Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

marksters binnenkweek 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: marksters binnenkweek 2010

Ik vind jou best gemeen ... Gaat het nou nooit is mis bij jou?
    Snap je nu echt niet das als ik mijn topke naast die van jou leg dat ik dan wel kan janken
    En ik was nog wel zo trots

Groetsels
    God was never on your side..

Comment

Dat is een lekker vol kastje

Comment

Ziet er erg mooi uit marktster, jammer van de spintjes zolang je ze maar onder controle kunt houden toch !

Ik mag ook niet klagen, ik zit nu op de helft wat bloei betreft

Grtz..
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

thanx voor de replies!
          ik ben zelf ook tevreden tot nu toe,enkel de spint maar denk voor de laatste weken gewoon n legertje spint killers in te zetten!
          tis enigsinds onder controlle.
          grtz

Comment

ze staan er mooi bij hoe lang staan ze nu

Comment

plantjes staan van 16 juli,en bloeien nu 4,5 weken,grtz

Comment

kijk al uit naar de volgende foto's

grtz
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Ik vind jou best gemeen ... Gaat het nou nooit is mis bij jou?
                  Snap je nu echt niet das als ik mijn topke naast die van jou leg dat ik dan wel kan janken
                  En ik was nog wel zo trots

Groetsels
                  daar gaat mn ego!lol

Comment

zie de bomen door het bos niet meer, ziet er goed uit, mooi groen, hoop dat mijn pptjes ook nog flink gaan zwellen
                    suc6 markster
                    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

zie je dat je toch door de dokter, net rotzakkeen de baas blijft kwist het wel, alleen het altijd paar dagen tijd nodig.

nu gaan ze ook echt zoals het hoort ,met de dag zwellen en knallen,

super markster!!!

peace die staff maatje

Comment

updateje dan maar ,zo staan ze erbij na 1 kleine week.spint schade is toch wel af te zien aan de plantjes,maar ze zijn vooralsnog onder controlle.t blad hangt omdat de plantjes reeds sliepen,ma ben ff paar daagjes weg en denk drop er nog ff 1!bij deze
                        heb ook nieuwe soorten er bij staan ,deze gaan gekruist worden .maar daarover meer de volgende update!
                        nu wat pics
                        015.jpg006.jpg`de powerplants009.jpg010.jpgsanta maria en een bubblegum x ak47
                        dan nog een topje jack herrer en wat spruitjes
                        die gepot woden.
                        grtz
                        Attached Files

Comment

Zo zeg, die aansteker is niks tegenover die toppen. Gaat lekker zo te zien.

Comment

hey,

lekkere topjes ..

dat worden wel knuppels

mvg
                            manniski

Comment

Hey Mark jammer van die spint man maar bij jou zijn ze wel in goede handen. Ziet er verder lekker uit Zo heb ik weer wat inspiratie. Ben benieuwd naar je volgende update!

Comment

aaight mensen tot slot maak ik ff een update wat betreft MARKSTER zijn struik,, en mijn STAFFORD dus zijn struik. together onder het licht .

Foto090 (807 x 1077).jpg Mijn Bubblegum x AK-47 wat ik kan vermelden, mensen met een beperkte hoogte binnen of buiten, laat deze plant echter niet te hoog worden, het word een enorme, brede en hoge struik, toppen, knakken is hier bij deze plant ook toegepast,wel verschillende keren, maar daar trekt deze vrolijke dame echt niks van aan. dus iedereen die eens dit soortje zet, verduister buiten optijd, of binnen onder de lamp als je niet de hoogte hebt, want dit is een echte hoogte groeier. maar de buds worden steen hard en dik,dat maakt het wel weer allemaal goed, heb deze soort al eens gekweekt, en was onder de indruk van het gewicht en het effect wanneer je haar rookt. een veelbelovende plant .

Foto092 (807 x 1076).jpg dit is de vrouw van markster, wat kan ik erbij vermelden, na een aanval van buiten af, en 2aanvallen van de hond is dit nog een mooie sterke struik geworden. die ook wel veel gaat beloven. helaas was er wat ongedierte actief, maar dat is inmiddels alweer opgelost.

dus tot slot een kleine update van markster en stafford.

door stafford peace

Comment

Bezig...
                                X