Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
KISS eerste kweekpoging (Northernlight van Female Seeds)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: KISS eerste kweekpoging (Northernlight van Female Seeds)
Je hebt helemaal gelijk. Hoewel ik wortelstimulator (gekregen) bezit gebruik ik het niet, omdat de toegevoegde waarde daarvan mij nog steeds ontgaat. Een uitleg hoe een scrog te maken kun je wel achterwege laten: deze links zijn reeds op dit forum aanwezig.
Comment
-
Ik heb de site bekeken van het scroggen.
En zover zit ik eigenlijk niet. Maar is zeker de moeite waard om te proberen. Eens kijken of ik dat bijeen kan sprokelen. Want budget is nu wel nihil.
Verder wordt ik ongerust over't feit dat ze maar niet willen groeien. Ze zitten nog enkel in de steenwol, en mijn gevoel verteld me dat ik ze maar eens in potten moet gaan steken.
Staan nu toch al bijna 36u onder een 400Whps. Kan zien dat ze ontkiemd zijn, en het groene kopje omhoog wilt. Maar had mijn lieverds nu toch wel al boven willen zien komen.
Vraag: Zou ik beter potten met batmix, of geduldig zijn en wachten tot ze boven komen. Maar in steenwol zit geen groeimiddelen dus begin me zorgen te maken...
Comment
-
eys ouwu , je kunt ze vanaf het begin onder de 400 wat zetten , maar ik geef het niet de voorkeur , ik zou ze gwn onder tl zetten in het begin , doet het net zo goed en kost minder stroom ! en verder je kunt ze gwn laten opkomen op steenwol , voeding hebben ze helemaal in het begin nog niet nodig , krijgen alles vanuit de zaadhoes , dus gwn latn staan en zekr nog niet in batmix ! gebruik ik zelf zowiezo nooit en naar horn heftig spul ! en als je ze nu toch in aarde wil gaan steken ,zou ik voor de eerste tijd kijkken voor andere aarde light mix van b-cuzz of jane comix gr batssman
Comment
-
Dat had ik gelezen, maar heb nu niet de mogelijkheid om ze onder TL- te zetten, maar ga dat zeker in order brengen. Want heb al gemerkt dat ontkiemen best ook in een aparte ruimte gebeurd. Ik heb ook mijn ventilator draaien. Moet er circulatie zijn of gewoon de temperatuur in't oog houden.
Verder heb ik ook een bevochtiger besteld, die zal maandag in werking gaan.
Alvast bedankt voor de note...
Comment
-
owkj daan naja het wekt ook gwn zoals ik zei onder de 400 watt maar ik vind dat persoonlijk gwn overkill en overpay in dat stadium , en over de circulatie , zekr continu aan latn staan !!! en temperatuur uiteraard ook goed in de gatn houden , en kijk dat je dag en nacht temperatuur niet meer als 8 graden verschillen dan zit je goed gr batssman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Posten die luchtbevochtiger zekr regelen , betaald zich helemaal trg vooral in het groei stadium , nu kun je gwn ook vaker met een gwne plantenvernevelaar spuitten
Dus morgenvroeg kan ik mijn bevochtiger gaan afhalen in de winkel, en gaat die mee op het circuit van de lamp en afzuiging, zodat de hele boel samen aangaat.
Toegeven ik heb wsl de eerste dagen niet genoeg aandacht besteed aan de vochtigheid, en dat komt als een hamer terug. Heb eentje gesmoord en stoppen met die boel. Ga slapen en morgen is het probleem opgelost...
Comment
-
Hey ik ben ook aan het twijfelen om een luchtbevochtiger te gaan halen. Zou alleen niet weten waar en hoeveel zoiets kost. Dus ga ik het houden bij de natte handdoek, die doet namelijk ook al wonderen in onze kleine ruimte. (natte handdoek of twee bij in je tent leggen en luchtvochtigheid schiet omhoog)
Bij mij staan ze onder op grappig geknutselde manier onder 2 x30watt spaarlampen en dat is ideaal voor die babietjes. Vanaf ze sterk genoeg zijn gaan ze onder hps, maar dan ga ik wss ook met RLV problemen zitten.
Succes nog!
Comment
Comment