Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer 16x PP, 2x 600w tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste keer 16x PP, 2x 600w tent

Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

ik ben voor het eerst echt zelf begonnen met m`n expiriment
    ik kan wel hulp gebruiken, of ik het nu juist doet.

Setup:

Kweektent: 100x100x200
    2x 600watt lampen
    1x 320 koolstof filter met slakkenhuis afvoer naar buiten
    aanzuiging onder aan de tent, tempratuur meter gekoppeld aan dimmer van slakkenhuis, voor optimaal klimaat.
    16x PP stekken.

ik heb ze nu 18 dagen staan, ik heb de eerste 10 dagen 18uur licht gegeven na deze 10 dagen heb ik mijn tijdklok op 12/12 gezet.
    in de eerste 4 dagen gaf ik ze om de dag 100ml voeding (op 5ltr water 6ml Wortelstimulator) na deze 4 dagen ben ik ze ook op 5ltr water 6ml stikstof

na de 2e week ben ik ze ook op 5ltr water (24graden) 5ml sporen toegevoegd. ik voel aan het grond van de plant of deze droog is of nog vochtig, aan de hand daarvan geef ik ze voeding. gemiddeld om de dag geef ik ze nu 200ml en voor de plant waarvan de grond droger is 250ml. als de lampen aan staan is het 27graden en 55/60% RH.
    als deze uitstaan is het tussen de 18 en 22 graden met 90 a 100% RH

toch zie ik op foto 5, een klein beetje geel op het blad? wat kan dit zijn? waar moet ik op letten? wat moet ik geven?

foto`s (lampen uit):

foto 2:

foto 3:

foto 4:

foto 5:

foto 6:

Re: Eerste keer 16x PP, 2x 600w tent

hoi

dat ziet er een mooi kweekje uit deze ga ik volgen

veel succes met je pp tjes

grtz

Comment

Voeding of water? Die 2 zijn onderling niet echt verwisselbaar.
      En hoe komt ge aan 90-100% lv? Zou willen zeggen dat het mist in uw hok...

Comment

Eyy proppie,

Nice pp-kweekje! Die 1200 watt vindt ik persoonlijk overkill, zul je qua oppervlakte beter kunnen doen. Als je het goed doet, moet je ook "all the way" gaan. Zet er 1x 600 watt boven met een goede kap (ajust a wing bijvoorbeeld) met een goede spreiding van licht. Of neem een groter oppervlak en hang er de 2x600 watters boven. Keuze blijft uiteraard aan jouw.
        De vergeling van je blad geeft een licht stikstoftekort aan, niet iets om je zorgen over te maken, beter een licht tekort dan een teveel. Veel van de andere dames zien er piekfijn mooi donkergroei uit, niks aan doen qua voeding, vooral zo houden. Wanneer je er toch voor kiest om je stikstof wat op te voeren doe dit eerst op 1 van de licht vergeelde dames (3 dagen w8en en dan kijken of ze mooi is bijgekleurd), loop je ook geen risico's om je hele crop naar de klote helpen

Greetz

Comment

Psycho,

ik dacht zelf ook al dat het een beetje overkill was, maar we gaan het meemaken.

is het dan de bedoeling dat ik stikstof toevoeg aan m`n water spuit en licht over deze plant heen spuit? of meer door de voeding heen?

(ik maak zo nog wat foto`s met de lampen aan )

Thanks.

Comment

Gewoon met je voedingswater meegeven

Greetz

Comment

ziet der leuk uit proppie ik zelf heb de zelfde opstelling 2 x 600 in 120x120x200 alleen dan maar 5 p.p tjes maaar wil ze dan ook wel 4 weken voorgroeien kijken wat der gebeurt wou alleen ook f zeggen moet je je lampen niet geaard doen voor het geval dat der wel wat gebeurt in iedergeval ga ik je volgen
              groetjes bollzzzweed

Comment

bollzzzweed:

ik heb hier ook helemaal geen aarde uit mijn wand contact doos? hoe zou ik dit dan opkunnen lossen?

overgens nog even een update met wat foto`s met de lampen aan.

Comment

@beowulf: no offence maar 100% luchtvochtigheid en mist gaan zeker nie altijd samen hoor, mist kan wel voor die luchtvochtigheid zorgen

edit: bedoel dus, luchtvochtigheid kan wel voor mist zorgen, my bad
                  Last edited by Barre; 12 February 2010, 21:50.

Comment

Hevige condensatie dan.

Comment

ik zal m`n afzuiger dan hoger zetten als de kinders slapen
                      ik begreep, dat als m`n LV zo hoog word dat ik hele grote kans krijg op toprot?

Comment

Hangen die lampen nog steeds zo hoog? Anders drop die lampen naar beneden max 60cm van je plantjes

Hou je ventilator ook in de gaten want ik vrees vanaf het iets warmer word dat je het niet gaat trekken in je kastje, in zo een kleine ruimte met 2 x 600W zou ik minimum een 700m3 ophangen.

Die LV is goed zolang je in groei zit, maar was ik jou zou ik langzaam al beginnen denken om de lampen op 12/12 te gooien. Alles ziet er al mooi gevuld uit en ereken dat bij de eerste weken bloei je plant toch minimu nog 1/3 bijgroeien

Greetz,
                        Smoking Fifi
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Hangen die lampen nog steeds zo hoog? Anders drop die lampen naar beneden max 60cm van je plantjes

Hou je ventilator ook in de gaten want ik vrees vanaf het iets warmer word dat je het niet gaat trekken in je kastje, in zo een kleine ruimte met 2 x 600W zou ik minimum een 700m3 ophangen.

Die LV is goed zolang je in groei zit, maar was ik jou zou ik langzaam al beginnen denken om de lampen op 12/12 te gooien. Alles ziet er al mooi gevuld uit en ereken dat bij de eerste weken bloei je plant toch minimu nog 1/3 bijgroeien

Greetz,
                          Smoking Fifi

A. The cop!

Comment

Greetz,
                            Smoking Fifi

A. The cop!

Comment

je zou opnieuw stroom kunnen trekken met wel een stopkontact die wel geaard is
                              verder zie het der wel netjes uit vindt ik veel suc6 hou je in de gaten

Comment

Bezig...
                              X