Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kunnen easy ryders en silver bubble samen in tent , zo ja, waar op letten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kunnen easy ryders en silver bubble samen in tent , zo ja, waar op letten?

Korting op 420shop
    Ik ben een beginnende binnenkweker die net een set heeft besteld tent dr120 met 600W lamp e.d.
    Ik ben in het bezit momenteel van zaden easy ryder 5x en zaden silver bubble 6 maal. Kunnen mensen als monty en mark enz me eventueel beetje advies geven aub. Hoeveel zaden zet ik best in mijn tent dr 120 en welke eerst , lichtschema , .... . Veel dank alvast en ik hou jullie verder op de hoogte . Ik zoek te kweken op bat mix van plagron.Is dit een aanrader?? tips zijn welkom en eigen meningen ook . merciii

Re: kunnen easy ryders en silver bubble samen in tent , zo ja, waar op lett

silver bubble bloeit 10 a 11 weken en easy rider 7 weken .Hoe doe ik dit best met licht e.d.

Comment

euh, nadenken?

Zet de klok gewoon op 18/6 net totdat de Bubble geslacht laat zien, en dan klok op 12/12.... Voor de easyrider zal het geen verschil maken, die bloeit toch
      Acid, the drug that changed our world.

Comment

badmix is prima maar pas vanaf week3/4 zaailingen zullen daar in overvoed worden. kiem in stekgrond groei in onbemeste aarde tot node 8 of zo.

autoflower kan gewoon op het lichtschema van de silver mee. die behouft geen 12/12, dus die cobi kan.

hoeveel planten licht aan je potgrote en moment van 12/12.

NB.

ff inlezen scheeld ook een jas.

Grtz

Comment

dank alvast voor het antwoord , ik hou jullie op de hoogte zodra ik men vrouwelijk zaad ontkiemt heb en op gang ben , typs zijn altijd welkom .
          Ik kan ze dus beide samen potten en samen 18/6 laten groeien ??? ik heb potten van 11 liter besteld , en een lamp van 600W , hoeveel potten zet ik best ? wat zegt jullie ervaring ?
          zijn er speciale dingen waar ik op let bij het starten , ontkiemen ed ?

lets smoke it !!

Comment

Zou ik niet aanraden best gewoon een andser normaal soortje bijzetten of voor 2 auto flowers gaan.
            Het ideala lichtschema voor AF is 20/4 en waarom jezelf het moeilijk maken? die bloeit misschien wel op 12/12maar gaat nooit zo een mooie volle bloei maken als op 20/4
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

als ik er toch voor zou opteren et toch te proberen , met hoeveel zaad , potten zouden jullie starten in een tent dr 120 en lamp 600w?? En gaat dat twee uur verschil van licht zoveel maken ??? ok , vnaf die silver in 12/12 gaat , gaat die easy ryder dan niet zwaar stresse? graag reply ... en zijn er mensen die ervaring hebben met 1 van deze twee soorten of beide ?? wie vind dat ik deze twee soorten zou kunnen kombineren , wie niet ???

Comment

Alvast dank voor de reply's !!!

Comment

@ smoking fifi : als ik zou opteren voor enkel die auto flowers , wat zou men opbrengst eventueel kunne zijn met 5 zaden en 600W lamp ? deze planten hebben een kleine opbrengst als ik het goed begreep , of heb ik het hier mis??
                  en hoeveel planten zou ik max in men tentje durven stoppen ?? kan ik er vanuitgaan dat 5x vrouwelijk zaad altijd echt vrouwelijk is of gaan er sowieso wat van floppen ??
                  ggrrrtzzzzz

Comment

Comment

ok , bedankt weeral is voor de reply! ik ga sowieso mn 6 silver bubble's zetten en ga miss eens proberen er twee autoflowers bij te zette of drie , en kijken hoe die gaan reageren op die 18/6, en 12/12 achteraf. Algoed sta ik er niet alleen voor en heb ik iemand die wel wat ervaring heeft die me dagelijks int oog komt houde .Ik zou toch graag een mooi toppie af mn vrouwwtjes halen ...
                      Die silver bubble s zijn belangrijkste om goe te komen en die auto flower zulle we dan maar als experiment aanschouwen zeker ??? Al doende leert men he , hehehe

Comment

Ja 9 lijkt me ideaal. Kan je mooi per 3 in 3 rijen schikken in een tent. Weet wel niet of die autoflowers goed reageren op 12/12. Normaal gezien hoort die toch op 18/6 (soms 20/4 of meer zelfs las ik hier ergens op het forum) te blijven staan. Kan zijn dat ik me vergis en dat die nog redelijk door blijven gaan. Welja, anders een mooi experiment inderdaad.

Comment

de zaadjes zijn aangekomen en heb nog steeds geen idee hoe ik het ga doen , blijf met dillemas zitte .
                          ik heb 5 female easy rider zaadjes(joint doctor) , 6 female silver bubble(dna genetics) zaadjes , en 1 female ww zaadje
                          Ik had graag een paar easy ryders gezet alzeker zodat ik toch al snel beetje oogst heb vanwege de groote investering juist .
                          Wie zou wat doen ? tent dr 120 , 600w lamp , potten van 11lit , en al het nodige ...
                          graag wat reacties...
                          thx

Comment

easy ryder 10-11 weken bloei , silver bubble ook , en ww 8-9 weken . Hoe ga ik dit met het licht doen voor die easyriders en silver bubble als ik die samen zet ??? wanneer op 12/12? houden die easy riders dit uit want hoeven eigenlijk 20/4 de hele cyclus...

Comment

earyryders houden dat zeker uit, np. Ze zullen wat meer celtrekking hebben door de meer donkeruren maar gaat prima.

Grtz

Comment

Bezig...
                              X