Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KISS eerste kweekpoging (Northernlight van Female Seeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: KISS eerste kweekpoging (Northernlight van Female Seeds)

Dit is dus mijn zelf in elkaar geflanste doos.

De elektriciteit daarentegen is aangekoppeld door mijn broer. Deze is electrical engineer en neem zijn woord naar harte. Hij heeft zijn ding gedaan en me bevestigd dat er een minimum aan complicatie zal voordoen als ik bestuif in de doos en zolang de hele ruimte wordt verwarmd en niet enkel de doos.

Is een tijdelijke oplossing, en kan in de toekomst van dit model starten om iets ... standvastigere oplossing te knutselen.
    Zeg het er nogmaals bij, heb dit op een halve dag geklaard, en dit zal moeten volstaan tot ik mijn tent in mijn andere woning heb kunnen monteren. Ik verhuis namelijk en kon niets anders zo snel en effectief bedenken.

Ik zal dan ook heel nauw toezien op enige vorm van gevaar of brandgevaarlijke situaties. Bedankt voor de bezorgdheid en bij deze
    Wil ik mezelf niet verantwoordelijk stellen voor de mensen die dit eventueel ook zouden doen
    Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      Een ontkiemd zaadje groei uit tot zaailing. Vervolgens krijgt deze een groeispurt en kun je het een echt plantje noemen. Een stek is een deel van een bestaande plant dat men afgeknipt en opnieuw laat wortelen. Een stek is genetisch dus identiek aan zijn moeder. een zaailing krijgt zijn gene voor de helft van pa en de heft van ma.

Grtz
      Weet je nu je dat zo heel mooi samenvat, klinkt het zo klaar als een klontje.
      Ik ben dus tot zaailing aan't werken. Tot ik ze kan potten (18L) voor de groeispurt. Deze is dan nog altijd de groei-fase veronderstel ik. Bedankt voor de opheldering

Comment

en met die doos zolang je altijd thuis bent , als de boel aanstaat komt dat wel goed en niet zeikennat bestuiven , dan kun je m wel 1 a 2 wekn zo gebruikken gr

Comment

Ze moet nog maar een week meegaan. (Hoop ik dan toch) Zal een foto uploaden als ze wat mooier staan. Morgen hoop ik. Ben ze nu dan ook 20/4 aan't belichten (kwam van 18/6 maar dat was met hps 400W) in de hoop alles wat te compenseren. Is een ander licht dus veronderstel dat ze ook zullen moeten aanpassen.

Comment

hhhmmmm dat aanpassen doen ze wel snel gng maak je daar maar niet druk om ik zou nu wel niet meer het licht regime veranderen maar gwn zo laten tot je de hps hebt
            gr
            batssman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
              hhhmmmm dat aanpassen doen ze wel snel gng maak je daar maar niet druk om ik zou nu wel niet meer het licht regime veranderen maar gwn zo laten tot je de hps hebt
              gr
              batssman
              Doen we !!

Comment

Mijn 2 koninginnen die de andere stimuleren om de enkele dagen dat ze later zijn ontkiemd in te halen.
                Attached Files

Comment

eey man alles goed ?? effe niet meer gezien
                  , naja plantjes zijn niet echt vooruitgegaan he?
                  geef je ze al voeding ? hoop het niet , maar ze gaan er wel door komn , daar ben ik van overtuigd
                  gr batssman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
                    eey man alles goed ?? effe niet meer gezien
                    , naja plantjes zijn niet echt vooruitgegaan he?
                    geef je ze al voeding ? hoop het niet , maar ze gaan er wel door komn , daar ben ik van overtuigd
                    gr batssman
                    Overtuigend groeien ze niet. Maar aan voeding zal dat niet liggen. Denk zelfs dat ik ze al teveel gevoed heb. Maar is mijn eerste keer en moet dan ook alles nog leren.
                    Heb mezelf dan vandaag ook voorzien van een boek om me verder op te baseren. Want ondanks de vele verslagen en gebruikers moet ik bekennen dat er maar weinig informatie over de vanzelfsprekende dingen, en ik dus nog vele vragen heb.

Zal foto's blijven uploaden, als er een duidelijk groeiverschil is natuurlijk

Comment

eyss kiss jah ik bedoelde ook van hoop het niet dat je ze al voeding geeft want naar mijn mening heb je ze idd ook wat te
                      veel gegeven , wat je bij zaailingen zowiezo nooit moet doen met voorbemeste aarde !!! ik zou ze vanaf nu alleen water de komende tijd
                      geven met een goede ph waarde , dan zal het wel goed komn

Comment

jahh en je hebt gelijk de vanzelfsprekende dingen zul je zelf moetten leren en experimenteren , ik had het het
                        in het begin ook de theorie in de praktijk omzetten is niet altijd even makkelijk , gr batssman

Comment

sigpic

Comment

Comment

Dit is zo monty. De normale dosis van 4ml per liter rhizo brengt de pH van mn regenwater zelf ver boven de 10.
                              Grtz $iR
                              sigpic

Comment

Comment

Bezig...
                                X