Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1Ste Kweek 2 x Bubba Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1Ste Kweek 2 x Bubba Kush

Korting op 420shop
    Beste medekwekers

Hier een verslagje van mij eerste kweek,

Ik heb een kweektent aan geschaft 1m bij 1m en 2 m hoog
    Ik had er een kacheltje bij gezet om de tempartuur te verhogen want die was in begin wat te laag. had uiteindelijk een constant temp van 25 grade
    ik geef ze ook voede van merk Canna.
    Me luchtvochtighied was rond 40 a 50% en had in begin een beetje te hoge pH dus heb er pH- bij gekocht.

Ik had 5 bubba kush zaadjes gekocht waar van 2 zijn uitgekomen en hebben overleefd .

Ze staan nu ondertussen al 5 weken in de groei.
    en heb vandaag van TL naar 400 Watt lamp verwisseld om alvast te laten wennen. ik ben van plan om ze over 1 weekje in de bloei te gaan zetten.

ik merk wel dat luchtvochtingheid nu rond de 40% hang maar heb er schaaltje water bij gezet.. en nu maar kijken wat het doet
    merk nu ook dat me tempratuur als lamp aan staat 27 grade is in de nacht weet ik nog niet.. heb iedergeval me kacheltje aan tijdschakelaar gezet dat als de lamp uitgaat me kachel aan gaat en als temp onder de 20 grade gaat dat me kacheltje aan gaat ..

Foto's komen later,

als mensen nog tips of op- of aanmerkingen heb hoor ik ze graag

Re: 1Ste Kweek 2 x Bubba Kush

Eyy Robin,

Your in for treat mate!! Die bubba Kush van greenhouse is echt the bomb! ga hem voor mijn volgende kweek ook zetten!
    Wel jammer van de 3 andere zaden Je moet zeker 4/5 kunnen halen met greenhouse seeds.

5 weken groei is zeker vanaf zaad? anders zullen ze zeker je tentje uit gaan groeien. Aangezien het een indica dominante dame is met een laag profiel, korte internodes kan je best wat langer voorgroeien (40-45 cm).

Op wat voor grond kweek je?

Plaats ff wat foto's, kunnen we meer voor je betekenen

Greetz

Comment

Eey Psycho,

Ik heb ze vanaf zaadje.
      Er waren 4 uitgekomen alleen had in begin wat problemen met voeding en had me tl verlichting te hoog hangen.. beginners foutjes
      maar gelukkig hebben er 2 overleefd en doen het nu goed.

mij plantjes zijn nu 15 cm :O ,, dus kan beter nog 2 weken laten groeie?

ik kweek ze gewoon op aarde.
      Attached Files

Comment

Me plantjes staan nu bijna 6 weken in de groei..
        ze zijn nu 20 cm groot.. zou ik ze misschien al in de bloei kunnen zetten of beter nog even laten groeie??
        Attached Files

Comment

Ik mis 3 weken Naar beneden krullende bladeren en vertraagde groei. Lijkt mij iets typisch voor te natte aarde.

Comment

hier zit iets in , ze zijn wel erg klein voor 6 weken maar kan op de foto niet echt herkennen dat de aarde te vochtig is , kan ook te droog zijn.... voor de rest zien ze dr wel mooi uit lekker compact en bossig en met in bloei zetten zou ik nog even wachtten gr batssman

Comment

bij nader inzien eerder te nat geweest want ik spot onderaan wat verkleurde blaadjes (btje geel) denk ik zo , kun je miss wat foto s makn in daglicht ofso gr batssman

Comment

Dankje Beowulf en Batssman88,,
                bij het overpotten was inderdaad de grond best nat..
                ik zal ze even 2 dagen geen water geven.

Comment

Bezig...
                X