Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
het ongedierte is na 2uur zoekwerk uitgeroeid het waren rupsen, hoe ze daar kwamen is voor ons ook nog de vraag, maargoed het is verleden tijd voor die etters
powerplant.jpgpowerplant (2).jpgtopje onder.jpgtoppie.jpgnog even wat fotos van de powerplanten!de spint is weer terug, maar morgen komen de roofmijten.ga t wel redden tot de oogst,zitten trouwens geen webjes in.wel veel bladschade zoals te zien op de pics
dan hebben we nbog de ak 47 x bubblegum en de white widdow028.jpg023.jpg027.jpg025.jpgfoto 1 en 2 markster ww foto 3 en 4 stafford bubble
de grote dames zullen eerdaags ondersteund worden door nog 160 w aan led licht ,als proef en ondersteuning.
grtz
roofmijten zijn inmiddels uitgezet,vanaf maandag krijgen de planten enkel nog water voor n week of anderhalf .dan gaat de schaar erin!
dan vind er n grote verbouwing plaats,in de poging alles optimaal te krijgen voor de ladies.
ik ga dan n aarde bak maken van 2 m bij 1m 20,dit formaat is dan handiger en toegankelijker.maar goed daarover straks meer,met pics uiteraard.
grtz
Een kweek hint aangaande spint.
Wanneer je kaliwaterglas aan het voedings water toevoegd, worden de celwanden veel harder en blijven ziektes weg of beperkt.
Als je dan ook nog je planten preventief spuit met Massai voordat ze in je hok komen, heb je vrijwel nooit meer last.
close up (2).jpgtoppie.jpgpowerplant halverwege oogst.jpgtoch maar begonnen met knippen,zodat ik kan opruimen en verbouwen.
nieuwe ronde zal op mapito zijn,heb me laten overhalen!
hier wat pics,ben nu iets voor de helft wat oogsten betreft.
Comment