Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik was begonnen met je volledige verslag over te lezen, maar der komt gewoon geen eind aan xD ,
eerst en vooral, Mooi man DEFTIG . Ik vraag me af, dat is waarschijnlijk een tent van 150X150X200 ? Lukt zo te zien goed met 2 lampen van 600 w . Welke afzuiger gebruik je als ik vragen mag ?
Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Ik was begonnen met je volledige verslag over te lezen, maar der komt gewoon geen eind aan xD ,
eerst en vooral, Mooi man DEFTIG . Ik vraag me af, dat is waarschijnlijk een tent van 150X150X200 ? Lukt zo te zien goed met 2 lampen van 600 w . Welke afzuiger gebruik je als ik vragen mag ?
nee tis geen tent,maar n verbouwde kelder,de exakte afmetingen staan vermeld in t topic.tis gewoon mn halve kelder maar gebruik ongeveer 1m50 (ietsje meer).er hangt een gedimde 1000kuub softbox op.en een 750 kuub softbox inblaas.(deze is iets gedimd)012.jpg010.jpg009.jpg
Comment