Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek big bang (3x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek big bang (3x)

DSCF1347..jpgDSCF1336..jpgDSCF1335..jpgDSCF1348..jpgDSCF1346..jpgDSCF1343..jpgDSCF1339..jpgDSCF1338..jpgDSCF1349..jpgDSCF1345..jpgDSCF1344..jpgDSCF1340..jpgDSCF1337..jpgDSCF1341..jpg

Hey allemaal tijd voor een update.
    Zoals te zien op de foto's zijn de toppen prachtig uit aant komen en nu beginnen ze echt mooi te worden.
    De plant voor in de tent werd zo groot dat ik die heb moete scheef trekken met een touw een beetje zoals LST.
    Af en toe als het prachtig weer buiten is zet ik ze nog wel eens een middagje in de tuin voor de rest staan ze lekker warm in de tent
    Vanacht als het licht uitstaat ga ik een paar foto's maken van de planten zodat je al de toppen mooi ziet.
    Last edited by hhaannss; 11 April 2010, 12:42.
    Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

Comment

DSCF1369..jpgDSCF1353..jpgDSCF1351..jpgDSCF1368..jpgDSCF1371..jpgDSCF1363..jpgDSCF1366..jpgDSCF1364..jpgDSCF1352..jpgDSCF1370..jpgDSCF1350..jpgDSCF1362..jpg
      Paar mooie foto's gemaakt topjes zijn mooi te zien alleen zie ik wel dat de hoogste plant wat meer voeding moet hebben en dat de achterste wel genoeg voeding hebben.

Comment

netje's mooi plantjes succes met je kweek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hhaannss View Post
          Hij ligt op een handoek die een paar keer is dubbel gevouwen???? moet de draden eens verlengen zodat die buiten de tent kan staan maarja luiheid he
          Ik zou graag dringend een foto zien van waar die vsa nu staat !! Volledig onverantwoord, heb je al es gemerkt hoe warm je vsa krijgt??? Iedereen word aangeraden zen vsa in de hoogte te monteren op brandvast materiaal, u legt hem op de grond op een handdoek?? Is die VSA afgezekerd, staat die over een relais geschakeld? Ik hoop dat jij niet in mijn gebuurte woont, want vroeg of laat brand jij de straat af

Greetz,
          SF
          Last edited by Smoking Fifi; 12 April 2010, 09:11.
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

.....ik denk dat ik nu al 3x heb gepost dat die vsa buiten de tent netjes opgehangen op een veilige plek hangt als je de moeite niet neemt alles door te lezen post dan ook aub niet.....

Comment

Hey,

mooi mooi ziet er goed uit
              je loopt een weekje voor op mij dus kan ik mooi afkijken

suc7
              world peace is possible

Comment

DSCF1390..jpgDSCF1384..jpgDSCF1381..jpgDSCF1383..jpgDSCF1382..jpgDSCF1373..jpgDSCF1385..jpgDSCF1379..jpgDSCF1372..jpgDSCF1376..jpgDSCF1387..jpgDSCF1374..jpgDSCF1386..jpgDSCF1377..jpgDSCF1389..jpgDSCF1378..jpgDSCF1380..jpgDSCF1375..jpgDSCF1388..jpg Dag 20 van de bloei weinig extra's over te zeggen clip ventilator is eindelijk binnen.

Comment

Hey Hans,
                  Ziet er goed uit hoor, lekkere voorgroei, goed geleerd al. Op het einde nog een beetje extra PK toe voegen en hupakke.

Volgens mij zie ik de VSA links achter de tent staan.
                  Het is natuurlijk wel zeer belangerijk, gewoon een VSA in een tent / hok zetten is geen goed idee. Koop of zoek een goed lang (max 5m) stuk dik stroomdraad en monteer dat zorgvuldig vast aan de VSA. Niet te strak, niet te los. Controleer regelmatig. Als je daar je aan houdt, zit je wel goed. Je VSA op iets kouds plaatsen wat juist gleidt en niet isoleert, is niet alleen wat veiliger, maar ook beter voor het rendement. Steen is eigenlijjk best goed.
                  Wat ik juist vreemd vind, waarom zijn die VSA's open? Kunnen die niet aan de hand van veiligheidsnormen op zijn minst ingebouwd zitten, kost wel extra koelingselement waarschijnlijk.
                  Die ingebouwde VSA zijn harstikke duur. Dat kan echt wel goedkoper.

