Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Try-out zolder-kweekruimte met 6 stekken, soort onbekend
Re: Try-out zolder-kweekruimte met 6 stekken, soort onbekend
Mooie plantjes hoor PF.
Het dieven ziet er geslaagd uit, maar dat zul je achteraf wel te weten komen. Persoonlijk ga ik nog iets verder omhoog denk ik, maar zoals gezegd dat is iets wat je zelf moet aanvoelen en kan uiteraard sterk verschillen van plant tot plant. Beter te veel laten staan dan teveel afdieven!!!
In de toekomst zou ik wel proberen zoveel mogelijk blad te laten hangen aan je plantje. Het blad dient als energiereserve zoals onze vetlaag. Als er iets fout loopt bvb een tekort dan gaat je plant stoffen onttrekken aan je blad meestal helemaal onderaan te beginnen. Ze gaat zo naar boven en neemt telkens het volgende blad in de rij. Als je deze gaat afknippen zit je probleem vaak direct in je top met serieuze opbrengstverliezen als gevolg. Misschien is het dus beter voor de toekomst ze er gewoon aan te laten hangen, ookal kleuren ze een beetje geel...
Re: Try-out zolder-kweekruimte met 6 stekken, soort onbekend
heel mooi bezig power flower,
heb een vraagje: ik heb je topic volledig gevolgd en heb gelezen dat je de warmte aan je lampen afzuigt,
Is ook duidelijk te zien op de foto's.
Ik zie daar ook de reuk (koolstof filter) hangen, daarnaast hangt de warmte afzuiger als ik niet mis ben.
Nu,.... zit daar ook een koolstof filter op? en naar waar zuig je af?
Het is maar kwestie voor de geur.
heel mooi bezig power flower,
heb een vraagje: ik heb je topic volledig gevolgd en heb gelezen dat je de warmte aan je lampen afzuigt,
Is ook duidelijk te zien op de foto's.
Ik zie daar ook de reuk (koolstof filter) hangen, daarnaast hangt de warmte afzuiger als ik niet mis ben.
Nu,.... zit daar ook een koolstof filter op? en naar waar zuig je af?
Het is maar kwestie voor de geur.
De lucht wordt onder de lampen weggezogen door een 500 kub afzuiger die naast de kweekruimte staat opgesteld. Deze blaast af via een 800 kub koolstoffilter op zolder.
Comment