Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Korting op 420shop
    Afbeelding 015..jpg
    stretched als hell en miniblaadjes

Met forum info:
    Afbeelding 014..jpg

Ik ga ze allebei laten voorgroeien zoals ze zijn, heb al gelezen dat je de zaailingen mag ingraven tot aan de lobblaadjes, maar dit ga ik niet doen kwestie van te kunnen tonen wat voor gevolgen stretching heeft op de algemene groei en bloei.
    Ook heb ik 5autoflower zaden liggen die een van de dagen ontkiemd worden, heb deze bijbesteld omdat ik hier gelezen heb dat amnesia moeilijk is om te kweken.
    Ik ga proberen m'n verslagje wekelijks te updaten, weet niet of het elke week zal lukken maar we doen ons best
    Iedereen met tips ivm amne.... ALTIJD welkom, ben een leek maar bereid bij te leren hoor

Grtzz jimny5

Re: Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Afbeelding 002..jpg
    Hier nog wat foto's van m'n kweekruimte.
    Afbeelding 003..jpgAfbeelding 008..jpgAfbeelding 012..jpg
    Dit zijn foto's van tijdens de opbouw, dus ondertussen zijn alle losliggende kabels mooi weggewerkt in de plint.
    Grtzz..

Comment

Oke oke, netjes..
      Tentje van 80x80x200? of 100x100x200?

Ze zeggen licht is gewicht, maar als je dit wilt halen zal ik er 4 planten in zetten als ik jou was.
      Voor de gestrekte zaailing zou ik zeggen dat je de lamp gedurende een week, langzaam moet laten zakken tot ongeveer 40/50 cm.
      Hierdoor komt de zaailing steeds beter in de spotlights te staan, en kan hierdoor waarschijnlijk toch nog een stammetje maken.
      Ook zorgt dit ervoor dat je andere zaailing een mooie volle plant kan worden.
      wanneer je de lamp in de groei te hoog zou laten hangen, kan het zijn dat de plant vooral in de hoogte zal gaan groeien, en niet in de breedte.

Ben ik bezig met m'n kweekje.
      Neem eens een kijkje..

Comment

't is een tentje van 100x100x200
        Over het aantal planten.... daar ik in belgie woon wordt er maar 1plant gedoogd, ik heb nogal veel te verliezen dus hou ik het liever klein.
        Het is tenslotte toch puur voor eigen gebruik.
        Mooie plantjes heb je staan trouwens, hoop dat de mijne het ook zo goed zullen doen.
        Grtzzz...

ps: iemand ervaring met autoflower blueberry's?

Comment

Over het gedoogt beleid valt het een en ander te zeggen.
          Is hier in Nederland ook (volgens horen en zeggen) altijd 5 plantjes geweest...

Maar wanneer dit proffessioneel gebeurd (onder een lamp met afzuiging) is het zoiezo al verboden volgens mij.
          Duz is het gewoon een risico.
          Maar wel is het vaak zo dat ze wel rekening houden met de grootte van de plantage.
          Mocht je veel (met name tientallen) planten willen neerzetten, zal de politie je ook behandelen als groote kweker.
          Maar wanneer je een tent hebt zoals die van jouw, maakt het niet veel verschil als je er nou 1 of 4 planten in hebt staan. (mocht je hiervoor vervolgd worden).

Zo denk ik erover in ieder geval.

Comment

als ze je pakken nemen ze je kweekspullen af en krijg je waarschijnlijk een waarschuwing of een boete.
            Omdat je maar een hobby kweker bent...

Comment

In totaal zal ik 4plantjes hebben, twee in de tent en er komen nog twee autoflowers bij ook.
              Deze zullen buiten staan en op mindere dagen hopla mee de tent in.
              Heb ondertussen de achterblijver toch maar overgepot en ingegraven tot aan de lobblaadjes.(hing helemaal plat vandaar)
              Over de andere dame niets dan goeds!! Moest gisteren bijwateren en heb ineens voor het eerst wat biocanna onder het water gedaan (ongeveer 50% van de aangeraden dosis) vanaf volgende week begint het echte voedingsschema en wou haar al wat laten wennen, de rest van de week zal het dan ook gewoon bij water blijven moesten ze droog komen te staan.
              Foto's..... nee nog niet hoewel ik trots ben hoe ze erbij staat laat ik jullie dit weekend pas zien hoe ze gegroeit is.
              Tegen die tijd is er misschien ook autoflower leven

Aint sunshine great?!!!

GRTZZZZ...

