Na veel gelezen te hebben op dit forum dacht ik , waarom zou ik dit zelf niet eens proberen. Is toch voor eigen gebruik. Nu de weed super duur staat. Zo gedacht zo gedaan.
- Enkele zaden gekocht
soort : 5 x Power Flower (Royal queens) indica - sativa mix
6 x Bob Marley's best (Sativa)
Zaden waren na 7 dagen mooi ontkiemd , gewoon puur natuur , zaadje in de pot , zakje erover , paar gaatjes erin.
Kopjes staken al mooi boven. Dan eerste 2 dagen onder 600 watt hps om wat te wennen ( beginnen op het hoogste )
ongeveer 1.50m van de zaailingen.
Nu gaan ze de 2de week in onder de hps op normale hoogte +- 60 cm.
medium : 2 L potten met een groei - bloei mix van Canna.
Temperatuur : 25 graden met lamp aan , zonder +- 22.
LV : onbekend
Ph : 5.9
Kweekruimte is langs de voorkant open , dus geen hok.
Ventilatie : passief ,
inlaat : passief
Circulatie door middel van Fan.
Voorbeeld ruimte : Lengte = 2m , breedte tot aan de rand van witte doek is 80 cm , hoogte is ook 2m
Dit is nu de 2 de week dat de plantjes ingaan. Kan me iemand zeggen of ik goed bezig ben of niet .... kritiek en opmerkingen zijn welkom , tips zeker en vast. alvast bedankt om te kijken. groeten.
- Enkele zaden gekocht
soort : 5 x Power Flower (Royal queens) indica - sativa mix
6 x Bob Marley's best (Sativa)
Zaden waren na 7 dagen mooi ontkiemd , gewoon puur natuur , zaadje in de pot , zakje erover , paar gaatjes erin.
Kopjes staken al mooi boven. Dan eerste 2 dagen onder 600 watt hps om wat te wennen ( beginnen op het hoogste )
ongeveer 1.50m van de zaailingen.
Nu gaan ze de 2de week in onder de hps op normale hoogte +- 60 cm.
medium : 2 L potten met een groei - bloei mix van Canna.
Temperatuur : 25 graden met lamp aan , zonder +- 22.
LV : onbekend
Ph : 5.9
Kweekruimte is langs de voorkant open , dus geen hok.
Ventilatie : passief ,
inlaat : passief
Circulatie door middel van Fan.
Voorbeeld ruimte : Lengte = 2m , breedte tot aan de rand van witte doek is 80 cm , hoogte is ook 2m
Dit is nu de 2 de week dat de plantjes ingaan. Kan me iemand zeggen of ik goed bezig ben of niet .... kritiek en opmerkingen zijn welkom , tips zeker en vast. alvast bedankt om te kijken. groeten.
Comment