Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
pele's santa maria in litlle growbox 250 watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: pele's santa maria in litlle growbox 250 watt
@ heaven ,
het is geen echt zaad uit zuid amerika maar de stek !
Er bestaat geen zaad van de ECHTE santa maria ,
de " legende" vertelt dat ze enkel nog in stekvorm was en is !
, sommige breeders hebben natuurlijk op basis van die stek soortjes "ontwikkeld" die men ook Santa maria is gaan noemen en daarvan is het zaad gemakkelijk te verkrijgen
heb wat foto's genomen , ook eens de onderkant om te tonen dat de sog niet helemaal geslaagd is want er valt nog licht op de aarde en er is toch nog wat teveel plaats tussen de verschillende toppen , damned !
maar al bij al geslaagd tot nu toeLast edited by pele; 12 May 2010, 13:52.Ganja is my medication , ganja is my cure ;
smoking marihuana for sure !!!
Comment
-
Als deze dus niet in de natuur voorkomt, is ie ergens in een lab of door hobbyisten gekruisd en gestabiliseerd. Dus kun je alleen proberen te immiteren als je weet waar je de orginele genetica's vandaan kunt halen.
Ik vind het maar een beetje een vaag verhaal om eerlijk te zeggen....maarja
Comment
-
@ heaven Ja , al die verhalen over herkomst van " originele " soortjes die enkel nog in stekvorm te krijgen zijn moet ge natuurlijk niet blindelings geloven en zijn wat vaag , kijk naar de antartic trainwreck en UK cheese , ook vragen daarbij
Sommige hebben er baat bij om "hun produkt" zo exclusief als mogelijk te doen lijken , commercanten maar tot die orde behoor ik niet
waar ze vandaan kwamen behoorde ook niet tot die groep , het is een kwestie van geloven maar los daarvan , wat is het belangerijkste ??
Volgens mij dat wat ge hebt aan genetica dat die goed is , is de herkomst niet helemaal duidelijk, jammer maar ze presteert er niet minder omGanja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
nog 14 dagen te gaan om hun 9 weken uit te doen , heb nu nog 15l water aangemaakt met booster en co ,
eens die uit zijn enkel nog afgezuurd water met BN-zym om wat nog rest in aarde aan bruikbare stoffen nog mooi laten op te nemen door hen
en ook mooi meegenomen is dat je aarde gelijk wat properder is mocht ge ze willen recycleren en heropwaarderen
voor toekomstige kweekjes
hun drinklust is terug heel groot sinds ze een tijd terug eens heel droog gezet werden dat werkt volgens mij dus echtGanja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
@ Birlino
heb vandaag kunnen overeenkomen dat we volgende week donderdag 1 gaan oogsten , licht was nog aan , heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ze eens wat closer te bekijken en ze zo es te fotograferen uit de tent
geen toprot( veel planten kort op elkaar ) of ongedierte gespot
Kwaliteit betert er op , ja maar hangt ook wat af van hoe je je rokertje liefst hebt , vroeg geoosgst met wat meer high dan of ver afgebloeid zodat thc al wat afgebroken is in ... en meer stoned uitwerking heeft
vind het nu al redelijk dikke toppen volgens dat er maar 250 bovenhangt , 12 meiden op 60op 60, was eigenlijk nog plaats voor 4 potten , sommige kunnen hun eigen gewicht niet dragen en
heb dus alles eruitgehaald en herscihkt zodat ze kunnen leunen tegen zusAttached Files- Afb0172..jpg (127,1 KB, 25 views)
- Afb0346.jpg (91,2 KB, 27 views)
- Afb0353.jpg (110,3 KB, 44 views)
- Afb0350.jpg (87,7 KB, 28 views)
- Afb0348.jpg (129,5 KB, 28 views)
- Afb0344.jpg (64,3 KB, 36 views)
- bobke.jpg (26,8 KB, 25 views)
- Afb0349.jpg (126,0 KB, 38 views)
- Afb0352.jpg (85,6 KB, 39 views)
- Afb0351.jpg (99,1 KB, 34 views)
Last edited by pele; 21 May 2010, 15:01.Ganja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
Nice buds, zien er inderdaad aardig compact uit, dat op 250W.
Ligt ook heel erg aan de soort, de diepe kleur groen, volgens mij zijn deze bladeren groen genoeg.
Als je teveel voedt, wordt het een beetje een chemischer groen, sommige planten zijn van nature een stuk lichter, andere weer erg donker.
Voor nog 10 dagen zonder voeding zijn ze wat mij betreft in ieder geval groen zat.
Comment
Comment