Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek big bang (3x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek big bang (3x)

DSCF1277..jpgDSCF1279..jpgDSCF1281..jpgDSCF1276..jpgDSCF1280..jpgDSCF1275..jpgDSCF1270..jpgDSCF1274..jpgDSCF1278..jpgDSCF1273..jpgDSCF1272..jpgDSCF1269..jpg
    Ah! ja thanks phycho die kalk aanslag zou idd zo maar kunnen maar ik ga het goed in de gaten houden! Ik ben nu van plan ze deze dinsdag over 6 dagen ze in de bloei te zetten maar eerst ze overpotten op 18L en dan maar hopen op mooie bloemetjes! heb ze wat langer laten groeien omdat ik dat wel erg leuk vond vooral de verschillen tussen de 3 maarja bekijk de foto's maar ze zijn vers van de pers!
    Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

Comment

Prachtige planten man !!! Hoeveel weken is dit ongeveer , vanaf zaailing tot nu ?? Heb ik ongeveer een idee voor m'n kweekje. En die Bing Bang , van welke zaadboer is die ?? (merk)
      Greetz. Gringrow

Comment

Vanaf zaad ongeveer 7a8 weken denk ik das wel wat aan de lange kant voor de groei maarja ik vond het wel interesant en ze zijn van de greenhouse wat ik zelfs wel een hele goede leverancier vind.

Comment

Na vandaag zijn ze weer veel te hard gegroeit dus ik heb gedacht en besloten vandaag gaan ze op 12 uur als het goed is heb ik morgen of begin volgende week 3 18L potten waar ik ze dan in ga zetten en plagron terrabloom nu maar hopen op een paar mooie dikke toppen

Comment

Comment

Hij ligt op een handoek die een paar keer is dubbel gevouwen moet de draden eens verlengen zodat die buiten de tent kan staan maarja luiheid he

Comment

DSCF1283..jpgDSCF1282..jpgDSCF1293..jpgDSCF1288..jpgDSCF1286..jpgDSCF1289..jpgDSCF1284..jpgDSCF1287..jpgDSCF1290..jpgDSCF1294..jpgDSCF1285..jpg Plantjes doen het goed groeien nog steeds er beginnen al een hoop witte haartjes te komen hopen dat ik geen ballen ga vinden morgen hoop ik me 18L potten binnen te krijgen en dan kunnen ze helemaal gaan knallen.

Comment

DSCF1299..jpgDSCF1301..jpgDSCF1302..jpgDSCF1306..jpgDSCF1298..jpgDSCF1303..jpgDSCF1297..jpgDSCF1300..jpgDSCF1296..jpgDSCF1305..jpgDSCF1304..jpg 5de dag bloei ze zien er mooi uit alleen heeft plant wat geele/bruine puntjes.Ze staan nu 2 dagen in 18l potten en krijgen terra bloom van plagron 5ml/1l.Verder heb ik me vsa uit de tent gehaald en staat de ventilator nu net buiten de tent met de rits open zodat die verse lucht in de tent perst en ook nog een mooi briesje langs de plantjes geeft.

Comment

DSCF1314..jpgDSCF1318..jpgDSCF1312..jpgDSCF1313..jpgDSCF1319..jpgDSCF1310..jpgDSCF1315..jpgDSCF1311..jpgDSCF1320..jpgDSCF1317..jpgDSCF1309..jpgDSCF1316..jpg
                    Dag 11 van de bloei ze doen het prima worde ook nog steeds groter topjes beginnen nu te vormen af en toe haal ik wat takken en bladeren aan de onderkant weg omdat die te weinig licht krijgen om te ontwikkelen maar ik probeer zo veel mogenlijk te laten zitten waarschijnlijk heb ik de laatste paar weken van de bloei een PH en EC meter niet dat het dan nog veel uitmaakt vooral ec niet maar handig voor de volgende kweek.
                    Tips en hints zijn natuurlijk altijd welkom ze krijgen nog steeds voeiding van plagron terra bloom.
                    Als water krijgen ze kraanwater dat 24 uur lang laat luchten elke plant krijgt water opgevoel van het gewicht van de pot verder laat ik ze om de week eens uitspoelen(water geven tot er water aan de onderkant draineerd).
                    Ik heb nog een clip ventilator besteld zodat ik de warme lucht van me hps weg kan blazen en de lamp zo laag mogenlijk kan houde want zoals ik het nu zie kan ik wel eens in een hoogte probleem gaan komen met mijn voorste plant die rijkt nu 105cm hoog zonder pot met pot 135cm maar als het te erg wordt kan ik daar nog wel een oplossing voor bedenken om meer hoogte ruimte te krijgen.
                    ,Hans

Comment

ziet er goed uit kerel,mooie planten.
                      zal wel iets leuks opleveren,geef je ze cola dat ze er zo fris uit zien??

Comment

Gisteren nog kerel z'n garage met zoldertje afgebrand,... zat een lekje in't dakje,...lekje op vsatje.... fikkie!!
                        Oorspronkelijk geplaatst door hhaannss View Post
                        maarja luiheid he
                        But who am i to tell you something
                        Grtzzz..

Comment

hehe die fles cola ston er maar bij om een idee te geven hoe groot ze waren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jimny5 View Post
                            Gisteren nog kerel z'n garage met zoldertje afgebrand,... zat een lekje in't dakje,...lekje op vsatje.... fikkie!!

But who am i to tell you something
                            Grtzzz..
                            Gelukkig staat me vsa nu buiten de tent

Comment

Heel mooie planten trouwens!! ze zien er happy uit

Comment

Ze zien er nog steeds goed uit hoor.

gr. jerry

Comment

Bezig...
                                X