Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Hallokeus!!!

Ff snel kleine update, van de hindu kush en de lemon skunk kan ik jullie niets goeds vertellen want deze zijn nog steeds niet boven gekomen

Damn.... ff snel weg was vergeten dat het 10miles is in antwerpen vandaag en die flikkenheli vliegt hier rond terwijl m'n planten op't dak staan o-oh

Comment

Owkay heb ze wat verstopt onder de grote kamerplanten die ook buiten staan momenteel, heb natuurlijk de pech dat het parcours hier passeert

Duuus....
      De white russian staat er al mooi bij de white widow word een nakomertje, de eerste blaadjes zijn krom en geel, hoop dat ze er doorkomt.
      Bij de amnesias zijn alle bladeren die eraan stonden tijdens de overvoeding aan het afsterven is dit normaal?! al wat er nieuw aankomt ziet er wel zeer goed uit, ook mooier, donkerder van kleur.

Heb ff een vraagje voor jullie want ik denk dat ik gek aan het worden ben.... als ik m'n box open.... ruik ik al wiet.... kan dit?! of is het wishfull thinking van m'n brein

oh ja foto's zeker.....

Van links naar rechts: white russian, white widow, ak47, en de twee amne's plus nog wat pics van in de box.

Afbeelding 098..jpgAfbeelding 099..jpg Afbeelding 100..jpg Afbeelding 101..jpgAfbeelding 103..jpgAfbeelding 102..jpgAfbeelding 104..jpgAfbeelding 091..jpgAfbeelding 092..jpgAfbeelding 093..jpgAfbeelding 094..jpgAfbeelding 097..jpgAfbeelding 095..jpgAfbeelding 102..jpgAfbeelding 101..jpg

Volgende week waarschijnlijk geen update want ik ben een weekendje weg, tattoetje word weer wat groter

GRTZZZZZZZ....

Comment

Heb ff een vraagje voor jullie want ik denk dat ik gek aan het worden ben.... als ik m'n box open.... ruik ik al wiet.... kan dit?! of is het wishfull thinking van m'n brein
        vrijf maar eens over het steeltje en ruik eens aan je hand dan. Das je brein niet das de plant. die op je dak staan veel ste heet. zwarte dak word in de zon makkelijk over de 40 graden. die verbranding gaat niet meer over blad is kapot hersteld nooit meer.

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
          die verbranding gaat niet meer over blad is kapot hersteld nooit meer.

grtz
          Zou ik deze bladeren er dan niet beter afhalen want ze houden wel veel licht weg van de onderste groeischeuten, of gewoon wachten tot ze eraf vallen?
          Ook staan ze maar een uurtje of zo maximum op het dak, m'n homebox word wekelijks van boven tot onder gekuist en dan staan de dames ff op het dak, terwijl de box ff verlucht (dettol) maak ik meestal m'n verslagje.
          Grtz...
          Last edited by jimny5; 25 April 2010, 11:30.

Comment

gwn zo latn , te veel blad weghalen vertraagd de vooruitgang van de plant alleen maar
            grus batssman

Comment

Kleine update met weinigs goed te melden...... alle plantjes zien er weird uit dacht misschien eerst overvoeding maar nu beginnen de autoflowers ook te "verbranden" en deze hebben nog niets gekregen?!
              Ze beginnen al wel kleinen topjes te maken maar de niewe blaadjes zien erg bleek, geel bijna wit..... de fanleafs beginnen licht van kleur en worden donkerder tot ze mooi van kleur zijn.... en dan beginnen ze te verbranden
              Alle hulp is welkom hier wat pics, op de groepsfoto zijn de twee achterste de amnesias, de rechtse is getopt en de hoofdstam geplooid zodat de hoofdtop terug op gelijke hoogte zit met de rest.
              Vooraan is links de ak47 autoflower en rechts de white russian af, close ups zijn ook van deze twee ( die met de thermo/lv is white rus)

Afbeelding 121.jpgAfbeelding 122.jpgAfbeelding 120.jpgAfbeelding 123.jpgAfbeelding 124.jpgAfbeelding 119.jpgAfbeelding 118.jpg

Hoop dat jullie me wat goede raad kunnen geven!!!!

Tech specs:

aarde npk 6-5-7
              ph 6.8
              krijgen regenwater
              lv: max 77, min 55
              temp: max 28.4 min 17.6
              Dames krijgen elke avond sproeibeurtje als de lamp net uitgaat, vandaar dat ze wat flauw hangen, normaal staan alle blaadjes mooi strak.

Zo alle tips zijn welkom!!

Grtzzzz.....
              Last edited by jimny5; 16 May 2010, 12:07.

Comment

Lijkt me een ph probleem waardoor sommige elementen niet goed worden opgenomen. Meet je bodem ph eens met een grond ph testkitje van ecostyle. krijg je enig inzicht. Die groene ph meter die je daar hebt ken je beter in het eeuwige ronde achief werpen.

Grtz

Comment

Comment

Zou ze spoelen met enkel water dat je hebt aangezuurd tot 5.8 PH. Plantje is over zijn geheel voedingsstoffen aan het blad aant ontrekken dit wil zeggen dat ze deze niet kan opnemen of dat deze niet aanwezig zijn of geblokt in voor de plant onopneembare stoffen. Als ik het zo zie door een foute bodem ph. Spoelen dus.

Grtz

Comment

en in de toekomst op all mix of light mix kweken zal het een stuk makkelijker makn
                      gr batssman

Comment

vanmiddag nog snel langs het tuincenter geweest maar geen ph testkitjes te krijgen, ga ze dus de rest van de week gewoon regenwater geven indien nodig en vrijdag de nodige spullen kopen en nog wat zaad ook dan.
                        Had gedacht aan orange bud maar wel reguliere zaden deze keer.... iemand goede of minder goede ervaringen gehad met een bepaald merk? ik hoor het graag.

Grtzzzzzzz...

Comment

Voila.... frustratie verwerkt weer wat rommel minder
                          Afbeelding 130.jpg

Laterzz..

Comment

Deze mag wegens grote mislukking gesloten worden, ondertussen weer een pak bijgeleert en op naar de volgende.
                            Binnekort nieuw verslagje.......

Comment

Bezig...
                            X