Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zojuist eens wat nieuwe voeding gehaald,aangezien smoking fifi aan t experimenteren is ,kon ik t niet laten om ook eens wat anders te proberen!
bij deze heb ik dus METROP voeding gekocht
Metrop plantenvoeding Calgreen, calcium meststof... Verzekert een voelbare versteviging en verharding van de top; . Verzekert een meetbare verzwaring van het eindproduct; . .
hoe bedoel je sir? ik heb ook nog de mr 2 voeding,dit zou n aanvulling moeten geven op de calgreen.op hun site staat t hele verhaal uitgelegd.jij zult dat vast en zeker leuk vinden om eens door te spittenveel nuttige informatie en feiten.grtz
update time
de nlxen zijn intussen flinke bosjes geworden ,met een groot aantal topjes per plant!
ze zijn mooi breed geworden.ze krijgen morgen hun eerste keer de metrop voeding mee.
foto s blijf ik jullie even schuldig tot morgen vroeg,omdat de dames nu lekker topjes aan t aanmaken zijn (slapen).
grtz
de pics
Comment