Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
updateje dan maar:
de nlxen gaan vrij aardig en zullen max nog 4 weken moeten staan,althans langer redden ze niet denk ik
grtz
4 Weken nog?
Ik ben zelf laatst te vroeg aan het knippen gegaan, waz m'n 1e keer en beetje te voorzichtig met wat onwetendheid.
Maar deze nlx zijn nog (lang) niet klaar dus?
Tot hoever wacht jij met knippen?
en wat is je afmeting van het hok met de 1200W?
Ben gwn nieuwsgierig..
Suc6 nog!
Ben erg benieuwd ook naar je opbrengst..
4 Weken nog?
Ik ben zelf laatst te vroeg aan het knippen gegaan, waz m'n 1e keer en beetje te voorzichtig met wat onwetendheid.
Maar deze nlx zijn nog (lang) niet klaar dus?
Tot hoever wacht jij met knippen?
en wat is je afmeting van het hok met de 1200W?
Ben gwn nieuwsgierig..
Suc6 nog!
Ben erg benieuwd ook naar je opbrengst..
nee plantjes gaan juist nu flink aan zwellen,met nlxen uit stek houd ik meestal een week of 10 zichtbare bloei aan.
oogsten doe je normaal aan de hand van de trichs,als deze helder zijn,moet je nog even wachten.zijn ze milky dan geeft je wietje een meer high effect(thc is op zn max)maar wil je een goede stoner,dan wacht je tot ze amber kleurig zijn,want dan begint thc af te breken en vormen zich oa cbn en cbd,waar je lekker gaar van word!
ik denk dat mn effectieve oppervlakte zon 3 m2 zal zijn.t hokje zelf kan ik ongeveer t dubbele in kwijt,ma t moet wel leuk blijven he
en ja de oogst zal niet al te lang meer duren!
ik heb er nog wat fotos bij gedaan,en n kleine sneak previeuw
grtz
Oke oke..
Gaat de volgende keer het vast beter bij mij.
Maar die van jou zien er mooi uit! mooie toppen zitte dr aan.!!!
3 m2 is ook wel redelijke ruimte voor 30 plantjes.. heb er zelf 9 op 1.20 m2 staan...
Geen belang bij led verlichting? aangezien het stroomverbruik.. (kan dan misschien de rest van de ruimte ook wel vol planten )
updateje er maar achteraan.
met de nlxen komt langzaam t einde in zicht,al hebben ze nog wel veel witte pistels.
de big devils ,zijn al kleine plantjes geworden en de orange buds bloeien ook lekker!
ff wat pics
Comment