Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

    Je kunt gewoon zien dat jij er veel tijd en energie erin stopt,wat een prachtige bud's man
    Je verdient 't ook met alles wat je voor ze doet
    Onze volgende kweekverslag komt weer hier hoor

    Grtz,Cootje
    Last edited by Cootje; 12 May 2010, 11:57. Reden: sgreifvout !

    Comment


      #32
      Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

      Eyy Heaven, bedankt voor je reactie man! We zitten helemaal op 1 lijn wat de dames betreft, had eergisteren de bloeivoeding van 1,5ml naar 2ml verhoogd en de pk ietsje verlaagd Ik zag zelf ook al dat door de snelle topopbouw ze energie uit hun vingertjes gingen trekken. Ik volg je raad zeker op! Naar welke waarden ga jij qua bloeivoeding en pk-booster richting eind bloei? Ik geef momenteel om de dag voeding en geef alles in 1 keer (pk booster, bloevoeding, bloei stim), Ik had gehoord dat je je voeding het best verspreid kan geven bij bio-growen, weet jij hier meer van? Begin week 6 stoppen met voeden? Zeker een 8 weken soortje? Vindt ik nog aan de vroege kant als je bedenkt dat 1 week spoelen afdoende is voor dames op bac Dan tel jij zeker vanaf de eerste bloeiverschijnselen en niet vanaf de omschakeling naar 12/12? Ik stel je advies erg op prijs mate Greetzz

      Eyy Jona, Ik stond er ook van te kijken hoe dicht je hem op de dames kan zetten met een goede fan ertussen, hou nu een 25-30 centimeter aan. Sommige toppen zitten bijna tegen de spandraad aan, nergens last van! (niet direct onder de kap). Klote van die herma's mate, hoeveel dames lieten ballen zien? Aan de andere kant denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken qua opbrengst, zeker gezien het grootte aantal dames die je hebt staan. Nu krijgen ze per dame ook meer licht waardoor de andere dames voor die travi's zullen compenseren Gelukkig ben je er wel vroeg bij in tegenstelling tot mijn vorige kweek. No worries mate, met die kap op zo'n hoogte en jouw horticulturele kennis en vaardigheid gaan ze z0000 mooie toppen aanmaken. Heb je je tent voor de hand op vals lichtinval getest? Want ik werk met dezelfde tent en zonder de extra mylar die ik heb aangebracht is die tent bij lange na niet licht-dicht (de mijne iig). Je weet het, vals licht is de grootste boosdoener voor het krijgen van herma's. Als je ff snel wil testen, alle lampen uit, behalve de een in je tent uiteraard, gordijnen dicht en dan kijken of je ergen lichtpuntjes ziet, oftewel op de zijkanten van de tent/grond/muur.
      Greetz mate

      Eyyy Cootje, Ik moet zeggen dat het me nu een heel stuk minder tijd kost in tegenstelling tot het kweken met minerale voeding, geen afzuren meer, geen ph meter/ec meter meer nodig. Alles puur natuur Bevalt me prima! In tegenstelling tot veel andere growers vind ik de voeding ook nog eens heerlijk ruiken, echt zo'n stroop/soja lucht, heerlijk. Als de gedroogde-buds hier enigzins bij in de buurt komen dan ben ik een gelukkig man Het is je geraden dat je weer n verslagie gaat posten, waar dacht je anders aan goede adviezen te komen Greetz amigo

      Comment


        #33
        Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

        Ik zal je advies zeker eens uitproberen! Die tenten zouden toch zo al moeten lichtdicht zijn lijkt me als de ritsen goed toe zijn enzo. Maar ik ga het gelijk eens uitproberen want ik heb er ook al zitten aan denken. Alhoewel dat m'n Blackjacks het dan wel goed doen lijkt me

        Comment


          #34
          Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

          Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
          Eyyy mates,


          @ Prutser: De dutch passion powerplant staat wat dat betreft zeker garant voor een zieke groei, jammer dat de stabiliteit zo te wegen achter laat
          Greetz mate's
          Hoi maatje,
          leuk verslag en weer een lekkere roker op komst

          Met je verslagje te herlezen kwam ik deze tegen, en moet je daar 100% gelijk in geven.
          Had 6 zaden PP regular, waarvan 1 man, 1 herma(op regular zaad...) en 4 dames, maar niet om over naar huis te schrijven.
          Alhoewel de "echte" test nu bezig is...je vind hem wel

          Succes met de laatste loodjes

          Comment


            #35
            Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

            Eyy Prutser, alles staat nu in het teken van kwaliteit, bio bio en nog eens bio, de smaak heb ik hoge verwachtingen van. Totaal gewicht is leuk, maar niet essentieel. De Power Plant is uitgegroeid naar een ware bud-boom, overal buds (zie pics)

            Update Bloeiweek 6 (39 dagen sinds omschakeling 12/12)

            De dames zijn goed aan het aanzetten en overal beginnen al bruine haren op te duiken. De afrijping treed volgens mij sneller op met een hoog bodemleven. Vooral de Powerplant proefstek met haar eind week 7 momenteel heeft goed haar werk gedaan (zie pics). Nog altijd geen ballen te vinden.
            Deze week weer wat N-tekorten gehad, niks drastisch, dosis bloeivoeding licht verhoogd van 1,5 naar 2ml per liter en de pk-booster verlaagd naar 1ml.

            De voeding: 2 ml bac bloei, 1 ml bac pk booster, 1,5ml bac bloeistimulator per 10 liter

            Check die pics!!
            Greetz amigo's
            Attached Files
            Last edited by Psycho; 13 May 2010, 18:16.

            Comment


              #36
              Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

              Whow die staan er schitterend op kerel.

