Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KISS eerste kweekpoging (Northernlight van Female Seeds)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: KISS eerste kweekpoging (Northernlight van Female Seeds)

Eindelijk bevestiging dat ze nog gaan groeien. Zelfs diegene die ik vorige week nog afgeschreven
    Ik ben blij, en al voorzien van de kennis om mijn mooiste plant te gaan stekken.
    Attached Files

Comment

Damn lol wtf :o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
        Damn lol wtf :o

Comment

1) Als ik van u was gooide ik die 2 freaks weg , want je hebt er 2. Concentreer je vervolgens op die ene gezonde die je mits te toppen nog wel kan struiken tot een stevige scrog. Die 2 freaks zijn echt niet de moeite waard.
          2) Steek uw voeding ver weg en leer in uw eerste kweekje de symptomen van over- en onderwatering eerst deftig kennen voor je met allerlei supplementen begint te experimenteren , dat doet voor een "groentje" meer kwaad dan goed.
          3) Niet liggen prutsen met tl-lampen en 24u cyclussen , je hebt een prachtige 400w set-up dus gebruik hem hij is ervoor gemaakt ! Cyclussen zijn 18/6 of 12/12 that's it !

Comment

Integendeel, ik ga wel met TL beginnen. Heb inderdaad mooi apparatuur. Doch had ik meer van je commentaar verwacht.
            Dit doende kun je zien dat elke plant wel verschillende elementen vertoond van te kort aan... , en mijn mooi plant een bewijs vormt dat ik wel weet hoe het werkt.
            Het is namelijk niet de mooie plant waarin ik mijn tijd steek. Maar in de evolutie hoe de plant zich hersteld. Wil een mooie opbrengst, en daardoor wil ik mezelf een
            groeiruimte voorzien, zodat mijn natrium kan dienen om af te bloeien.
            Verwacht niet dat iemand het begrijpt, je weet immers niet wat ik doe, noch waarom...
            Dus ga ook niet in op je voorstellen

Comment

lolz, good tactics. Spaart je veel geld uit en ook al is de groei trager onder TL`s je kan ze groeien terwijl je andere aan het bloeien zijn onder de HPS
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Het is toch een aanzienlijke aankoop voor me geweest. Dus kon niet anders dan me behelpen met de HPS.
                Maar na zoveel info op deze forum en in boeken. Ben ik nog te snel geweest om eraan te beginnen.
                Aan de andere zijde heb ik nu wel al een mooie stek om mee te starten. Ik zal namelijk morgen verpotten.
                En wanneer ik enkele weken verder ben ga ik stekken proberen te snijden om zo mijn nieuwe TL lampen te testen.
                Aankoop ervan zal eind deze maand gebeuren, zodat ik volgend maand wel wat foto's zal uploaden van het uiteindelijk gekozen systeem.

Comment

goed zo man , jij leert er tenminste van en bent ook bereid om wat energie en moeite in het gebeuren te duwen !
                  je kunt je hier wel rot lezen maar je zult het uiteindelijk toch zelf moetten doen
                  door te proberen en te experimenteren kom je er uiteindelijk wel
                  gr batssman

Comment

Mij geen probleem Kiss , heb gezien dat ik niet de eerste ben in je verslag wiens hulp je niet echt waardeert . Wat je juist bedoelt met "meer van mij verwachten" is mij ook een raadsel...?
                    Succes in ieder geval met je plantjes en je ego , vraag me wel af welke van de 2 het snelste groeit....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
                      Mij geen probleem Kiss , heb gezien dat ik niet de eerste ben in je verslag wiens hulp je niet echt waardeert . Wat je juist bedoelt met "meer van mij verwachten" is mij ook een raadsel...?
                      Succes in ieder geval met je plantjes en je ego , vraag me wel af welke van de 2 het snelste groeit....
                      Dat kan ik je snel uitleggen hoor.
                      Mijn ego? Geen probleem, ik sta open voor alle hulp. Maar hulp die gericht is naar mijn problemen. En dat doe je niet.
                      Maar zoals je ziet is niet iedereen van dezelfde mening als jij. Gelukkig voor mij...
                      Want de bedoeling van deze forum is het delen van informatie. En vond je melding enkel toepasselijk om te laten blijken
                      wat JIJ vindt. En niet wat ik wil.
                      Vond je opmerking eerder kleinerend bedoelt, dan helpend. Doch zie je dat ik lees wat je typt. En zelfs nog de tijd neem om
                      je verduidelijking te geven.
                      Maar jij voelt je aangevallen en denk dat je daar vooral zelf schuld in treft, maar mijn ego kan het ook aan. Dus sorry voor de
                      onaangename communicatie en voor wat het je waard is. En je hulp is gewaardeerd, ongeacht je opvatting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
                        goed zo man , jij leert er tenminste van en bent ook bereid om wat energie en moeite in het gebeuren te duwen !
                        je kunt je hier wel rot lezen maar je zult het uiteindelijk toch zelf moetten doen
                        door te proberen en te experimenteren kom je er uiteindelijk wel
                        gr batssman
                        Thx, leuk je opmerking te krijgen.
                        Had ik nodig, want heb toch al wat moeten verduren om ze zover te krijgen. En op aanraden van mijn lieverd...
                        Zal ik morgen mijn plantjes in nieuwe grond steken, en cyclus veranderen naar 12/12.
                        Zal mijn best doen om nu en dan te updaten. In de hoop het tot een goed eind te brengen.

Comment

Zoals beloofd, hier wat foto's

Heb mijn tentje verzet naar de kelder. Dit omdat ik mijn planten wat groter zou willen nemen om meer oogst te kunnen produceren. Ik ga immers nog stekken snijden en wil toch een kleine reserve aanleggen om te kunnen smoren.
                          Niet dat ik monster cijfers verwacht over mijn toekomstige oogst, ik wil natuur de plaats geven om te groeien

Het fantastische is dat ik kan zeggen "Freak" terug volledig aan't herstellen is. En deze plant heeft echt wel "HEL" gezien volgens mij. Doch heb ik deze in universele potgrond gestoken met meststoffen om te testen. En aanschouw, natuur weet raad met deze dingen. Heb wel wat dorre blaadjes eraf gesneden. Zodat freakje zich kon focussen op herstellen van de hoofdbud en nieuwe groeistimulatie.

Zou deze planten nog tot einde deze week willen laten groeien. Om dan over te schakelen op bloei. En zodoende nog zeker 5weken voeding in mijn potten heb voor de bloei.
                          Maar daar zullen we updates over brengen.

Groeten
                          Attached Files

Comment

Comment

Last edited by Deerriz; 26 March 2010, 15:06.

Comment

Okay, dat is nu eens perfect wat ik wou weten.
                                Dat is idd niet iets wat ik wil.

Nu we bijna een week verder zijn heb ik mijn timer vandaag verzet naar 12/12.
                                De laatste foto's dus van de groei-fase.
                                Niet alle planten zijn even groot, En mss dat ik enkele nog wel wat langer belicht. Ga ik over slapen.
                                Doch ga ik starten met bloeien, zodat ik mijn batmix grond kan gebruiken om de planten te voeden. En pas op't laatste voeding toevoeg via het water.

De vochtigheid is wat hoog, maar dat komt doordat de lamp juist brand, en ik altijd water geef juist voor de belichting.
                                Wat er van freak gaat worden heb ik geen idee. Doch ga ik die mee onder de lamp blijven zetten. Zo kan ik de voeding testen die ik van de brico heb. Ben blij te zien dat alle blaadjes groen blijven deze keer
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X