Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12 x NL#5 , 1xCheese , 1xCheeseAmnesia , 1xDamnesia , 1xNortherLightAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 12 x NL#5 , 1xCheese , 1xCheeseAmnesia , 1xDamnesia , 1xNortherLightAmn

Yio ganjatroopers

De wizard heeft iets voor gehad , willekeurig zijn er bladeren raar gaan doen.
    Ikzelf denk aan een foute ph;ec waardes. Advies is welkom

Ik kan geen waardes geven atm , want zal normaal vanavond hopelijk flesjes ijkvloeistof hebben.

100426_231450.jpg100426_231420.jpg100426_231436.jpg100426_231401.jpg

MvG Izzzzz

Comment

Yo Izz,
      lijken mij wat verbrande puntjes daar dus je EC kan best wat te hoog zitten (ook je blad ziet mooi donkergroen), misschien eens de waardes geven eenmaal je die hebt. Als je pH verkeerd zit dan zie je meestal je bladpuntjes naar beneden richten, wat hier niet het geval is, dus dat is het volgens mij niet. Mochten andere hier misschien ook even hun mening geven want het is nu niet echt een drastisch probleem dus wacht wat af en doe voorzichtig met je voeding.

Greetzzz

Jona

Comment

dit is echter geen ph probleem.. de ec betwijfel ik een beetje... omdat je stekken hebt en de 1harder gaat als de ander is het moeilijk om de minder harde bij te houden kwa voeding als de sneller groeiende oplossing 2 voedings vat. voor de minder snel groeiende. en daar de waarde voor hun maken. dan is je probleem opgelost. mits je de ruimte ervoor hebt en de zin erin ,, jup kijk mijn buitenkweek je ziet dat 2 ook dit tonen en kleiner zijn echter ga ik me niet de moeite doen voor 2plantjes om speciaal weer dit en dat poespas te maken .. vervang ze elders en zet de 2 achter blijvers als guerilla aant eind zie ik wel of ze er nog staan en of nog leven... echter ga voor die alternatief als je dit met meerdere hebt...daarmee is je probleem opgelost peace robster

Comment

Ik vind het probleem redelijk klein om ze weg te doen, ik zou ze toch nog even houden en afwachten wat er precies mee gebeurd. Aanhouder wint

Comment

Heb maar 1 (kleiner) plantje , en die vertoont geen verbranding aan de bladeren. Zijn allemaal de grotere die het vertonen.
            Willekeurig in hun bladerdek , niet beginnend vanonder. Dus jona & jij zulle wel gelijk hebbe met die EC zoalsk al dacht , moet hem dringend ijken xD

MvG Izzz

Comment

Ik vermoed een mg tekort door de light grond en coco mengeling, ik ga deze even checken bij de voeding van hy-pro of het mogelijk is.
              Ondertussen ook es de ph van je grond uitmeten voor het zekerste of het geen blokkage is door verkeerde ph.

Greetz,
              SF
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Comment

Hoy izz,
                  Gaat weer lekker hard daar bij jouw. Net iets sneller dan bij mij
                  Ik moet fief gelijk geven, maar vraag me ook af of je plantjes eventueel niet ziek zijn? Deze foto's komen mij zeer bekend voor... Vooral de 2e. Ook rekening houdend met het feit dat ze wat achterloopt op de andere.

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                    Izz geeft voeding dus ik denk dat het daaraan ligt. Ze staan niet in bloei
                    De dames , staan nu 2 weekjes in bloei , overal al witte haartjes , heb gewoon nog niet kunne updaten , en als ik update zitten ze meestal al 2-3 weken verder. Sorry daarvoor

@$ir , idd de dames hebben last van tmv maar heel miniem maar , ook spint blijft me teisteren keer op keer , word weer voor gesproeid atm.
                    ivm de blaadjes die ik poste gisteren , heb gisteren ec van 1.4 gegeve en ph van 6 met wat bitterzout bij voor het zekerste om mg terkort tegen te gaan.
                    nu ist even afwachten totk verandering zie

Thx for the help both

MvG Izzzzzzzz

Comment

hm dan denk ik niet dat het mg is hoor. Jammer genoeg vermoed ik dat je met hetzelfde probleem worsteld als ikke. Of het tmv is, dat ben ik tot op vandaag nog steeds niet zeker.
                      Volgens mij is het grotendeels afhankelijk van de waardeplant, maar ik zie dat je met NL bezig bent en voel het gewoon aan mn water.

Grtz $iR
                      sigpic

Comment

Nee is geen NL , zijn Jack herrers (titel moet ng aangepast worden)

MvG Izzzzz

Comment

Hm... Zou het dan toch een Mg tekortje zijn?
                          Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Heb eergisteren bitterzout toegevoegd en de bladeren stonden gisteren al veel groener vond ik.
                            De leeggezogen bladeren zal ff afwachten zijn of het verder gaat of stopt.

MvG Izzzz

Comment

Yioo ganjatroopers,

even verder verloop van de troubles met de dames.
                              Had eerder deze week gevoed met ph6 en ec 1.4 + kleinte toevoeging van bitterzout om mg tekort tegen te gaan. heeft niet direct iets geholpen blijven achter uit gaan.
                              Ga ze deze avond spoelen en even afwachten , miss een ph blokkage zoals fief al aanhaalde.

MvG Izzzzzzz

100502_081248.jpg100502_081231.jpg100502_081306.jpg

Comment

zou dan eerst me grond ph meten voordat ik ging spoelen op een vermoede.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X