Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Psycho's 3e Grow: Fruity Forest
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Psycho's 3e Grow: Fruity Forest
Eyyy Cootje, goed om te horen dat de biologische weg je goed afgaat. Hier niet anders hoor, knoeperds van toppen en heerlijke aroma's. Zelfs de voeding vindt ik heerlijk ruiken, een stroop-achtige lucht. Check die pics hieronder mate, sheer pleasure
Eyyy Heaven, bedankt voor de reactie wederom, de dames zijn uitgezocht naar smaak en potentie, niet zozeer qua opbrengst/bloeitijd. De SLH bloeien 10-11 weken (ik gok n dikke 13 weken tot amber) en de bubba dames staan nu bijna 10 weken en zullen nog zeker n weekje moeten voor 50/50) Volgens schema geef ik de dames 1 week voor het eind van de aangegeven bloei enkel afgezuurd water met bloeistimulator en 1x final solution. De bubba dames staan sinds begin week 9 op water tot het eind. Ze hebben alle voeding al uit de grond en bladeren getrokken en zijn goed aan het vergelen wat uiteraard de smaak ten goede komt. De Super Lemon Haze dames zetten nu goed aan en gaan begin volgende week op water tot het eind. Succes met de thai btw, toch geen pure thai strain hoop ik, kan makkelijk 100 dagen bloei nodig hebben Greetzz mate
Eyy Rizla, thanx mate, die bubba heb ik hoge verwachtingen van, de chemische bubba die ik gerookt heb was al een genot, laat staan de bio-versie van mij Ik kan niet wachten!!
Comment
-
Update Bloeiweek 9 (60 dagen sinds omschakeling 12/12)
De afgelopen weken zijn wat hectisch geweest vandaar de late update. Ter compensatie hier een overheerlijke, opgezwollen update van de dames in al hun glorie
De Bubba Kush dames zijn fors opgezwollen, haren kleuren bruin en hebben al hun voeding uit de grond en lager gelegen bladeren getrokken. Twee van de bubba dames zijn qua topvorming groot en robuust en geven een zoete geur af. De derde bubba dame heeft een hele sterke geur, kleurt volledig paars/rood naar de afrijping toe en heeft kleine golfbalvormige topjes. Dit is volgens mij de echte KILLER KUSH!
De Super Lemon Haze dames worden maar zwaarder en zwaarder en zijn momenteel geheel opgebonden. Ze geuren er flink op los met hun milde lemon skunk achtige geur. De toppen hebben het formaat van een flinke vuist en zwellen nog goed door
De Power Plant is momenteel aan het afrijpen en gaat er van het weekend uit op 50/50 (amber/milky)
De voeding verschilt per dame:
Bubba Kush: afgezuurd water, bloeistim.
Super Lemon Haze: 2,5ml bac bloei, 1ml bio PK, bloeistim.
Power Plant: afgezuurd water
Check die pics, kwijlen (pics zijn van week 8)Attached Files- Bubba Kush (3).jpg (153,6 KB, 67 views)
- Super Lemon Haze (3).jpg (107,3 KB, 75 views)
- Bubba Kush (7).jpg (153,8 KB, 66 views)
- Power Plant (2).jpg (159,9 KB, 76 views)
- Bubba Kush (2).jpg (98,9 KB, 65 views)
- Super LEmon Haze (4).jpg (171,2 KB, 52 views)
- Bubba Kush (4).jpg (85,4 KB, 53 views)
- Bubba Kush (6).jpg (140,7 KB, 51 views)
- Super Lemon Haze.jpg (160,5 KB, 44 views)
- Bubba Kush (8).jpg (149,7 KB, 46 views)
- Bubba Kush (5).jpg (159,7 KB, 47 views)
- Super LEmon Haze (2).jpg (149,6 KB, 40 views)
- Power Plant.jpg (177,8 KB, 64 views)
- Bubba Kush.jpg (159,3 KB, 56 views)
Last edited by Psycho; 11 June 2010, 17:13.
Comment
-
Eyy mate's, gisteren tricho's bekeken van de dames die op hun eind lopen:
Bubba Kush 1 (veel milky, 10 % clear)
Bubba Kush 2 (veel milky, 10% clear)
Bubba Kush 3 (paars/rood) (volledig milky, 10% amber)
Powerplant uit stek: (50% milky, 50% amber) staat sinds gisteren op donker voor 2 dagen zonder water na 10 weken bloei (2 weken langer als de aangegeven 8 weken)
Nog wat Eyecandy van de Bio-dames, gisteren vers geschoten, enjoy!
Comment
-
Eyyy MotherGrower, thanx mate, een rookbaar-kunstwerk wel te verstaan
De dutch passion powerplant welke ik gestekt had uit feminised zaad is vandaag geoogst. Zoals altijd gingen er toch weer wat uurtjes in zitten
De Powerplant dame welke een hoge kans had op hermafrodiete trekjes gezien: Instabiele aard (dutch passion), stress van de moeder, stress als stek maakte dat herma trekjes bijna oververmijdelijk waren. Bij toeval kwam ik het additief Reverse van Dutch Master tegen welke beweert curatief en preventief tegen herma's te werken. De ideale gelegenheid om het eens goed op de proef te stellen en nu blijkt wel met resultaat.
