Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek big bang (3x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 1e kweek big bang (3x)

    DSCF1550.jpgDSCF1552.jpgDSCF1573.jpgDSCF1563.jpgDSCF1549.jpgDSCF1575.jpgDSCF1556.jpgDSCF1559.jpgDSCF1554.jpgDSCF1566.jpgDSCF1567.jpgDSCF1565.jpgDSCF1553.jpgDSCF1558.jpgDSCF1572.jpgDSCF1551.jpgDSCF1561.jpgDSCF1555.jpgDSCF1564.jpgDSCF1560.jpg

    Prachtige close ups al zeg ik het zelf voor een kut camera en grote dank aan monty die my tipte om een loep te gebruiken de trichomes zijn goed te zien en moeten nog meer amber worden om een goed stoned effect te gaan maken ik hoop dan ook komend weekend mijn grootste plant te gaan oogsten als die er klaar voor is natuurlijk zijn suggesties en tips nog welkom voor het oogsten volgende post zal ik de ruimte laten zien waar ik ga drogen en hoe ik het wil gaan aanpakken.
    hhaannss,
    Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

    Comment


      #62
      Re: 1e kweek big bang (3x)

      Deerriz ze staan nu 8 weken en 5 dagen in de bloei en idd het einde is in zicht.
      Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

      Comment


        #63
        Re: 1e kweek big bang (3x)

        Ok zalig dat wordt lekker zeker niet vergeten een rook verslagje te posten!
        (vergeet niet minstens 4 dagen te spoelen eh water geven zonder voeding)
        Grtz

        Comment


          #64
          Re: 1e kweek big bang (3x)

          ziet er heftig uit man

          Comment


            #65
            Re: 1e kweek big bang (3x)

            Deerriz ze staan nu al bijna 2 weken zonder voeding dus ze zijn al aardig schoon en helder en een rook verslag gaat zeker komen vooral met graspop over een maand zal er een hoop doorheen gaan !
            Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

            Comment


              #66
              Re: 1e kweek big bang (3x)

              DSCF1616.jpgtrimones1.jpgDSCF1638.jpgtrichmones 2.jpg
              top1 trichmones van top1 top2 trichmones van top2


              Paar foto's van de trichmones en een vraagje hoe het nou percies zit met de trichmones ik heb al uren zitten vergelijken met de trichmones van mijn plant(en) en de trichmones van planten die net geoogst zijn en de mircoscoop beelden etc etc...maar ik durf het niet percies te zeggen hoe mijne er percies by staan zijn of deze trichmones nou doorzichtig of echt milky of meschien zelfs al amber?
              Als iemand me met behulp van deze foto ermee kan helpen zou dat top zijn.
              Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

              Comment


                #67
                Re: 1e kweek big bang (3x)

                lekker milky

                Ik heb je verslagje even doorgenomen en ik moet zeggen dat je dit zaakje tot een zeer mooi einde hebt gebracht.
                Zo zie je maar hoe een zwaargewond plantje in het begin, een kanjer van een wietplant kan worden.
                Ook mooi hoe je je tentje optimaal hebt benut en gevuld.
                In ieder geval proficiat en veel rook plezier

                laat iets weten hoe ie rookt

                greetz

                Comment


                  #68
                  Re: 1e kweek big bang (3x)

                  Hehe thanks Rizla en idd in het begin had ik ze bijna vermoord en het zag er toen allemaal somber uit maar het eindresultaat is toch erg goed gekomen kheb ook al een idee hoe ik ga oogsten de grootste plant ga ik zondag oogsten dan zijn ze wss meer milky dan amber en zal die dus als het goed is een high effect leveren de plant links achter en de 2de grootste ga ik echt goed amber oogsten en dus voor een dik stoned effect en de laatste plant wordt een gemiddeld plantje waarschijnlijk 35-50% amber zo hoop ik voor mijn volgende kweek een goed idee te krijgen wat ik nou lekkerder vind kwa smaak aan de trichmones en als dit allemaal lukt beschouw ik dit als een perfecte 1st kweek
                  Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

                  Comment


                    #69
                    Re: 1e kweek big bang (3x)

                    DSCF1668.jpgDSCF1663.jpgDSCF1660.jpgDSCF1661.jpgDSCF1657.jpgDSCF1666.jpgDSCF1664.jpgDSCF1658.jpg

                    Einde van mijn kweek de zakken zijn van de plant die ik vorrige week geoogst had en nu gaat de rest door een goed geventileerde kamer waar de toppen hingen waren ze na 1 week al helemaal klaar met drogen.
                    De wiet zelf is ook niet slecht smaakt zoet en fruitig met een goede stonede uitwerking een goed resultaat voor een eerste kweekje al zeg ik hetzelf
                    Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

                    Comment


                      #70
                      Re: 1e kweek big bang (3x)

                      Mjjaammie ! Heb alles eens gelezen , mooi hoor enjoy it !

                      Grtz
                      Geniet nooit met mate !

                      Comment


                        #71
                        Re: 1e kweek big bang (3x)

                        Mooi verslagje, goed gedaan! Wat zei de weegschaal?

                        Comment


                          #72
                          Re: 1e kweek big bang (3x)

                          weet ik nog niet ik wacht tot alles gedroogt is dan weeg ik het
                          Liever een gat in je broek dan een broek in je gat.

                          Comment

                          Bezig...
                          X