Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
updateje
vanaf vandaag gaan we bloeien(12/12)zojuist de schakelaars omgezet.
de jack whites gaan mooi en maken zelfs 7 vingerig blad aan.de big devils hebben even stil gestaan door de verandering van t aantal lichturen,maar doen t inmiddels ook weer lekker.even wat pics van t bloeihokje.
1)big devil
2)jack white
3)jack white
4)santa maria
grtz
Yo Markster, ik zwerf hier nog steeds rond hoor haha en ik heb er net een kweek opzitten met Super Silver Haze, en van links naar rechts Anesthesia, Mad S, Hawaiian Snow en Great White Shark. Alleen de Silver hangt nog te drogen, de rest is klaar en ben ik aan het smoken. Qua gewicht viel deze ronde tegen maar zeker lekkere rokers dus dat maakt het weer goed Hoop zo mooi de zomer door te komen. Misschien de volgende keer weer een verslagje...
thanx sir!
vind persoonlijk weinig intresse in mn topic,vandaar geen updates.
buitenkweek ben ik inmiddels ook al mee gestopt.de jack whites staan nu ook te bloeien en de big devil word eerdaags geoogst.
ga vd week een netje spannen ter ondersteuning.zodat de lantjes daar een beetje op kunnen rusten,omdat de steeltjes nog wat iel zijn.wat hopelijk nu opgelost word door de stevigge fan die ze nu hebben!ze zijn trouwens wel allemaal evenhoogfotos zijn van n 5 dagen geleden,morgen nieuwe!
de bud shots is big devil!
grtz
Comment