Over de gehele dame was er geen herma-actie te bekennen gedurende de gehele levensfase door het preventief behandelen. Ook waren er geen zaden te bekennen tot grote opluchting. Erg betrouwbaar zijn de resultaten niet door het geringe aantal behandelde dames en de afwezigheid van een controlegroep. Maar bedenk wel dat dit niet meer een additief is welke in de kinderschoenen staat maar al vele positieve resultaten heeft opgeleverd zowel curatief als preventief. Dus ik zeg doe er je voordeel mee En nee ik heb geen aandelen in het bedrijf
Speaking about the Devil: hieronder de dame geheel gestript en te drogen gelegd
Enjoy
Comment
-
Mooi lekkere wiet Psycho,
Een sprookjes oerwoud, moest ik nog even zeggen.
Alvast veel rook plezier gewenst.
Met de thai lukt het wel, nog bedankt. Weet niet of het 100% thai is, moet 11-12 weken staan, reken daarbij nog 2-3 weken voor intreding bloei. Ziet er naar uit dat het wel zolang gaat staan. vanaf 12/12 14-15 weken zeker.
Comment
-
Update Bloeiweek 11 (74 dagen sinds omschakeling 12/12)
Alle dames zijn onderhand mooi aan het afrijpen en worden 3x per week op tricho's gechecked op 50/50. De PowerPlant van Dutch passion is op de weegschaal gegaan met een gewicht van maar liefst 98,4 gram!! Had ik er nu maar 6 van gezet, had ik onder me 600 watter een hele leuke ronde (1 watt/gram) gedraaid Maja smaken verschillen en gedane zaken nemen geen keer Ze smaakt overigens zeer fris en is na een korte droogperiode (12 dagen) nu al licht op de longetjes. De High is zeer overweldigend, hij treedt rustig in met een heldere Up High en ontwikkeld zich langzaam in een zeer beestachtig narcotische/psychedelic Stoner waarbij je alleen nog maar naar je platfond kan staren hahahaha Oftewel groen goud. Het is mijn eerste bio-weedje en ook meteen de meest zachtrokende, best smakende en potentste dame die ik gezet heb. Bio is here to stay! Qua opbrengst is ze ook zeker niet mis, wat vaak wel van bio wordt verwacht.
De Super Lemon Haze dames zijn top voor top allemaal onder het gewicht bezweken en beginnen met hun 11 weken bloei al amber te tonen.
Vandaag is 1 van de Bubba Kush geoogst (Killer Kush), ze heeft 3 dagen droog en in het donker gestaan voor ze om ging.
De voeding:
Bubba Kush: afgezuurd water, bloeistim.
Super Lemon Haze: afgezuurd water, bloeistim. (staat momenteel 1 week op water)
Tips voor het oogsten
Altijd gedurende de donkerperiode oogsten gezien grotere hoeveelheid THC en de opgeslagen voedingsstoffen nog in de wortels opgeslagen liggen. Wordt ze gedurende de lichtperiode geoogst kan je na al je harde werk en spoelbeurten nog met een harsh rokertje komen te zitten omdat de opgeslagen voedingsstoffen naar je buds worden getransporteerd gedurende de lichtperiode met slechtrokende gevolgen. Dus ga je oogsten doe dit in het donker en leg zo snel mogelijk de dame om. Mocht je nog steeds niet zeker weten of je met een chemisch rokertje gaat zitten/afdoende gespoeld hebt, kan je voor je de dame omlegt 1 van de fanleaves eraf trekken en het vocht wat uit de stengel komt proeven. Smaakt dit naar water, zit je goed, heeft het een bittere smaak, zal je nog wat vaker moeten spoelen.
Nog wat pics van de oogstAttached Files- Oogst Power Plant.jpg (115,9 KB, 60 views)
- Oogst Power Plant (2).jpg (122,8 KB, 70 views)
- Bubba Kush (5).jpg (84,1 KB, 55 views)
- Bubba Kush (3).jpg (117,6 KB, 57 views)
- Bubba Kush.jpg (149,0 KB, 56 views)
- Bubba Kush (4).jpg (108,7 KB, 59 views)
- Bubba Kush (6).jpg (169,6 KB, 45 views)
- Bubba Kush (2).jpg (129,7 KB, 61 views)
Comment
-
Kwijl hier zowat van mn stoel!!!
Jammer dat beeldschermen nog geen geur kunnen afgeven
Die tip van het oogsten in het donker komt ook goed van pas trouwens, hiervan was ik niet op de hoogte.
So thanx for that!
Verder een super verslag, met een geweldig resultaat/einde..Last edited by Livingstoned; 28 June 2010, 10:19.
Comment
-
Eyy Livingstoned, thanx mate, kwijlen is altijd toegestaan betrap ik mezelf ook weleens op
Goed om te horen dat je er wat van op hebt gestoken, las het laatst in een artikel van de High Times, mocht je interesse hebben kan ik wel ff de link sturen
Het einde zit er idd bijna aan te komen, morgen gaan er nog 2 bubba kush om en is het wachten op de laatste 2 dames van het stel de Super Lemon Haze (monsters momenteel). Hopenlijk gaan we dan richting de 5-600G (fingers crossedstoned
Greetzz mate
Comment
-
Eyy mates,
Heb net ff de tricho's van de Super Lemon Haze dames gechecked en het gaat de goede kant op. Veel van de tricho's zijn milky en amber, die gaan binnen enkele dagen om
Ik heb meteen wat overheerlijke pics geschoten van de dames in afbloei, Enjoy!!
Greetzz amigo's
Comment
-
Zeker mate, maar het lekkerste moet nog komen Morgenochtend vroeg gaan de Super Lemon Haze dames om, gaat feest worden. De ene dame welke meer naar de sativa kant reikt is 50/50 (milky/amber) en de meer indica dominante dame is op ongeveer 80/20 in het donker gezet. Zal uiteraard weer wat pics voor jullie schieten.
Greetz amigo's
Comment
Comment