Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Feminized Amnesia/cheese test, Jack Domina Exclusive seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Feminized Amnesia/cheese test, Jack Domina Exclusive seeds

Korting op 420shop
    4 x Jack Domina & 4 x Amnesia/Cheese fem (thnx to escobar en alien)

-voeding is afwisselend advanced nutrients & Humboldt
    -medium: plagron light/special light mix gold label
    -temperatuur licht aan: 25C licht uit: 19C
    -LV: te laag licht aan 45% licht uit 58%
    -20/4 cyclus
    -geplant op 25/01/2010 niet ontkiemd rechtstreeks in lightgrond +-1.5cm diep (geen afvallers en allen binnen 3dagen met hun kopje boven aarde)

foto Jack Domina

foto amnesia/cheese

Last edited by Smoking Fifi; 12 February 2010, 21:22.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Re: Feminized Amnesia/cheese test, Jack Domina Exclusive seeds

heey succes... met deze ronde!!

Comment

Yoo Fifi,

Amnesia-Cheese? Woow interessant gegeven dadde! De moeite waard denk ik. Ben deze combo van soortjes nog niet tegengekomen. Nice gewoon.. Good luck by the way!

Groeten ya!

Brewer

Comment

Thnx brewer, ja als je de genen checkt van die 2 soortjes kan het niet anders dan de bom zijn, 2 toppers samen gevoegd de amnesia van Soma samen met (ik vermoed) de originele UK cheese.
        Maar ook net als de Jack Domina van Exclusive seeds, die bestaat uit de black domina gekruist met de jack herrer twee al oude gekende topsoortjes die hun strepen ook al lang verdiend hebben

A. The cop!

Comment

Comment

HOi!Smoking Fiffi,
            Veel succ6 met je nieuwe plantjes,sorry maar onder welke soort lamp;400W;600W?
            en welke maat bakken?(ik vermoed 50L metserskuip)
            Ga deze opvolgen
            Groeten,

Comment

Die jack domina , isdat niet hetzelfde als een Blackjack van sweetseeds ?

MvG Izzz

Comment

Eyyy Izz, spot-on!: beide kruising tussen Black Domina en die overheerlijke Jack Herrer.

Eyy Smoking Fifi, echt een droomkweek hier neergezet!! Prachtige opstelling, overheerlijke soortjes, gecombineerd met een zeer interresante test, jij gaat duidelijk "the extra mile" Ik zet me geld op advanced nutrients en de plagron light mix
                Dank voor de extra inspanningen om deze test te realiseren

Greetz

Comment

Hey welkom allemaal en thnx voor het volgen

Yep Izz daar heb je gelijk in, maar daarom zijn deze soortjes nog niet gelijk aan elkaar het is te zien op welke kenmerken deze geslecteerd zijn.. ma soit

een klein beetje extra uitleg nog over de opstelling:

- de potten zijn 30L
                  -ze staan in dezelfde ruimte als hier AN vs Humboldt/ Plagron Light vs Gold Label Special Light Mix

de test hier bevat de feminised Amnesia/Cheese van escobar (of deze geen herma verschijnselen gaan tonen etc...) van de voeding en de grond hebben ze een beetje de overschotten gekregen/krijgen van de voedings/grondtest

A. The cop!

Comment

alle planten staan sinds 14/02/2010 op 12/12 gisteren heb ik 3 mannetjes verwijdert bij de jack domina, dus doen we verder met 1 vrouwtje

Jack Domina (exclusive seeds)

gisteren heb ik 3 mannetjes verwijdert bij de jack domina, dus doen we verder met 1 vrouwtje (foto update volgt)

Amnesia/cheese (escobar)

nog steeds geen haartjes te bespeuren maar ik verwacht die nu alle dagen

A. The cop!

Comment

Mooi donker groene kleine plantjes zijn het
                      Ben benieuwd hoe je jack domnia het gaat doen. Lijkt me een mooi soortje
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

effe foto update van huidige stand van zaken:

Jack Domina (exclusive seeds)
                        omdat er maar 1 stuk meer over is heb ik deze geknakt en deze gebogen zodat deze een grotere oppervlakte inneemt in de pot, de bloei is overduidelijk aanwezig en ik verwacht ook nog veel van deze
                        Auto Files serie&#35.JPG

Amnesia/cheese (escobar)
                        3 van de 4 zijn op 27/02/2010 getopt, tonen nog steeds geen duidelijke voorbloei maar verwacht deze alle dagen, ze zijn klein beetje gestrekt maar vind het nog meevallen
                        Auto Files serie&#35.JPGAuto Files serie&#35.JPG

A. The cop!

Comment

Al nieuws over die cheese amnees fiefman? Hoeveel dagjes duurt het nu al?
                          Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Bezig...
                          X