Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekverslag $$ 10 x masterkush 7 x indica ruderalis 3 x k2 %%

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste kweekverslag $$ 10 x masterkush 7 x indica ruderalis 3 x k2 %%

Korting op 420shop
    hoi hierbij mijn eerste kweekverslag
    10 x masterkush
    2 x early girl
    7 x indica ruderalis
    3 x k2

alles uit zaad behalve de k2

opstelling : 400 wat lamp , komt in bloei waarschijnlijk of een 600 wat ipv 400 of 250 watt erbij
    aanzuiging verse lucht van buitten
    afzuiging komt binnekort heeft tot nu toe perfect zo gewerkt , stonk alleen een btje
    planten
    komen uiteindelijk in 11 liter potten
    aarde is een mix zonder label van de growshop
    luchtbevochtiger
    voeding atami en canna

voorgroeien onder tl

fotos volgen
    gr
    Last edited by batssman88; 26 February 2010, 02:17.

Re: eerste kweekverslag $$ 10 x masterkush 7 x indica ruderalis 3 x k2 %%

Afb006..jpgAfb005..jpg

Comment

heb er nu ook nog een early girl bij waar ik 5 zaadjes van had zonder label ,
      had ze
      eigenlijk al opgegeven maar keek vannacht lagen er al bijna 2 boven de aarde met de droge
      worteltjes

Comment

Kijk Feyenoord Rotterdam ... Deze topic blijf ik zo ie zo al volgens
        En lekkere soortjes btw

Comment

haha jah dat blikj i know.... en volg die van jou ook
          gr

Comment

goed nieuws geez , de 2 early girls gaan het nu ook goed makn , hopen dat er op zn minst 1 en vrouwtje is naja 2 is natuurlijk helemaal top
            en heb by the way een stekje (van de k2 , warn de enige stekjess die erbij warn) de nek omgedraaid , ging mij te traag zat niet echt potentie in!!
            de rest van de zaailingen gaan mooi , wacht nog een paar dagen en dan gaan ze onder de 400 wat verder voor groeiien
            dat was het zon beetje , vrgn tips altijd welkom

Comment

Zien er goed uit man! Keep it up!

Comment

jepjep
                dat komt goed
                as it was in the beginning,
                so shall it be in the end
                -BM-

Comment

Afb007..jpgbedankt voor de reacties mensen
                  hier effe een paar snapshots van mijn dames voor mijn toekomstige mormonen carriere lol

Afb004..jpg

Comment

Ze lijken me wat gestrekt !! probeer de lamp wat lager te hamgen als het mogelijk is ...
                    Voor de rest zeg ik : Let the grow begin

Comment

Hey Batssman88!

Ze groeien al behoorlijk zie ik. De plantjes zijn ietswat gestrekt aan het worden. Hier vind je de ideale afstand voor het type lamp dat je hebt.

http://jointjedraaien.nl/wietforum/threads/215-De-verlichting-in-je-kweekruimte
                      Als je die 400watt lamp hebt dan zal de minimale afstand zon 40cm zijn.

Verder zou je de plantjes misschien tot de lobblaadjes kunnen ingraven.
                      Succes met kweken man!
                      Last edited by IWANtweed; 1 March 2010, 01:02.

Comment

thnx mensen en bedankt voor jullie reacties en jullie hebben gelijk , maar ik maak me daar nu niet zo druk over omdat ze vandaag onder hps gingen en morgen overgepot worden !
                        dus dat betekent tot aan de lobbladeren drna worden ze nog ene keer overgepot naar een definitief onderkomen !
                        uupdaaateee volgt morgen gr batssman

Comment

Afb003..jpgtijd voor piccasAfb000..jpg , de dames staan nu voor de derde dag onder hps en ze gaan prima , de 2 stekken overigens ook na 2 wekn
                          stil te hebben gestaan , die warn gwn veel te zwak toen ik ze kreeg omdat er gwn veel te weinig blad aan hing
                          maar goed ze zijn aangeslagen !!! er staan nog 2 dames bij van de vorge ronde , omdat die er latr bij zijn gezet hebben die nog een
                          tijd nodig om af te bloeiien , naja gng gezeik hier de piccass

Comment

Het ziet er wel allemaal beetje slordig uit..
                            zou je niet beter een hoekje kiezen en alles wat ontsmetten enz?

Grtz

Comment

jij ziet wel veel zeg op deze wazige foto s zo erg is het niet , moet wel effe gepoetst worden idd ga ik deze week even doen , moet binnekort eens een fatsoenlijke camera regelen gr batssman

Comment

Bezig...
                              X