Comment

Ik ben benieuwd......foto's
                world peace is possible

Comment

Vandaag de autoflowerzaden ontvangen!!!!! Weer alles netjes ingepakt en voorzien van de nodige info, had ze voor het lange weekend bestelt en vandaag staken ze in de brievenbus.
                  Duuussss bedankt wietzaadjes.nl!!!
                  Nu heb ik nog een vraagje... welke grootte van pot kan ik best nemen voor deze planten, zou ze ineens in een pot steken die groot genoeg is zodat ik niet hoef over te potten.
                  Maaaaar wat is groot genoeg? heb nog potten van 9liter staan.... wat denken jullie? deze nemen of toch maar maatje groter?

Ale vooruit dan speciaal voor Maulie ne kleine sneekpeak
                  SPA50311..JPGSPA50310..JPG
                  Dit zijn foto's van drie dagen geleden van m'n mooiste plantje van de twee.

Voila da was het vor vandaag
                  Grtzzzzzz...

Comment

Mooi... Ga je volgen....
                    Ik ben ook net begonnen...
                    Ben geduldig aant wachten op mijn laatste spruitje.....
                    No women no cry

Comment

Hey maatje,

(Nu heb ik nog een vraagje... welke grootte van pot kan ik best nemen voor deze planten, zou ze ineens in een pot steken die groot genoeg is zodat ik niet hoef over te potten.)

Ik zou potten nemen van een liter of 15 a 20 zeker als je maar twee plantjes doet. hoe groter de pot hoe groter de plant..
                      Ik zou ook nog even wachten met voeding geven tot ze een week of drie oud zijn je kan wel alvast wat wortel-stimulator meegeven.
                      Ik zie ook nergens iets van luchtvochtigheid staan hoe hoog/laag is deze bij jou? zaailingen groeien het best bij een hoge luchtvochtigheid..

suczeven

mijn eerste keer http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...Bang-%28fem%29
                      Last edited by maulie; 8 April 2010, 10:55.
                      world peace is possible

Comment

hey,
                        m'n luchtvochtigheid vecht ik nog wat mee om deze constant te houden maar slecht is het zeker niet want het schommelt tussen 55% en 70%.

M'n amnesia's komen in potten van 30liter dit had ik al beslist op voorhand,... maar omdat ik gelezen had dat autoflowers toch niet zo groot worden leek het me een beetje absurd om ook deze potten te nemen.
                        Vandaar de vraag.

vanavond neem ik je verslagje even door eerst nog wat verder werken om de stroom te betalen

Grtzz...

Comment

Ola groenos vriendos,

ff update, alles gaat goed voor zover ik kan zien de dames groeien als kool.
                          Zelfs het stressy plantje begint terug te groeien, het verschil tussen de twee is echt enorm wat een beetje lezen op een goed forum niet kan doen,
                          nogmaals dank aan alle personen die hier hun tijd insteken,.... RESPECT!!!!

Wat?.... foto's zeg je.... owkay dan, ze zijn wel niet echt duidelijk door de lamp morgen maak ik er een paar in het zonnetje
                          Die in de kleine pot is een tiental dagen jonger dan de andere en is grootgebracht met "forumkennis" de andere "my way" weet je nog? total failliure maar back on track nu
                          Ook heb ik vandaag twee autoflowerzaden geplant in wat stekgrond, het worden 1 blueberry en 1 ak47 van lowlife.
                          Afbeelding 028..jpgAfbeelding 026..jpgAfbeelding 027..jpgAfbeelding 019..jpgAfbeelding 031..jpg

Nu weet ik nog steeds niet goed of ik voor de bb en ak47 ook 30 liter potten zou nemen of toch een maatje kleiner?
                          Deze week begint ook het voedingsschema met biocanna vega terra, zou ik met de achterblijver niet beter nog een weekje wachten, wat denken jullie??
                          Zoals steeds alle tips en tricks welkom!!

Oh ja voor ik het vergeet, tegen ongewenste beestjes heb ik zo m'n eigen bestrijdingsmiddel.... werkt goed hoor kijk maar eens naar m'n kamerplanten
                          Afbeelding 037..jpg Afbeelding 032..jpgAfbeelding 041..jpg

Grtzzz... en laat ze groeien!!!
                          Last edited by jimny5; 10 April 2010, 00:51.

Comment

Goodmorning!!!!

Zoals belooft enkele pics int zonnetje
                            Afbeelding 047..jpg
                            Afbeelding 042..jpgAfbeelding 043..jpgAfbeelding 046..jpgAfbeelding 048..jpg
                            Afbeelding 045..jpgAfbeelding 044..jpg

Zo en nu ga ik zelf wat genieten van deze mooi dag

Groetjes!!!!

Comment

Groot gelijk heb je wat heb=t genieten betreft!
                              maar plantjes groeien mooi!

Comment

Bezig...
                              X