Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek big bang (3x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e kweek big bang (3x)

DSCF1491.jpgDSCF1493.jpgDSCF1496.jpgDSCF1492.jpgDSCF1497.jpgDSCF1495.jpgDSCF1499.jpgDSCF1494.jpgDSCF1498.jpgDSCF1488.jpgDSCF1489.jpgDSCF1501.jpg DSCF1500.jpgDSCF1490.jpg

Week 6 van de bloei volgende week ga ik stoppen met voeding geven voor de rest is het afwachten afwachten en maar water geven en een hoop nieuwe ideen opdoen voor de volgende kweek natuurlijk
    Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

Comment

Hoi hans,
      Ziet er al aadig goed uit.
      Als je de soort goed kent is het altijd makkelijker om het voedingsschema te bepalen. Ik meen vernomen te hebben dat je goed kunt letten op de aanmaak van de eerste bruine haartjes, meestal in week vijf. Het lijkt me dan om een soort te gaan die gemiddeld 8 weken staat, omdat ze het hebben over 3 weken geen voeding meer geven, stoppen ergens in week 5, afgaande op het verbruinen van de eerste pistels.
      Ik ga het eens proberen, naar schatting nu minimaal 2,5 week geen voeding, alleen water. Blijft moeilijk met het toe dienen van extra PK, maar ik geloof dat ze de buffer in de grond wel trekken.

Comment

echt super mooi beter dan die van mij ik heb ze nu zelf buiten alleen bij het begin zach het er iets minder mooi uit maar dat heeft zich goed hersteld

Comment

Vullen zich mooi je topjes. Gaat nu nog serieus zwellen. Succes verder.

Grtz

Comment

gaat prima toch zo ze zien er mooi uit

suc7
            world peace is possible

Comment

ey ziet er mooi uit en ik zie dat je je tent op een slaap kamer heb staan ? is het een beetje te doen met het geluid vn de afzuiging was namenlijk ook van plan een tentje te kopen maar kan hem alleen kwijt op me slaap kamer .. ik twijfelde of het wel te doen was zo met die afzuiging en shit ...

grtss
              sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
              May Jah Bless The Herbs

Comment

IMG_3680.jpgIMG_3679.jpgIMG_3683.jpgIMG_3675.jpgIMG_3682.jpgIMG_3681.jpg
                IMG_3677.jpgIMG_3684.jpgIMG_3678.jpgIMG_3676.jpgBedankt allemaal voor de reacties hehe en CronicAronic de tent staat idd op me slaapkamer ik adviseer het niet te doen als je niet tegen herrie kan met inslapen (ikzelf slaap altijd in een hoop lawaai) dus je moet het maar aanzien je kan altijd natuurlijk kiezen voor erg stille ventilatoren maar dan zul je waarschijnlijk wel wat extra voor moeten betalen volgens greenhouse heb ik nu nog iets minder dan 2 weken bloei te gaan daarvan hier nieuwe foto's verder ben ik me nu erg aant verdiepen op hydrokweken en ben er nu mee aan het experimenteren met een zaadling van een boom de naam weet ik er niet van maar het zijn die zaden die als helicopterjes naar beneden dwarelen en schijnen als onkruid te groeien want ik kom ze overal tegen maar daarvan zal ik volgende week wat info en foto's by me verslag zetten.

,hhaannss

Comment

Gaat lekker hanss!

edit:
                  Je kunt hem altijd lager zetten met een regelaar, die ventilator, temperatuursensor/regelaar van de GS of gewoon een goede potmeter 150+W.
                  Last edited by heaven; 19 May 2010, 13:27.

Comment

dan maar slapen met oordopjes in he

trouwens je hebt wel een egte mooie hoofd top he
                    sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                    May Jah Bless The Herbs

Comment

Hopelijk wordt je kweekje wat; jammer genoeg heb ik als herinnering aan big bang: ziet eruit als peterselie en smaakt zo ook
                      maar ja was misschien niet goed gekweekt, of niet volwassen, of ....

Comment

In dat geval zullen je buren ook niet klagen als het buiten staat, ongemerkt door de vette soep gooien kan ook nog wel eens leuk zijn

Comment

DSCF1513.jpgDSCF1511.jpgDSCF1512.jpgDSCF1519.jpgDSCF1510.jpgDSCF1517.jpgDSCF1524.jpgDSCF1521.jpgDSCF1523.jpgDSCF1516.jpgDSCF1515.jpgDSCF1520.jpgDSCF1522.jpgDSCF1514.jpgDSCF1518.jpg

Het einde van de bloei is aan het naderen de planten zijn hard bezig voeding uit hun bladeren aan het trekken omdat ze nu al bijna 2 weken alleen water hebben de voorste plant loopt wel voor op de rest die zal ook zeker een paar dagen eerder moeten dan de andere vooral de de plant rechts achter die het meest achterloopt volgens greenhouse zou ik vrijdag moeten gaan oogsten maar monty adviseerden iets langer te wachten dus ik ga het allemaal wel zien verder heb ik vorrige week belooft dat ik wat foto's liet zien van mijn hydrokweek expiriment die staat op de volgende post.Morgen post ik nog wat foto's met het licht aan en probeer ik wat close ups te maken met behulp van een grote loep zodat de trichomes wat beter te zien zijn.
                          gz hhaannss,
                          Last edited by hhaannss; 26 May 2010, 02:45.

Comment

DSCF1530.jpgDSCF1532.jpgDSCF1525.jpgDSCF1529.jpgDSCF1534.jpgDSCF1528.jpgDSCF1527.jpgDSCF1533.jpgDSCF1531.jpgDSCF1526.jpg

De setup is simpel maar moet verbeterd worde de bak is een metsel bak van 8 euro by de gamme 68L een potje van de overvecht van 2 euro wat hydrokorrels 2 aquarium pompjes en 2 slangen van 1.5m die over de bodem lopen als een spiraal waar ik kleine gaatjes ingeprikt heb en het einde dichtgemaakt de pot heb ik simpel een paar gaten in geboord.
                            Een PH EC en temp meter in die een constante meting doen van de waardes van het water(nu zuur ik de bak nog niet af maar met een wietplantje wel omdat dit alleen een expiriment is).
                            Waar ik achter gekomen ben is dat je geen hout moet gebruiken om de bak mee af te sluiten en de pot in te doen door het spatwater zal deze nat worden en op den duur gaan schimmelen deze moet ik dan ook binnekort gaan vervangen door een plastic maar ben nog niets moois tegen gekomen.
                            Deze plant doet het vrij goed maar deze plantjes groeien als ontkruid en schijnen niet zo erg kieskeurig te zijn en doen het goed in kraanwater van 8.4ph verder staat het planten onder een TL buis van 30 watt ongeveer van de gamma van 6 euro maar wietplantjes zulle onder een HPS gaan.
                            Maar goed leuk om mee te expirimenteren en een perfecte setup te maken voor als het eenmaal zo ver is...

Comment

DSCF1540.jpgDSCF1535.jpgDSCF1538.jpgDSCF1544.jpgDSCF1541.jpgDSCF1542.jpgDSCF1536.jpgDSCF1537.jpgDSCF1543.jpgDSCF1539.jpgDSCF1545.jpg

De foto's met licht aan.

Comment

Dat zien er al lekkere toppen uit!
                                Hoeveelste dag bloei zijn ze?
                                Die moeten precies niet zo lang meer?
                                Veel succes nog!
                                Grtz

Comment

Bezig...
                                X