Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

    Geef wel een waarschuwing van te voren als je de foto`s plaatst, doe ik effe een slabbetje om

    Comment


      #62
      Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

      Oke MotherGrower, hierbij alvast de waarschuwing voor wat sappige pics

      De 2 resterende Super lemon haze dames zijn vorige week om gegaan en liggen te drogen. De geur was werkelijk overweldigend met haar frisse citroen geur en licht aarde achtige tintje. Ik kan niet wachten om haar te smoren

      De eerste bubba kush dame is droog (killer kush) na 12 dagen, zoals ik al vermoedde is deze dame een zeer potente. De geur is hemels en rookt zeer zacht weg met aanvankelijk een knetterende high met af en toe een lach-kick en een zware hard intredende body-stone nadien. Ze gaf totaal 53,8 gram droog met zeer compacte met tricho's overladen toppen. In vergelijking met de andere 2 bubba dames is ze verreweg de kleinste maar vermoedelijk wel de meest smaakvolle. Iets beters heb ik simpelweg nog nooit gerookt!!
      De andere dames zullen snel volgen

      Greetz mate's
      Attached Files

      Comment


        #63
        Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

        Mooi oogst man
        Laat ze smaken alvast.
        Op naar de volgende?

        Comment


          #64
          Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

          Yooooooooooooooo Psychoooo!
          Alles goed man? Ziet er heel goed uit blijkbaar dus misschien een domme vraag
          Laat ons zeker het totaal drooggewicht weten! Ben hartstikke benieuwd!

          Greetzzz

          Jona

          Comment


            #65
            Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

            Eyy Jona!!! Long time no speak mate Hier gaat alles prima, ook de dames hebben zich van hun gulle kant laten zien Zelfs biologisch kweken geeft genoeg grammetjes en de smaak is...... geen woorden voor

            Eyy Heaven, de volgende ronde zal nog eventjes op zich laten wachten, met dit wisselvallige weer vallen toch geen toprondes te draaien, It's all about the records
            Wat ik wel al kan verklappen is dat het een sativa-ronde wordt, moet natuurlijk wel een uitdaging blijven

            De bubba kush dames zitten sinds 1 week te curen in de potjes en zijn nu al puur te roken met een heerlijk zacht fuitig frisse smaak...jam jam De Super lemon haze dames gaan vandaag hun potjes in. Hieronder wat pics van allebij de Super lemon haze dames in zakken. De dames gaan zeer binnenkort de weegschaal op en zal ik ff het eindgewicht posten van dit heerlijke rondje

            Greetz amigooo's
            Attached Files

            Comment


              #66
              Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

              Ik geloof ten zeerste in Biologisch kweken (voor zover ik begrijp wat daarin mag en niet mag). Heb zelf met de laatste kweek 0,76 gedraaid dus daar was ik wel nog tevreden mee. Eens kijken wanneer de volgende van start gaat dan . Ik denk wel dat je ook in die richting kan denken of wat denk jij?
              Laat ons zeker niet te lang op onze honger wachten!

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #67
                Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                Eyy amigo's,

                Jona, laat ik hierbij je honger stillen, voorlopig althans De laatste dames zijn de weegschaal op gegaan en hebben me aangenaam verrast

                Powerplant proefstek (dutch passion): 98,4 gram
                Bubba Kush Greenhouse seeds (killer kush): 53,8 gram
                2x Bubba kush Greenhouse seeds: 156 gram
                Super Lemon Haze Greenhouse seeds (Indica dominant): 68g
                Super Lemon Haze Greenhouse seeds (Sativa dominant) 80g

                Totaal: 456,29 gram wat neerkomt op een 0,76g/watt berekend voor een totale periode van 13 weken onder een 600 watt lamp.

                Dit alles met een voorgroei en eerste 3 weken bloei (430 watt greenpower) en resterende weken bloei onder de 600 watt son t pia +

                Ik ben persoonlijk zeer tevreden met het resultaat, de vorige ronde ging me qua g/watt verhouding beter af (0.915 g/watt) alleen komt de vorige ronde qua kwaliteit bij lange na niet in de buurt bij het huidig gekweekte bio-weedje. Kwaliteit gaat bij mij vanaf nu boven kwantiteit dat is een ding dat zeker is.

                Voordelen van biologisch kweken
                Meer vergevingsgezind growen (grond compenseerd)
                Minder arbeidsintensief (minder metingen benodigd, geen afzuring benodigd)
                Kwalitatief beter eindproduct (geur, verbranding, potentie)

                Nadelen van biologisch kweken
                De kweekruimte moet goed schoon worden gehouden (biologisch kweken geeft insecten en andere ongenodigde gasten een grotere kans) (persoonlijk vindt ik dit altijd een vereiste)
                Opbrengst in grammen is vaak minder
                Voeding kan niet langer als 2 dagen voor het begieten worden aangemaakt.
                Consistentie van de voeding kan blokkades geven (bij mij niet van toepassing gezien de dames handgevoed werden)
                Minder goede sturing mogelijk bij tekorten
                Minder meten is minder weten

                Conclusie: Bio is the way to go! Voor mij althans, alleen al op basis van het derde voordeel: een kwalitatief beter eindproduct geeft voor mij genoeg reden om biologisch te blijven kweken. Ga je voor opbrengst en wil je alles kunnen monitoren dan kan je je beter op de minerale weg bevinden.

                Greetz amigo's

                Comment


                  #68
                  Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                  Super man, zeer zeker bedankt voor de info!
                  We draaiden zelfs een quasi gelijke ronde! Heel goed dat het je een berg kwaliteit gaf maar op die ratio's komt dat er meestal wel gratis bij
                  Heb je al een idee voor de volgende ronde?

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment


                    #69
                    Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                    zeer mooi draad man,
                    kwijl kwijl...
                    .sigpic.
                    Freedom Through Ganja (Legalize Now)
                    Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

                    Comment


                      #70
                      Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                      Thanx amigo's,
                      Er gaat zowiezo eerst ff n break komen na 3 achtereenvolgende kweken zie ik vrij groen. Niet van het vele smoken maar eerder de verzorging waar hier veel aandacht naar uit gaat. Mijn passie ligt in de eerste plaats bij het growen en op de 2e plaats bij het smoken. Dit maakt wel dat me vingers nu al kriebelen bij de gedachte aan de vierde ronde welke een sativa rondje gaat worden. Vermoedelijk op een light-mixje met toegevoegde bacterieen, sannies buffer tabs enz op de bio-voeding van bac. Zullen waarschijnlijk weer de vertrouwde 18liter potten worden met totaal 9 dames op 120x120 onder een 600 watt greenpower voor de gehele periode deze keer.
                      Dit uiteraard vanuit regular zaad, ik ga zowiezo geen onnodige risico's meer lopen op herma-bitches, zonde van me tijd.
                      Laat anders maar ff weten wat jij van plan bent voor de volgende ronde, mssn dat we er n mooi testje/wedstrijdje uit kunnen halen! We hebben toch nagenoeg dezelfde opstelling

                      Ik hoor het wel mate

                      Greeetzz

                      Comment


                        #71
                        Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                        Psycho en wedstrijdjes doen.........hehe..............
                        netjes maat..........
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #72
                          Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                          Haal wel geen thai sativa, wat ik had, want die verdrijft de rest van je planten.
                          en nog mooi eindresultaat trouwens.
                          groei ze dre

                          Comment


                            #73
                            Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest

                            Het biologisch kweken was een succes, hier mag wat mij betreft een slotje op

                            Greetzz

                            Comment

                            Bezig...
                            X