Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 x White Widow feminised

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 7 x White Widow feminised

Tl kweekje ga ik zeker volgen Succes

Comment

Netjes,mooi hoe ze zo met hun blad naar de tl reiken.
      recht is recht. krom is krom.

Comment

Thanks, komt ook wel denk ik omdat ik de bladeren met elkaar gekruist heb om zo meer licht door te laten voor de wat lagere toppen.

Comment

Zo weer tijd voor een update, zoals je wel zal zien zijn de meeste grote bladeren eraf inmiddels.
          De resultaten zijn heel wisselend per plant, het plant op foto 5 en 6 is wel zo ver dat hij te drogen gehangen kan worden toch?

De rest van de planten beginnen ook al aardig oranje te kleuren. De op een na laatste foto vind ik een heel geslaagd plantje, maar ik merk wel dat ik ze beter nog wat langer had kunnen laten doorgroeien.

HPIM5200..JPGHPIM5204..JPGHPIM5197..jpgHPIM5205..jpgHPIM5196..jpgHPIM5198..jpgHPIM5202..JPGHPIM5199..JPGHPIM5201..jpgHPIM5203..jpg

Kan iemand mij op weg helpen met het droog proces? Ik bedoel moet ik alle planten nu al gaan drogen of slechts enkele nog maar, en is daarbij verlichting van belang.

Comment

Iemand die mij vertellen kan of ik de planten al te drogen moet hangen?

Comment

Vanals ze zijn omgehakt moeten ze te drogen worden gehangen.... Donkere goed geventileerde ruimte...
              Acid, the drug that changed our world.

Comment

Dat was mijn vraag niet, maar goed hoeft nu ook niet meer want ze hangen sinds gisteren te drogen.

Comment

Bezig...
                X