Hou ze groen Hans, behalve als ze of moeten rijpen, dan mogen ze wel geel worden.

Comment

DSCF1410..jpgDSCF1400..jpgDSCF1418..jpgDSCF1409..jpgDSCF1417..jpgDSCF1403..jpgDSCF1412..jpgDSCF1401..jpgDSCF1407..jpgDSCF1419..jpgDSCF1414..jpgDSCF1411..jpgDSCF1402..jpgDSCF1405..jpgDSCF1413..jpgDSCF1416..jpgDSCF1406..jpgDSCF1415..jpg DSCF1404..jpgDSCF1408..jpg Bijna week 4 van de bloei volgens dutch-headshop duurt het ongeveer 9 weken dus nog 5 weekjes wachten toppen beginnen al behoorlijk te vormen en de lamp hangt nu op zijn hoogst de planten laten veel bladeren en takken onder aan de stam vallen door te weinig licht onder de plant dieft zichzelf dus een soort van de groote goeien toppen klimmen wel mooi naar het licht toe en vormen goed alleen hopen dat de plant niet al te veel meer gaat strekken ivm de ruimte.

Comment

hey hhaannss

je tentje staat mooi vol man ziet er goed uit.
                      Hoop alleen dat je het red met de hoogte, maar misschien zou je de grootste kunnen (knakken) om een beetje gelijke hoogte te krijgen.
                      Je kleinere dames staan nu erg ver van het licht terwijl er grotere dames 10 cm van je lamp staan.

suc7
                      Last edited by maulie; 24 April 2010, 10:11.
                      world peace is possible

Comment

DSCF1452.jpgDSCF1457.jpgDSCF1450.jpgDSCF1459.jpgDSCF1460.jpgDSCF1464.jpgDSCF1465.jpgDSCF1467.jpgDSCF1449.jpgDSCF1461.jpgDSCF1462.jpgDSCF1454.jpgDSCF1458.jpgDSCF1463.jpgDSCF1456.jpgDSCF1455.jpgDSCF1451.jpgDSCF1466.jpgDSCF1453.jpg

Haha thanks maulie ja hy staat zeker behoorlijk vol maarja dat knakken vind ik maar doodeng en alle toppen zien er gewoon prima uit.

Week 5 van de bloei: Alles gaat helemaal perfect bladeren zijn prachtig mooi groen toppen zijn goed gevuld en dik aan het worden maar nu zit ik met een probleem volgens het terra schema(dat eigenlijk bedoeld is voor potgrond maar ik werk met cocos) staat dat ik gewoon tot de oogst aan moet blijven voeden met "Terra Bloom" maar nu heb ik ook vaak gelezen dat je moet stoppen de laatste 3-2 weken voor de oogst nu vraag ik advies of met het schema doorgaan of op een bepaald moment stoppen met voeden.
                        Volgend berichtje staan nog meer foto's.

Groetjes Hhaannss,

Comment

DSCF1469.jpgDSCF1471.jpgDSCF1486.jpgDSCF1480.jpgDSCF1468.jpgDSCF1487.jpgDSCF1475.jpgDSCF1477.jpgDSCF1473.jpgDSCF1483.jpgDSCF1484.jpgDSCF1482.jpgDSCF1472.jpgDSCF1476.jpgDSCF1485.jpgDSCF1470.jpgDSCF1479.jpgDSCF1474.jpgDSCF1481.jpgDSCF1478.jpg

Comment

Comment

Ok ok erg bedankt heaven ik ga erover denken en kijken wat ik ga doen kwa de voeding ik zoek denk ik toch meer naar het stoner gevoel, die top helemaal bovenaan staat voor de lamp waar die de minste warmte ontwikkeling krijgt en mijn clip ventilator houdt hem koel tot nu toe gaat het nog goed, maar zeer bedankt voor de reactie ik ga hier zeker nog meer over opzoeken.

Groetjes hhaannss,

Comment

Voeding zeker 10 dagen voor je gaat oogsten stoppen, anders kan je wel eens met een onaangenaam wietje zitten. 1 week vind ik iets te weinig, maar de keuze is aan jou. De voedingsschema's zijn niet altijd 'wietvriendelijk' dus ook al zeggen dat je tot aan de oogst moet voeden, gewoon niet doen. Spoelen met afgezuurd water

Greetzzz

Jona

Comment

Bezig...
                                X