Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw kweekje met stekken overschot...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw kweekje met stekken overschot...

Gisteren is de Swazi x Skunk naar de kapper geweest, mooie opbrengst en bijna niets van fluf geknipt.
    Benieuwd wat ze in de weegschaal zal leggen na het drogen...

De Skank zou ook moeten droog zijn ondertussen, zal ze straks eens uit de netten halen en wegen, fotootje maken voor jullie en natuurlijk eentje

Later

Comment

Fotos prutser daar zijn we benieuwd naar.

Grtz.

Comment

pfff...klote computers
        Zit hier op een nieuwe pc en krijg die foto's daar maar niet op...
        Alles zou moeten geherinstalleerd zijn, maar toch lukt dat niet
        Straks even aan het wijfje vragen

Maar toch aangenaam verrast van de opbrengst van de 3 Skanks...192 grammetjes, gemiddeld 64 gr per plant...

Hopelijk tot straks dan maar met de foto's

Comment

Das niet gek man mooi compact zeker .

Grtz.

Comment

Goed gedaan^^
            en mooie opbrengst ja..
            Haha en de vrouwen het laten oplossen ja.
            En ik ben idd ook wel benieuwd hoe die swazi x skunk er gaat uitzien, en
            zijn het kleine of grote topjes?

Grtz

Comment

Amneeshigh,
              best wel compact, een klein beetje fluf van onderaan de plant, maar verder echt wel een top soort die skank

Nairez,
              de vrouw heeft jammer genoeg ook nog niet opgelost
              De computer zegt iedere keer dat hij de camera niet kan vinden...heb hem al gezegd dat hij naast hem ligt, maar hij wil het niet zien
              Dus het wordt nog even wachten op de laatste foto's
              Maar de topjes van de Swazi x Skunk zijn zelfs onderin best hard, verwacht er dan ook een mooi eindgewicht van, als ik een gokje mocht doen dan gok ik op +70gr...

Later

Comment

Nu zie ik hier dat jullie nog het gewicht van de swazi x skunk tegoed hadden...wel een mooie 92grammetjes droog van die ene plant

Een week of 3 geleden kreeg ik een pm van Nairez dat hij de samples van deze kweek gekregen had, en binnen een weekje een mooi rookverslagje ging maken voor ons...ben benieuwd wanneer die week voorbij is
                Of zou ik weer eens sinterklaas gespeeld hebben???

Comment

Rookverslag

Eerst en vooral wil ik prutser even bedanken voor de 5 soortjes die hij heeft opgestuurd.
                  Dit was allemaal netjes geleverd met de post, in een geurdichte verpakking van alienshop.
                  Eenmaal ik deze verpakking open had gedaan, werd ik aangenaam verrast door de zeer sterke
                  geur. Deze had zich ook in een tiental seconden verspreid over heel mijn kamer, deur maar even
                  snel dichtgedaan.

Ik heb van elk soortje dan foto's genomen, dan zie je hoe het eruit zag in de verpakking.
                  Ik gok dat het ongeveer 1 tot 2 gram per soortje was, ook ongeveer even veel per soortje.
                  Er is ook overal een handig naamkaartje aangebracht om het overzichtelijk te houden.

Dit zijn de 5 soortjes die ik heb ontvangen:
                  -Rebel Shack
                  -Swasi x Skunk
                  -Anesthesia
                  -Powerplant
                  -Skank

Mooie namen om zo even in je brievenbus te krijgen he..
                  Het ziet er allemaal veelbelovend uit, zeker als je het kweekverslag van prutser ook hebt gevolgd.

Rebelshack(is al 1 jointje van gerold)

P1000207.jpg

De rebelshack ruikt lekker fruitig, en als je goed diep inademt ruik je een zoete maar toch een beetje een kruidige geur.
                  Een hele lekkere geur dus, lijkt bijna een beetje op drop.
                  Het ziet er ook een heel mooi wietje uit, compacte top en mooi wit, veel thc aanwezig.
                  Toen ik dit voor de eerste keer rookte, kwam er water in mijn mond. Echt heel lekker, beetje fruitig,
                  en het kruidige komt wat later naar boven.
                  Dit wietje komt eerst niet zo hard aan, maar geleidelijk aan begin je het steeds meer te voelen.
                  Het is zeker geen downer, waar je niet meer bij kan opstaan na dat je dit hebt gerookt.
                  Maar omdat deze zo lekker is, wil je er gewoon meer van roken en ja dan wordt je toch wel
                  weer wat "tammer". Dan is het gewoon lekker om in je zetel te zitten en veel eten enzo bij je te hebben.. dat je niet meer op moet staan!
                  Dit was een van de fijnste wietjes van de 5.

