Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

eyss voor de 6de week vallen ze idd wat tegn , maar des al niettemin ze zien dr goed uit
    en jahh juh moet nog een weekj of vier dus dat zal wel goed komn gr

Comment

Ja batssman maar ik heb goede hoop, me licht komt diep en onder zit ook alles vol , ze zwellen wel nu en met nog min 3 weken te gaan heb ik geen klagen denk .

Het zijn rond de 200 toppen en onder ook alles vol met top. Zo ik denk dat als het even knap is tussendoor dat ik even langs step voor wat fotos, die zal ik vanavond of morgen even posten .

Ik heb vernomen dat er nog geen tekorten zijn en dat alles er mooi donker groen bijstaat, dus ik step met goede hoop en we zullen zien .

Tot vanavond of morgen voor de fotos.

Greetzz GG

Comment

wat voor voeding gebruik jij??

Comment

Staat in het verslag , maar ik gebruik Hypro A en B hydro .

Greetzz GG

Comment

Yep, dit komt goed.
            Veel plezier nog lijkt me een fijne scrog gaat een fijn oogstje opleveren dat wordt fijn
            Grtz

Comment

zeer mooi verslagje en zeer mooie dames.
              word bijna verliefd

200 toppen.. om tezoenen

veel plezier met je dames
              ik hou het in de gaten..

Comment

Oke even later dan verwacht vanavond wat fotos nu even de tekst.

De voeding staat nog op een ec van 1,4 en en de ph heb ik iets naar beneden gehaald tot 6,0, waarom ik dat gedaan heb nou omdat ik me booster toevoeg en de voeding en ik nu zeker wil zijn dat ze alle benodigde voeding krijgen voor de boost.

Weet niet of het nodig is maar tja me gevoel zegt even doen , ze trekken iets geler nu maar dat komt door mijn booster zie voor de rest vrijwel geen tekorten met nog een week of 3 a 4 te gaan is dit voor mij wel een heerlijk makkelijke voeding.

De toppen zijn nog steeds lekker aan het bouwen en er komen nog steeds mooie witte haren bij .

Ik probeer de amnees 11 weken te geven dan is hij een beetje rose van kleur en keihard en mierzoet.

Nou vanavond kiep ik er wat fotos op tot dan.

Greetzz GG

Comment

Ze gaan lekker en alles op het net en tussen het net groeit goed mee en word hard.

Er zit net zoveel top onder me topnet als boven me net .

Greetzz GG

Comment

die gaan lekker,hoop dat ze nog door spekken maar dat zal wel goed komen zo te zienkrijg je straks nog rsi van 5 planten knippen

Comment

Als ze maar lekker hard worden dan ben ik tevreden .

En dat worden ze.

Greetzz GG

Comment

zo dat ziet er heerlijk uit amnees heb nie egt veel verstand van binnewiet kweken maar wel over wiet zelf en die toppen zien er tog heerlijk uit ga zo door prachtig

Comment

Amnees Hi!

Het gaat maar door he?

Zit zelf nog meer in dubio wat mn volgende ronde wordt. Sinds gisteren dingt ook amnesia (hypro lijn?) mee naar de kansen.
                          Daarnaast heb ik een trainwreck stek gekregen die ik nu aan het moederen ben. En ben ik reuzebenieuwd naar mn vers gewonnen santa maria zaad. ;p
                          Die wiet bevalt me ook meer dan prima, die SM.

Tevens nog een stek getrokken van SM, na 3 weken 12/12 brak een takje af, die heeft 3 weken in een glas met water in de badkamer gestaan. Leefde nog, toe ndacht ik ga je stekken!

Onderste halve cm afgesneden in stekgel gedoopt, in jiffy gezet in kasje. Na 3 of 4 dagen wortels.
                          Revegged nu buiten in de tuin in een kasje wil ik ook mama van maken.

Amnesia lijkt me dus ook we lleuk.. en pfff heb nog zoveel soortjes hier liggen.. ;p Daar denk ik maar even niet aan!

Al heb ik nog hele leuke genen opgestuurd gekregen, deense buitensoortjes en goed veredelde indica's....

Moeilijk, moeilijk, sorry voor je topic hack, beschouw het maar als een compliment..

Good luck!

Buizerd

Comment

Wat een mooi wietje wordt dat, zien er heel lekker uit en je moet nog een paar weken dus kan alleen maar mooier worden!!
                            Amnesia wil ik zeker ook een keer kweken, ik hoor er heel veel over en velen zijn er geloof ik verslaafd aangeraakt.

Grtz Mazzo

Comment

Ja amnesia is een vervanger voor de PP in shops lol.

Ja buizzz ik heb ook nog gedacht aan santaM dus wie weet staat er de volgendekeer een santa op het menu.

Is ook voor mediwiet een goede pijnkiller geloof ik.

Mijn hokkie mex gaat ook mooi buizzz en een betere mediwiet als mexicanhaze is er niet, mijn meisje heeft het gister een keer gebruikt en het is veel sterker en beter als amnesia .

Dus dat was weer erg positief dan weten we zeker dat we de goede mediewiet hebben.

Greetzz GG

Comment

Hey Amneeshigh,

Ziet er prachtig uit. Zal ook een grote opbrengst geven. Waarmee je dan weer een tijdje zal door komen.
                                Ben hier jaloers op.
                                Ga men volgend kweekje ook eens op scrog proberen.
                                Ga zeker no volgen.

Greatz Sensi Lady.

Comment

Bezig...
                                X