Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ow ik had je verkeerd begrepen vrees ik. Met groei en bloei lamp bedoel je dus een lamp en niet twee. Die 400 wat cooltube is denk ik een hps. Dies prima voor groei en bloei.
Je ph probleem zal idd deels door die niet gespoelde hydro korrels zijn gekomen en ook deels door de wortel stimulator. Deze brengt je ph ook flink omhoog. Maar dat heb je inmiddels getakkeld.
Ik lees hier niet of het gebruikte of nieuwe hydrokorrels zijn. Nieuwe korrels hebben geen EC- of PH-waardes volgens mij.
Spoelen van nieuwe korrels doe je om verontreinigingen aan de korrels te verwijderen, geen bovenstaande waardes.....????
hoi gaste slecht en goed nieuws 1 plant heeft het niet gehaald maar de ander 4 blijven even klein 1 krijgt bruine puntjes op de blaadjes ik ben voor de zekerheid er toch al 3 terug aan het ontkiemen foto's komen vanavond nog ze zijn 2 weken oud wat vinden jullie van de grootte ik denk dat het niet goed komt op ene na
Comment