bij deze:
                              Oogst deel I

Deze morgen, een half uurtje voor de lamp uitging, zijn mijn dames lichtelijk gesnoeid door mezelf Vooral de plant rechtsboven op de foto's was al bijna helemaal oogstrijp, kreeg ook al 4 dagen geen water meer. Linksonder heb ik nog helemaal niets van geoogst (dit is de onbekende soort de andere twee zijn special kush #1Bloeidag 79
                              Attached Files
                              Last edited by Deerriz; 17 June 2010, 12:51.

Comment

mooi ronde en vooral voor de eerste keer

proficiat!

alvast succes voor de volgende ronde

greetz knockie

Comment

Bezig...
                                X