              Comment


                #37
                Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                Staan er supermooi bij Psyco..... ziet er stuk voor stuk smakelijk uit .

                Comment


                  #38
                  Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                  Kan niet anders zeggen als netjes .

                  Greetzz GG


                  Ps . mooie volle top je lemon .

                  Comment


                    #39
                    Last edited by heaven; 13 May 2010, 20:43.

                    Comment


                      #40
                      Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                      Oorspronkelijk geplaatst door carlito View Post
                      Wilde even mijn complimenten geven hoe je te werk gaat met perfecte uitleg
                      in dit verslag!
                      Helemaal TOP ga zo door.
                      jaja Carlito...dat kan ie wel hoor.......niets anders gewend van deze jongeman...hehe............ze zouden zijn naam moeten veranderen in Kweker2
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #41
                        Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                        Dat zou betekenen dat hij met herma's zal zitten
                        Dat wens ik hem toch niet toe Kweker

                        Comment


                          #42
                          Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                          hug..........??????????lol
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                          Comment


                            #43
                            Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                            @ Monty, thanx mate, kan niet tippen aan jouw pics, maar doe me best
                            @ Justin34, Erg smakelijk zijn ze zeker, die geur maakt me gewoon duizelig
                            @ Amneeshigh, thanx mate, de jouwe mogen er anders ook wzn! Erg inspirerend hoe je enigzins binnen de wetgeving zo'n leuke kweek kan opzetten
                            @ Heaven, thanx voor de uitleg mate, je hebt idd gelijk, een voorbeeld die ik kan geven is de super lemon haze welke de extra pk's zeker nog niet op prijs stelt. Deze staat nu gewoon op enkel bloeivoeding en bloeistimulator. De aarde waar ik op kweek is alles behalve arm; batmix van plagron. Al moet ik zeggen dat deze toch vrij snel was verorberd door de dames. Ik moet zeggen dat het me al aardig goed lukt de dames te lezen op tekorten enz. Kweken zou niks aan zijn als je nooit tegen problemen aan zou lopen toch! Wat de P/K verhouding betreft zit je niet verkeerd, de bloeivoeding dient vaak als een basis en de extra PK's geven net dat btj wat nodig is voor de extra topaanzet. Ik heb altijd goede resultaten behaald met minimale voedingsgiften op vaak 50% van de aangegeven hoeveelheid. Wat ik nu zelf heb ondervonden is dat de hogere temp icm meer lumen een grotere voedingsopname vraagt. Door simpelweg om de dag te voeden heb ik opgemerkt dat de ec van voedingsgift erg hoog moet liggen om de dames zonder tekorten te laten zitten. Daarentegen is de ec van de voeding vaak aan een erg hoge kant wat ervoor zorgt dat de osmotische waarde tussen het opgenomen water in de wortels teveel verschild van de ec in de grond wat ervoor zorgt dat de opname verminderd/stagneerd. Om dit te voorkomen geef ik nu meer voedingsbeurten voeding met een lagere ec. Ook kan je de ene dag de bloeivoeding geven en een andere dag de pk. Ook dit voorkomt een opnameprobleem. De grond waar ik op kweek is gewoon organisch, ter verbetering van het organische leven in de grond geef ik bacterieen mee bij de voeding elke 2 weken. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het organisch kweken, ik hou wel van wat uitdaging en biologisch kweken valt helemaal binnen dit plaatje. Ook het verschil qua smaak en geur maakt het zeer "rewarding" Thanx Dre, heb veel aan je uitleg gehad

                            Eyy Kwekermaat, nice dat je ff een berichtje dropt, "Kweker 2" is toch n beetje teveel van het goede of toch niet?lol: Je bijdehante opmerkingen worden hier gemist, het is maar dat je het weet

                            Comment


                              #44
                              Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                              Update Bloeiweek 7 (46 dagen sinds omschakeling 12/12)

                              De dames hebben lekker aangezet deze week, vooral de bubba kush laat haar volledige potentie zien. De Super Lemon haze dames hadden wat last van overvoeding na een extra gift van wat fish-mix vanwege N tekorten. Na toegenomen verbranding van de lager gelegen fan-leaves goed doorgespoeld met water met een dosis bacterieen om de zouten rond de wortels te verwijderen. De dutch passion Power Plant zit bijna op haar einde, gisteren heeft ze een dosis final flush gekregen ter voltooiing van de fermentatie en de laatste beetjes pk uit de grond op te nemen.

                              De voeding verschilt per dame:

                              Bubba Kush: 3ml bac bloei, 1,5ml pk booster, bloeistim.
                              Super Lemon Haze: 2,5ml bac bloei, bloeistim.
                              Power Plant: afgezuurd water met 1 dosis final solution in begin week 8


                              Check die ijslolly's
                              Greetz amigo's
                              Attached Files

                              Comment


                                #45
                                Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                                Wat een rijke bud's heb je daar man
                                Ziet er fantastisch uit maar had niet anders van je verwacht hehehehe

                                Zeg die 'Bac' lijn die je geeft,ik had gehoord dat het (erg) stinkt.
                                Hoe ervaar jij dat ?
                                Hier ook een magnesium tekort komt door de nieuwe voeding en had niet zo veel erdoor gemixt.
                                Op tijd actie ondernomen en aardig bijgetrokken.
                                Maar man,man...wat een power geeft die biologische voeding,het groeit zeer goed.
                                En ben ook wel nieuwsgierig naar de voeding die jij nu gebruikt.
                                Oh joh,onze Lowryder weer op laten groeien onder de 'normale' lichtcyclus en is wederom monsterlijk groot geworden.
                                Die gaat straks weer voor 40 gram droog zorgen

                                Gozer,ik ga weer verder...

                                Grtz,Cootje

                                Comment

                                Bezig...
                                X