Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd 2 de keer mislukt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hulp gevraagd 2 de keer mislukt

@ brunex , yo man ik gin niet meer proberen zonder bevochtiger die lv moet omhoog naar de 70% en zal de temperatuur naar de 24/25 houden ipv 27 en eventueel een clipventilator op men lamp voor de circulatie?

Grtzzz Cannabia

Comment

de luchtvochtigheid is idd een probleem bij jou , maar het grootste probleem heb jij toch met voeding zaadjes niet mtn in de batmix doen en zkr nog geen voeding meegeven er zit gng voeding in de grond zowiezo bij batmix , en in het begin btr lightmix gebruiken van plagron of b-cuzz gr batssman

Comment

Denk niet dat LV het probleem is....

400W op zaailingen?

Groei even voor met sl/tl en check dan eens...

Mijn lv was 20% ofzo... 100% succes-rate.... dagelijks besproeien met plantenspuit en dan blijven huidmondjes ook wel gezond hoor

Edit: Enja sowieso beginnen in pot/zaai/stek grond.
        Acid, the drug that changed our world.

Comment

zei ook niet dat het HET probleem was maar een probleem betr lezen , HETT probleem is vermoedelijk voeding
          gr batssman

Comment

yo batssman voeding heb ik nog nie bjgegeven kheb ze wel direct in de batmix gezet maar ken 2 mensen die hetzelfde doen zij hebben dan geen probleem ook raar niet?

@ Lavalamp, yo mijn lamp is ne 600 watter maar ik hang hem altijd op 1m20 hoogte int begin heb dit gehoord van ne maat die ook kweekt met dezelfde 600 watter die heeft da probleem niet met die verbrande bladeren. dit kan dan toch ook niet direct de oorzaak zijn?

Grtzzz Cannabia

Comment

het is idd raar en vooral als ie hetzelfde soort heeft , maar toch moet er iets in omstandigheden verschillen ,
              ik zou nou gwn effe lightmix regelen en als ze wat groter zijn naar de batmix overzetten dan komt hett goed gr batssman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cannabia View Post
                @Beowulf. hey dus jij denkt dat het door de batmix komt maar mijn broer heeft juist dezelfde soort staan ook direct in de batmix waarom heb ik dan dit probleem en hij niet ? da versta ik niet GRTZZ

Heb ik geen directe verklaring voor, maar ik steek er mijn hand voor in het vuur dat je dat probleem met zaai en stek grond of lightmix niet meer gaat hebben. Uw luchtvochtigheid mag naar omhoog, maar dat staat niet rechtstreeks in verband met de verbranding door overvoeding. Lamp mag nog wat naar beneden, dan strekken ze zo hard niet. Dag 1 op een meter, dag 2 op 90, dag 3 op 70 en dag 4 op 60 en dat aanhouden.

Comment

hoi Beowulf ik ging toch nog ne keer proberen dan zal ik maar is gewone zaai of stekgrond probere of ne lightmix maar mijn lv ga ik zeker ook omhoog laten gaan naar de 65-70 % en men temperatuur ga ik probere tussen 20/25 te houden en iedere dag raampje open voor frisse lucht en zou ik een clipventilator kunnen op me lamp zetten voor een goede circulatie ? of is dit nie echt nodig

Grtzzz Cannabia

Comment

Luchtcirculatie/verversen is natuurlijk wel een vereiste. Afzuiger is nodig met actieve of passieve inlaat en vanaf de 3de week mag daar een extra ventilator bij. Zeker tijdens de bloei om toprot tegen te gaan.

Comment

zal dan maar es probere met ne light mix ofzo en men lv beter in de gaten houden

grtzz Cannabia

Comment

Heb mijn 600 W lamp onmiddelijk op 60 cm gehangen en ondanks wat je vaak leest werkte dat perfect.

Veel growplezier
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

dank u pedro maar ik had nog een vraagje stel dat ik nu opnieuw probeer met batmix met een kuiltje zaai en stekgrond in en daar zaadje in planten zou ik dan dezelfde batmix kunnen gebruiken die ik 2 weken geleden heb aangekocht en die al de 10l potten zit of moet ik 2 nieuwe zakken kopen ?

Grtz Cannabia

Comment

Als je plantjes dat overleven (voorzichtig zijn met de wortel) denk ik dat dat wel kan als je de grond op een donkere koele plaats zet (goed afgedekt voor stof en zo). De batmix zal zowieso nog wel meer dan genoeg voeding bevatten, dus zonde om weg te gooien. Zou het zelf ook zo proberen denk ik. Hoop voor je dat het lukt.

Grtjs
                            Last edited by pedro; 2 March 2010, 01:45.

Comment

Comment

Comment

Bezig...
                                X