Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIRST TEST Big Devil semi SOG

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: FIRST TEST Big Devil semi SOG

Hallo. UPDATE:

Nou. met de Big Devil , ging het ff niet zo goed. had het voedings schema van H&G gebruikt, maar denk toch dat ik hem heb over voed. paar dagen alleen kraan water gegeven, en de niewe topjes vertonen gelukkig geen afwijkingen (beetje klein alleen) de meeste bruine bladeren hebben we verwijdert. en heb het id dat nu weer een stukje beter gaat.

me kleintjes van het merk (onbekend) schieten opeens de lucht in. had het licht eerst op 18/6 staan, en heb er om de dag 2 uur bij gedaan, tot 1x 24u licht, en er na op 12/12 gezet. Nou de laatse 2 dagen schoten ze omhoog. gaaf om te zien. We gebruiken bij deze ook H&G voeding, maar omdat ik nog steds geen ph/ec meters heb, gaan we de dosiring halveren om te zien hoe dat gaat. FOTO"S z.s.m. ik hoop vanaaf.

groeten Johnn

P.s. iemand een id hoe het werkt als ik SAMPLES wil uitdelen. omdat ik graag onafhangkelijk jullie mening hoor over smaak geur enz..

Comment

Moet ge is op vrijdag naar zo'n meeting gaan bij alien. Denk niet dat het verstandig is van zoiets op te sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Moet ge is op vrijdag naar zo'n meeting gaan bij alien. Denk niet dat het verstandig is van zoiets op te sturen.
        Haha dat vermoeden had ik al

Comment

zie aldaar the: Big Devil
          Attached Files

Comment

en hier nog ff de kleintjes (inmiddels al weer iets groter)
            Attached Files

Comment

Bezig...
            X