Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zo voor deze week de laatse update
foto 1 oude ww moeder die nu mag afbloeien(ziet er niet meer uit maja)
foto 2 ook n moeder die afgebloeit gaat worden(g13 die kunnen jullie nog niet)
foto 3 deze is in mn hokje onder 18uur samen met mn jack whites
foto4 overzicht hokje
foto 5 big devil
foto 6 in n tent de santa marias die geen groei gehad hebben,gelijk van stek af aan 12/12.
grtz
Die orange Bud ziet er heerlijk uit,kweek je eigenlijk alleen met stekken en gebruik je je zaad voor buiten!!!
Santa Maria ziet er ook lekker uit!!
Groetjes,
hey jehsd ik kweek uit stekken en uit zaden.voordeel van stekken is dat alle planten zo goed als gelijk zijn,daar bij zaadplanten hier en daar verschil in wil zitten!
bv de white widdow(de toegetakelde bv dat is n zaadplant die ik heb gebruikt om stekjes van te nemen)
maar deze ronde idd stekken,volgende wss weer alleen zaden!
grtz
is dat G13 haze van Barneys?
ziet er mooi uit hoorr
denk t niet,ik heb deze zaden van n vriend,dus verder weet ik niet van welke zaadleverancier ze komen.
dan gelijk even n updateje.
zo weinig als er buiten gebeurt,zo rap gaat t binnen.
de jwtjes zijn allen mooi aangeslagen en beginnen al mooi te groeien.dan hebben we de big devil nog ,dit is een autoflower die best knalt al zeg ik t zelf.hier wat pics:
foto 1 big devil
foto 2 santa maria
foto 3 ww
foto 4 jw
foto 5 big devil
foto 6 en 8 overzicht jw
foto 7 amnesia op cocos(testje)
grtz
mooimooi!
je houdt er wel een flinke kweekverslaving aan over zo te zien ga je het ooit allemaal opgepaft krijgen als je zo fulltime kweekt?
believe me!!!
dat ik t allemaal opsmoke!
maar zoals velen weten schenk ik altijd n deel van mn oogst aan medigebruikers!!
ben nu eenmaal n druk mannetje
Comment