Swasi x Skunk

P1000215.jpg
                  Het viel me op dat dit spul snel wegbrande, weet niet hoe het komt maar mijn jointje brande redelijk
                  snel verder..
                  Het was een zoet wietje, komt hard aan, maar heeft een zoete nasmaak en is best wel sterk!een van de
                  sterkere wietjes die ik al heb gerookt.
                  je wilt dit niet nog even roken als je nog veel dingen te doen hebt.. komt niet goed hoor!
                  Het waren ook mooie toppen, ruiken zoet en fruitig.. de topjes waren wel allemaal wat aan de kleine
                  kant en waren ook best wel zacht..
                  Toen ik dit rookte wou ik gewoon niet meer opstaan, maar ik werd verplicht omdat ik buiten zat naast
                  een vijver, zoooveel muggen! Ik was weer naar binnen gegaan, maar het rare was, nu werd ik ineens actief.
                  Nog niet zovaak eerder gehad.. het enigste waar ik nu zin in had was nog eentje en gewoon veel praten.

Anesthesia:

P1000214.jpg
                  Dit soortje klinkt al als iets sterks, medicinaals, slaperig makend, enz..
                  Dit was ook precies mijn indruk toen ik het zag, hele kleine topjes, maar allemaal steenhard..
                  ze zagen er ook wat bruiner uit.. en heel veel trichomes..
                  Dit is een sterke indica..maar desondanks dat het een indica is, is het een zachte roker.
                  Maar deze komt hard aan en is zeer intens..
                  Je kan nog normaal verder doen met wat je bezig was maar niet zonder enige inspanningen..
                  Het liefste doe je gewoon even je ogen dicht en trek je je terug naar je zetel of bed.
                  Dit wietje werkt dus zeer ontspannen, wel een goede oplossing als je gestressed bent.
                  De smaak van dit wietse was een beetje aards, maar toch wel zoet..
                  dit wietje raad ik niet aan voor de beginners..

Powerplant:

P1000208.jpg

Van de powerplant had ik niet zo heel veel verwacht, ik weet niet waarom maar de naam staat me niet zo
                  aan, beetje commercieel.
                  Maar in het zakje zag het er wel lekker uit, mooi wit.
                  Dit vooroordeel over de powerplant verdween compleet toen ik mijn eerste trekje nam.
                  De smaak was fruitig, en citrus achtig! dit zeiden ook een paar vrienden die ik
                  heb laten proeven omdat ik dacht dat het aan mezelf lag. Dit soortje heeft mij en mijn vrienden
                  dus verrast! heeft een mooi indruk achtergelaten..
                  Het wietje komt niet zo hard aan in het begin, je begint het pas een paar minuten later echt te voelen
                  maar dan komt hij ook wel zeer hard en intens aan.
                  Ik kreeg er zelf een zeer opwekkende high van.

Skank:

P1000213.jpg
                  Eerste wat me opviel was dat dit egt een zeer harde top was, 1 topje
                  heb ik gekregen maar hier kon ik maar blijven afhalen. Je moest egt hard trekken
                  om er een stuk af te halen.
                  Dit wietje heb ik een beetje kunnen vergelijken met swasi x skunk.
                  Komt zeer hard aan, je wilt niet meer opstaan, maar als je
                  dat toch doet wordt je ineens een stuk actiever.
                  Van de geur heb ik niet echt kunnen opmaken naar wat het rook, maar het was iets kruidig.
                  Dit wietje kwam bij de eerste trekjes direct al zeer sterk aan. Ik wou echt niet meer opstaan.
                  Maar dit heb ik dan weer moeten doen om naar binnen te gaan.
                  Binnen werd ik weer actiever, maar deze keer niet zo lang als bij de swasi x skunk.
                  Hier kwam dus sneller een eind aan toen ik zeer snel moe begon te worden, het begon een
                  beetje verdovend te werken.

en nee je hebt dus niet voor sinterklaas gespeeld.. En nog is bedankt voor de lekkere wietjes!

grtz Nairez
                  Attached Files

Comment

mooi rookverslag

Comment

Comment

Bezig...
                      X