Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer - Low/No Budget Kweekje , 2 x Royal Automatic !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e keer - Low/No Budget Kweekje , 2 x Royal Automatic !!

Korting op 420shop
    1e keer dat ik een binnenkweekje geprobeerd/getest heb.
    Ik moet zeggen dat ik het een enorme prachtige hobby vindt , je krijgt veel voldoening van je werk
    Ik had gekozen voor Royal Automatic van Royal Queen , en had dus 3 zaden besteld om het eens te proberen.

Het topic zegt het al , laag tot geen budget dus zoeken naar oplossingen.

Mag ik nog even refereren naar dit topic: http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...-of-Low-Budget

Materialen:
    - 3 zaden Royal Automatic (gekocht)
    - 3 emmers van 12 Liter per stuk (gekocht)
    - 1 TL bak van 120cm (gekregen)
    - 2x TL lampen met kleurcode 965 (gekocht)
    - Bloeivoeding (gekregen)
    - Bemeste Tuinaarde (Gekocht)
    - Tijdschakelaar (Had ik nog liggen)
    - Hydrokorrels (Gekregen)
    Attached Files
    Last edited by R()b; 15 April 2010, 23:50.

Re: 1e keer - Low/No Budget Kweekje , 2 x Royal Automatic !!

Laat het je smaken kerel Leuk dat je er toch een miniverslag hiervan neerzet. Op naar de volgende ronde.

rtz

Comment

Leuk om dit te lezen, ik ga ook een semi "low budget" kweekje starten over 2 weken, dus heb wel wat aan deze info...

Ik vraag me alleen af hoe jet het met de geur van de dames hebt gedaan, ik lees namelijk hier en daar verhalen dat je een koolstoffilter moet gebruiken voor de lucht......
      Ikzelf was dat eigenlijk niet van plan ..... vraag me dus af hoe jij dat hebt opgelost....

Comment

Goed om te horen dat je er wat aan hebt shady

Ik heb eigenlijk helemaal niets gedaan tegen de geur eigenlijks.
        Ze stonden op andere helft van de zolder , een open ruimte ook nog.
        Goed het luik/deur van de zolder dicht gehouden , en heb nooit wat geroken beneden.
        Als je op zolder kwam rook je wel iets , maar geen sterke aanwezige wietgeur ofzo.
        Met drogen nu ruik ik ook amper iets , maar heb net 3 kleinte topjes verzameld om te testen , maar met verkruimelen meurt het echt

Het heeft ook te maken met hoeveel je zet natuurlijk , dit waren er maar 2.
        Sommige hebben er 10 , sja dan moet je wel een filter hebben.
        Dan zou ik ook een coffeeshop lucht in me huis hebben hangen hoor
        Maar als je kijkt bij die link in me topic , daar refereer ik naar een ander topic " Tips low & No budget ".
        Daar kan je bijv vinden hoe je zelf een filter kan maken.

Bedankt voor jullie reacties

Comment

Zien er heel lekkere plantjes uit en eens gedroogd is Royal Automatic een heel lekker soortje, waar je heel loom en stoned van wordt. Laat het smaken!
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

omg Robster!!! Dat heb je goed gedaan man want ik vind dat er toch hier en daar serieus dikke toppen hangen aan een, maar (hier onterecht dus) autoflower.
            Ik hoop me nog te mogen verblijen met een rookverslagje van jouw kant omdat dit het compleet zou maken (voor mij althans) want... je hebt mn interesse in AF's eigenlijk wel serieus aangewakkerd.
            Dikke pluim dude want jij hebt het volledig zelf verdient!!! Ik weet niet of je verder doet met AF's maar het zal in principe nog beter lukken omdat je toch heel wat hebt bijgeleerd en misschien moet ik je binnenkort wel om raad vragen ivm automatisch bloeiende strains
            Keep up the good work mate!

@Shady: een koolstoffilter hang je vooral voor je buren (ik toch ). Een luchtverfrisser met het aroma van canna klinkt mij wel in de oren als een gat in de markt omdat het iets is wat ik zelf wel zou willen maar ik denk dat mn buurman daar niet zo mee zal kunnen lachen. Hoe sterker de geur, hoe hoger het aantal klachten en hoe korter bij een bezoekje van onze goede blauwe vrienden.
            Als je hier wat zoekt op JD zul je wel voldoende inspiratie vinden om zelf eentje ineen te gaan prutsen die voor enkele kleine plantjes wel kan voldoen. Eenmaal je met bvb een hps lamp gaat werken zou ik toch wel een degelijke aanschaffen om in de toekomst probs te vermijden. Ik vind persoonlijk dat een koolstoffilter gewoon bij de standaarduitrusting van een kweektent hoort zoals een lamp, afzuiging en een zwekventilator.

Grtz $iR
            Last edited by SirSmokeAllot; 15 April 2010, 14:25.
            sigpic

Comment

Hey bedankt $ir
              Ik ben blij dat je interesse in de AF is verhoogt hahaha
              En ik ga zeker dit topic afmaken met een rook verslagje , anders is het niet netjes afgesloten
              Dus nog even niet op slot gooien

Ja en zeker veel geleerd , dat was ook de reden om geen stappen verslag te maken.
              Ik wou het eigenlijks zelf uitzoeken , want dat is juist het leuke aan hobby's vindt ik.
              En toch erg leuk dat ik mede interesse kreeg van je , en op die manier ook kennis kan vergaren.
              Dat ik met AF verder ga , dat is 1 ding wat zeker is

Comment

Vandaag gewogen en kwam uit op 32 gram , toch niet slecht voor een 1e TL kweekje.
                Heb de toppen in een weckpot gestopt , dus ben benieuwd over paar weken

Comment

Re: R()b's 1e keer - Low/No Budget Kweekje , 2 x Royal Automatic !!

mooi resultaat. prima gedaan.

grtz

Comment

Nice rob!!! Veel geduld heb jij wel moet ik zeggen...nog enkele weken in potten. Nog niet eens een jointje getest?
                    Grtz $iR
                    sigpic

Comment

Thanks dudes!

$iR , jazeker wel getest smaakt goed , zo erg nat is het niet meer nu.
                      Maar ik wacht liever een paar weken , zodat het helemaal goed tot zijn recht komt

Comment

Bezig...
                      X