ik heb 5 dames staan van iets meer dan 1 week oud 4 van de 5 hebben verimpelde blaadjes ik geef ze alleen maar water en wortelstimulator mijn tempatuur is tussen de 22 en de 24 graden mijn luchtvochtigheid is tussen de 70 en de 80 procent weet iemand wat ik verkeerd doe grt kabouter flip
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kabouter flip he een probleem
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: kabouter flip he een probleem
Afbeelding 082..jpgAfbeelding 083..jpgAfbeelding 084..jpgAfbeelding 080..jpgAfbeelding 085..jpgAfbeelding 081..jpg
dit is mijn opstelling 1growbox van 1m op 1m op180 hoog 1 bijhorend afzuiging plus filter 1 philips lamp van 400 watt met cooltube het gaat hier om de plant northern light van het merk femaleseeds ik heb ze eerst 14 dagen laten groeien in zaai en stek grond ze zijn verpot van vandaag met het zand growmix mijn temperatuur is 22 a 24 graden overdag s'nachts 19 a 20 graden luchtvochtigheid tussen de 70 en de 80 procent ze staan op 18 u licht en 6 u donker je ziet op de foto's de blaadjes die geribbeld zijn
Comment
-
Re: kabouter flip he een probleem
Ik zie je ventilator op je plantjes gericht staan?Heb namelijk ook omhoogkrullende randen gehad bij mijn plantjes en een van de redenen kon zijn dat de luchtstroom te hevig was en men plantjes zich wilden beschermen tegen overtollige verdamping (als ik het goed begrepen heb) je ventilator over je plantjes laten blazen en mss helpt het welHet leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.
Comment
Comment