Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekverslag $$ 10 x masterkush 7 x indica ruderalis 3 x k2 %%

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweekverslag $$ 10 x masterkush 7 x indica ruderalis 3 x k2 %%

Afb002..jpgAfb000..jpgAfb001..jpgAfb003..jpg
    update
    tjah plantjes gaan goed , staan nu 2 wkn (bovn)
    en voor 1 van de stekjes heb ik een scrograampje gemaakt en de ander volgt nog
    laat ze nog een week of twee in groei en dan gaan ze in bloei gr

Comment

Plantjes gaan goed maar je bent een slordige jongen , zie daar stopcontacten en electriciteitskabels tussen je plantjes liggen en daar hebben we hier zo'n beetje een hekel aan...
      Een kweekruimte is per definitie een vochtige tot natte omgeving , en een brandje heeft maar 15 seconden nodig.
      Als ik de foto's zo zie stel ik me automatisch al vragen bij de rest van je aansluitingen en aardingen?

Breng eerst je basis in orde man , wat we doen hier is misschien niet helemaal koosjer maar we zijn geen cowboys , toch?

Comment

Dangerous... Is dat een plus/fase draad en een min draad over je scrognetje?
        Bij mij geld: alles boven 1,5m is voor electriciteit en alles onder 1,5m is voor water.

Grtz $iR
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
          Dangerous... Is dat een plus/fase draad en een min draad over je scrognetje?
          Bij mij geld: alles boven 1,5m is voor electriciteit en alles onder 1,5m is voor water.

Grtz $iR
          Inderdaad $ir , en stopcontacten horen buiten de kweekruimte.

Comment

jullie hebben helemaal gelijk ik kan hier wel tegen ingaan maar de waarheid moet gezegd worden ,
            het heeft er normaal nooit zo uitgezien bij mij , heb die ruimte pas opnieuw ingericht en moet nog schoongemaakt en aangepast worden
            en ik heb het maar voor een weekje zo gelaten omdat ik zowiezo constant thuis was vanwege een ongeluk !!
            vandaag word de boel overgepot en word het fatsoenlijk gemaakt gr batssman

Comment

Afb002..jpgAfb004..jpgAfb002..jpg

Comment

mensen ik heb een vrg hoop dat die snel beantwoord gaat worden
                ik ben van plant om er nog een lamp bij te hangen of te gn vervangen
                wat kan ik volgens jullie het beste doen er nog een 250 watt erbij hangen
                of gwn een 600 watt ophangen , en als ik een 600 watt ga ophangen
                zullen de stroomkosten dan drastisch veranderen
                ? want ik moet nogal oppassen ik woon namelijk in een hoogbouw
                en wil het natuurlijk niet overdrijven ! alle suggesties en info
                is welkom , alvast bedankt gr batssman

Comment

Ik zou voor 1 600watter gaan.
                  Wat denk je nou zelf man ? je kweekt nu met 400watt , als er 200watt bij komt ga je niet ineens een factuur krijgen van driedubbel zoveel ofz. Is maar 200watt ze.

MvG Izzz

Comment

dat is ook zo en ik heb ook gehoord dat in vergelijking een 400 watt met een 600 watt
                    idd de stroomkosten niet veel verschillen en dat de licht intensiviteit bij de
                    600 watt natuurlijk veel hoger is , en jah bij die 250 wat erbij is net 50 watt hoger
                    dat brengt het natuurlijk ook niet echt , maja bedankt voor de info mvgg batssman

Comment

btw izzz een eerlijk antwrd van je , zou jij zelf bijv. nog tot 2 x 400 watt gaan ?
                      of wor dat te risky , jij zit zelf ook in een pand met meerdere mensen
                      heb ik in 1 van je laatste verslagen gelezen , grg eerlijke oppinie hoor het danna
                      gr batssman

Comment

hoi na lange tijd geen update over de planten te hebben gdn
                        bij deze dan 2 piccas staan nu 2 weken in de bloei , binnekort meer wacht tot ik iets fatsoenlijkers heb als deze gare gsm
                        naja er staat er al 1 dik in de bloei het mini Afb004..jpgscrogje k2 die ik ook lekker voor mezelf ga houden
                        voor de rest valt er niet veel aan op te merken planten gaan goed oordeel zelf
                        Afb002..jpg

Comment

hier nog maar 1 picca , kon het niet latn ging net kijkken en zag dat de blaadjes bij de meesten bijna helemaal omhoog stonden
                          beste houding voor de hennepplant die er bestaat
                          heb trouwens nog maar een early girl en 1 k2
                          en laat 2 zaadplanten lekker doorgroeien hier heb ik andere plannen mee !!
                          voeding = a en b atami , soil indica , de bloei van canna , wortel was ook van atami en de pk 13 14 ook van atami
                          en ga binnekort een paar flessen vervangen vanwege bijna over datum , miss eens wat nieuws proberen....
                          voor de rest niet veel te melden behalve dat
                          er ook eens wat reacties mogn komn anders kan ik dit topic net zo goed sluitten
                          maj grss batssmanAfb002..jpg

Comment

Bezig...
                          X